Oon tykänny apiksesta jo vaikka kuinka pitkään ja harmistuin kuullessani henkilövaihdoksesta,mutta pelkoni musiikin muuttumisesta osottautui aivan turhaksi: Apis on loistava esiintyjä, myös Jönde, jota tosin aluksi vierastin. Nyt tosin käsitykseni apiksesta loistavana bändinä vain vahvistui.
KIITOS POIJJAT MAHTAVASTA KEIKASTA!!!
Mahtavaa apis!!!
6
543
Vastaukset
- poika
Itse Apulannasta, en oikein bändin ensimmäisistä kappaleista, mutta nämä viime kappaleet ovat tuntuneet "jollain" tavalla paremmilta, kenties ostan levyn, saa nyt nähdä ?
Ja mitä tulee bändin jäsenen vaihtoon, siihen en osaa kommentoida- tpn
Siis sulla ei oo levyjä? mä kuules oo vähän sitä mieltä että sä et tiiä mistä vanhassa apulannassa on kyse...Vanha punk tausta on parasta AL:ssä...älä käy haukkumaan...jos et tiiä
- Nimetön
Itsekkin olen kuunnellut apulantaa ties kuinka kauan, mutta enää ei nuo uudet piisit kyllä uppoa, vaikka onhan ne musiikillisesti ja vähän joka tavalla taidokkaampia, mutta kun kuuntelee esim singlet 93-97 albumia, niin tulee niin pirun hyvälle tuulelle ja niissä on siitä jotain, ah. Rokkia! Ja ne pojatkin oli sillon vielä niin sulosia ja raukkoja
- luauh
ne vanhat biisit on just niin hyviä! Just, että "jippii ja hän tuoksui hyvältä niin.." mutta ymmärtäähän sen tietysti että bändi tavallaan varttuu yli kymmenessä vuodessa ja kypsyy. oon aina tykännyt ja tuun aina tykkäämään.
- tpn
Tuo on juuri sitä apulanta-faniutta mitä itsekkin kannatan... poijaat on kasvaneet ja ne on tavallaan nyt ihan eri bändi kun "miks ei uni tuu"-teini lovet ne oli sillon ennen mahtavia ja nyt ne on mahtavia erilailla...kun miettii 30 vuotiaat ukot vs. 15 vee poikaset :D ihanaa ANARKIAA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868