Minä puhelen itsekseni.
Kysyn ja vastaan.
Kuulemma moni muukin tekee niin, ja on ihan normaalia ja tervettä.
Jos ei ole kenelle puhua, niin voin puhua itsekseni.
Ainakin helpottaa, ja saa mieleisensä vastauksen,
Yksinäisyys ja itsekseen jutteleminen
8
246
Vastaukset
- Anonyymi
Moni puhuu itsekseen...
- Anonyymi
Olenko epänormaali ja outo kun en puhu itsekseni?
- Anonyymi
Et ole, - mutta eivät nekään jotka puhuvat.
- Anonyymi
sama täällä
- Anonyymi
Itse höpöttelen koiralleni ja kissoilleni. Paljonkin, ihan niitä näitä. Vanhimmalta kissaltani kyselen vaikka mitä, ja kyllä tuo jaksaa vastailla makuen eri sävyin vaikka miten pitkään. Koirani taas kuuntelee pää kallellaan ja tietää varmaan monta sanaa, mielentilaa, haluaa niin tarkasti lukea minua ja ymmärtää.
- Anonyymi
Kaikki jotka on yksin vaikka luonnossa pitkään puhelee itsekseen. Toisin sanoen sanoo vain ajatukset ääneen. Se on hyvä että kuulee omaa ääntään, koska siinä muistaa olevansa itsensä, ja tiedostaa että voi vaikuttaa asioihin, eli kykenevä huolehtimaan itsestään siellä.
- Anonyymi
Kehun myös itseäni, että olenpa reipas, milloin mistäkin asiasta.
Kun kukaan muu ei huomaa, niin hyvä että edes itse kehun ihteäni.
- Anonyymi
Minäkin puhun itselleni kun ei kukaa muu puhu niin pakkohan se on puhua. Pitäs vaa malttaa olla puhumatta silloin ku muut näkee koska pitävät hulluna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816