Hei!
Näin unta, jossa näin vastarannalla harmaan puulaiturin irtoavan ja lähtevän veden mukaan.
Siellä oli vihreää nurmea ja oli myös sillä puolen rantaa missä itsekin olin.
Itse taisin olla talon isolla parvekkeella/terassilla vastarannalla.
Huusin sinne jotain, että laituri lähtee ja sinne se meni veden sekaan ja hävisi.
Seuraavaksi huomasinkin olevani katonharjalla ja talo, jonka harjalla istuin hajareisin alkoi pyörimään vedenmukana ympyrää.
Sitten uni muuttuikin täysin ja minua oltiin viemässä synnyttämään!
Makasin sängyssä, jolla minua vietiin käytävällä.
Joku oli jo aiemmin luullut/kutsunut minua tyttäreni nimellä.
Ja taas toinen hoitaja pöydän takana, jossain valoisassa huoneessa minne käytävä vei kysyi.....
(hoitaja oli ehkä vanha lapsuuden ystävä), oletko ..........?( Eli tyttäreni nimi).
Sanoin, että en ole.
Ja siinä, jotain vähän naurahdettiin asialle.
Unessa, seisoin sängyn vieressä ja pitelin housujani, jotka meinasivat tippua päältäni.
Muuta en muista.
Osaisiko, joku kertoa tästä jotakin?
Miten voisi tulkita untani?
Kiitos jo etukäteen ❤
Virtaava vesi
Anonyymi
2
392
Vastaukset
- Anonyymi
Näkisikö kukaan tähän mitään?
Mietityttää edelleen tämä.
Kiitos jos voisit katsoa tätä <3 - Anonyymi
Rytmimuna?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 518220
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1367236Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593909Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu953900- 1053692
- 553273
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod743255Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint372623IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2392551- 531764