Sanna fanit jokiirehti Sannaa kehumaan koronan hyvästä hoidosta aiemmin sosialistit. Kun kesän ollut korkealla, sanovatkin ettei Sanna hoidakkaan, vaan persut..
Sannan korona ei ota taantuakseen 679 tartuntaa tänäänkin
8
54
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä aito-arskakin jo Sannaa tekee presidentiksi kun korona laskee, kuten tehnyt monet kerrat.
- Anonyymi
Ja kuten tiedämme anus tietää ja osaa....
- Anonyymi
NUO LUVUT ON VAIN KIIHOTUSLUKUJA!
Ne saadaan aina mitä vaan kunhan ihmiset muistavat käydä testeissä - se takaa plandemian jatkumisen.- Anonyymi
Kolmas rokotuskierros tulee, niin eiköhän ala laantumaan. Tehdään sitten Sanna Marinista jumala, ainakin me demasrit, kun niin hyvinpistänyt, vaikka jo presidentiksikin valitaan luuranko.
- Anonyymi
Minä sain Putin spermaa suolensisäisesti, joten en voi sairastua. Terv Trolli
- Anonyymi
Olenkin sinua Pankkolängvitsi epäillyt homoksi, sen nyt itse myönsit. Teillä tataa olla näitä nimihenkiliöitä kuvitteellisesti partnerina, varmaan Arskalle huusit "Vladimir, minä nyt tulin"
Hyvin tuntuu Sannan korona laantuvan. Tanskassakin yli 2,5 kertaa kuolleita enemmän ja Norjassa tänään 1800 tartuntaa.
Suomi paras Euroopassa, mutta karvalakkikansalle se ei riitä.- Anonyymi
FALSKEJA LUKUJA TEHTAILLAAN VIRATTOMILLA TIKUILLA
Kansa ei tajua olla kotona vaan honkottaa näille tikuille ja lukuja tulee sitten mitä halutaankin, kun ylläpidetään plandemiaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394