Virtaava vesi

Anonyymi

Hei!
Näin unta, jossa näin vastarannalla harmaan puulaiturin irtoavan ja lähtevän veden mukaan.
Siellä oli vihreää nurmea ja oli myös sillä puolen rantaa missä itsekin olin.
Itse taisin olla talon isolla parvekkeella/terassilla vastarannalla.
Huusin sinne jotain, että laituri lähtee ja sinne se meni veden sekaan ja hävisi.
Seuraavaksi huomasinkin olevani katonharjalla ja talo, jonka harjalla istuin hajareisin alkoi pyörimään vedenmukana ympyrää.
Sitten uni muuttuikin täysin ja minua oltiin viemässä synnyttämään!
Makasin sängyssä, jolla minua vietiin käytävällä.
Joku oli jo aiemmin luullut/kutsunut minua tyttäreni nimellä.
Ja taas toinen hoitaja pöydän takana, jossain valoisassa huoneessa minne käytävä vei kysyi.....
(hoitaja oli ehkä vanha lapsuuden ystävä), oletko ..........?( Eli tyttäreni nimi).
Sanoin, että en ole.
Ja siinä, jotain vähän naurahdettiin asialle.
Unessa, seisoin sängyn vieressä ja pitelin housujani, jotka meinasivat tippua päältäni.
Muuta en muista.
Osaisiko, joku kertoa tästä jotakin?
Miten voisi tulkita untani?
Kiitos jo etukäteen ❤

2

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näkisikö kukaan tähän mitään?
      Mietityttää edelleen tämä.
      Kiitos jos voisit katsoa tätä <3

• Anonyymi

Rytmimuna?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tokmanin johtaja avauti työntekijäpulasta

Huuskosen mukaan Tokmannilla on ollut vaikeuksia löytää työvoimaa myymälöihin ja varastoihin, jonka seurauksena tavaratoimituksia on jouduttu jättämää
      Maailman menoa
      342
      8911
    2. Upeaa Martina ja Stefu!

Onpa upeaa huomata, että ex-pariskunta pystyy juhlimaan yhdessä yhteisen tyttärensä synttäreitä! Ovat ilmeisesti aikuisia ihmisiä, jotka pystyvät haut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      2523
    3. Äitipuoli Sofiaa ei kelpuutettu Stefun lapsen synttäreille

Jälleen lokkia nöyryytettiin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1400
    4. Oho! Iina Kuustonen ja Mikko Leppilampi "häähumussa", Mikko-isä kuittaa viiltävästi: "Totaalinen..."

Iina Kuustonen on heittänyt hulvattoman idean Instagramissa. Tällä porukalla on kyllä sarkasmi hallussa! https://www.suomi24.fi/viihde/oho-iina-kuusto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      2
      1241
    5. Hyvä olkoon sitten niin!

Minä lopetan sussa roikkumisen ja kiellän ikuisesti kaikki tunteeni sua kohtaan. En tiedä kuka edes olet enää ja jos tulet juttelemaan niin käännän se
      Ikävä
      64
      849
    6. Poliisioperaatio kansanedustajan kotona

Riikka Slunga-Poutsalon poika säilytti kovia huumeita ja myyntivälineitä äitinsä asunnossa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a23dec18-05ef-4ab2-b
      Maailman menoa
      261
      824
    7. Etäisyys kaivattuusi ?

Oma ihastukseni ( mies ) asuu 250 km päässä, menee autolla 3,5 tuntia ajaessa. Ikävä on koko ajan, nähdään yleensä viikonloppuisin. Miten lähellä/kauk
      Ikävä
      57
      824
    8. Syy miksi en kysele perääsi

Johtuu siitä että olen ns. Kaikkiruokainen. Voin kyllä ottaa toisenkin naisen jos sinua ei kiinnosta olla mun kanssa. Odotan vain. Se on meinaan niin
      Tunteet
      80
      821
    Aihe