Hei!
Näin unta, jossa näin vastarannalla harmaan puulaiturin irtoavan ja lähtevän veden mukaan.
Siellä oli vihreää nurmea ja oli myös sillä puolen rantaa missä itsekin olin.
Itse taisin olla talon isolla parvekkeella/terassilla vastarannalla.
Huusin sinne jotain, että laituri lähtee ja sinne se meni veden sekaan ja hävisi.
Seuraavaksi huomasinkin olevani katonharjalla ja talo, jonka harjalla istuin hajareisin alkoi pyörimään vedenmukana ympyrää.
Sitten uni muuttuikin täysin ja minua oltiin viemässä synnyttämään!
Makasin sängyssä, jolla minua vietiin käytävällä.
Joku oli jo aiemmin luullut/kutsunut minua tyttäreni nimellä.
Ja taas toinen hoitaja pöydän takana, jossain valoisassa huoneessa minne käytävä vei kysyi.....
(hoitaja oli ehkä vanha lapsuuden ystävä), oletko ..........?( Eli tyttäreni nimi).
Sanoin, että en ole.
Ja siinä, jotain vähän naurahdettiin asialle.
Unessa, seisoin sängyn vieressä ja pitelin housujani, jotka meinasivat tippua päältäni.
Muuta en muista.
Osaisiko, joku kertoa tästä jotakin?
Miten voisi tulkita untani?
Kiitos jo etukäteen ❤
Virtaava vesi
Anonyymi
2
447
Vastaukset
- Anonyymi
Näkisikö kukaan tähän mitään?
Mietityttää edelleen tämä.
Kiitos jos voisit katsoa tätä <3 - Anonyymi
Rytmimuna?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4422270Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661373Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371218
- 931196
- 1031061
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133964- 48900
- 47831
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780