Mahtavaa apis!!!

Apis rulez 4ever

Oon tykänny apiksesta jo vaikka kuinka pitkään ja harmistuin kuullessani henkilövaihdoksesta,mutta pelkoni musiikin muuttumisesta osottautui aivan turhaksi: Apis on loistava esiintyjä, myös Jönde, jota tosin aluksi vierastin. Nyt tosin käsitykseni apiksesta loistavana bändinä vain vahvistui.
KIITOS POIJJAT MAHTAVASTA KEIKASTA!!!

6

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika

Itse Apulannasta, en oikein bändin ensimmäisistä kappaleista, mutta nämä viime kappaleet ovat tuntuneet "jollain" tavalla paremmilta, kenties ostan levyn, saa nyt nähdä ?

Ja mitä tulee bändin jäsenen vaihtoon, siihen en osaa kommentoida

• tpn

Siis sulla ei oo levyjä? mä kuules oo vähän sitä mieltä että sä et tiiä mistä vanhassa apulannassa on kyse...Vanha punk tausta on parasta AL:ssä...älä käy haukkumaan...jos et tiiä

• Nimetön

Itsekkin olen kuunnellut apulantaa ties kuinka kauan, mutta enää ei nuo uudet piisit kyllä uppoa, vaikka onhan ne musiikillisesti ja vähän joka tavalla taidokkaampia, mutta kun kuuntelee esim singlet 93-97 albumia, niin tulee niin pirun hyvälle tuulelle ja niissä on siitä jotain, ah. Rokkia! Ja ne pojatkin oli sillon vielä niin sulosia ja raukkoja

• luauh

ne vanhat biisit on just niin hyviä! Just, että "jippii ja hän tuoksui hyvältä niin.." mutta ymmärtäähän sen tietysti että bändi tavallaan varttuu yli kymmenessä vuodessa ja kypsyy. oon aina tykännyt ja tuun aina tykkäämään.

• tpn

Tuo on juuri sitä apulanta-faniutta mitä itsekkin kannatan... poijaat on kasvaneet ja ne on tavallaan nyt ihan eri bändi kun "miks ei uni tuu"-teini lovet ne oli sillon ennen mahtavia ja nyt ne on mahtavia erilailla...kun miettii 30 vuotiaat ukot vs. 15 vee poikaset :D ihanaa ANARKIAA!!!

• ninni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7412
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4769
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2016
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      220
      1841
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe