Onko se seksiä, jos tyydyttää itseään samassa huoneessa jonkun kanssa, joka kiihottuu siitä ja ehkä runkkaa itsekin?
Olen nainen ja haaveilen toisesta naisesta, jonka kanssa voisin näin tehdä. En ole ekshibitionisti, vaikka kiihotun siitä, kun minua katsotaan kiihottuneena.
Itsetyydytys yhdessä
Anonyymi
3
1141
Vastaukset
- Anonyymi
No kerro kerro
tuohan kuulostaisi kivalta vaikka mies olenkin :)
- Anonyymi
Kiinnostaa kovin kerro istun olkkarinsohval haluttaa salaa hyväillä oot keittiössä leggarit jalas ja paituli. Nännit kovina. Niina 38
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947673- 374057
- 483610
- 2433074
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402722Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212574- 452572
- 1372520
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as352506Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292449