Koronaan kolmas piikki

Anonyymi

Kahdella ensimmäisellä piikillä saavutettiin THL:n mukaan 95 % teho , mutta nyt täytyy antaa lisää piikkejä joilla saavutetaan 10% lisäteho. Prosentit loppuu , mutta lääketeollisuudella rokotettavaa riittää

17

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli siis kolmannella piikillä teho on 105% :D

      • Anonyymi

        Vuoden päästä otsikot kysyvät : Koronaan kahdeksas piikki ??


    • Anonyymi

      Rokotepelkoisella matematiikka hukassa.

      • Anonyymi

        Ei ole rokotepelkoisia.. On Koronarokotepelkoisia. Itse olen kyllä kaikki MUUT rokotteet aikanaan ottanut.


      • Anonyymi

        Meillä se on hallussa toisin kun teillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä se on hallussa toisin kun teillä.

        Mikä? Lopettakaa jo kaikki osapuolet se vouhotus. Oma asia.


    • Anonyymi

      Piikkien jälkeen miehillä ei ole enää siittiöitä jäljellä yhtään ja naisilla kuukautiskierrot ovat menneet jo niin sekaisin että saamme sanoa seuraaville sukupolville että koettakaa keksiä kloonaaminen jos haluatte lapsia

    • Anonyymi

      Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Olisi parempi olla hiljaa kun ei selvästi asiasta ole minkäänlaista käsitystä. Ei sitten tee itsestään niin tyhmää kuvaa. Rokotusten teho laskee kun aikaa kuluu, se ei tosiaan jää tuohon 95 % loppuiäksi. Siihen tehostukset joka rokotuksessa perustuu, että sitä tehoa saadaan hilattua ylöspäin, kun se on laskenut. Tämä pätee aivan jokaiseen rokotteeseen.

      • Anonyymi

        Koskas oot muihin rokotteisiin ottanut "tehosteen"?? Jep jep, Niihin ei tarvitse. Mut tähän "tarvii" jostain syystä...


      • Anonyymi

        Jäykkäkouristuspiikin sain vuonna 2018. Sanottiin, Tämä on nykyään sitten voimassa 20 vuotta. Kauanko koronapiikki on voimassa ?? 20 päivää..?


    • Anonyymi

      Viime kesänä EI ollut vielä koronarokotetta. Eikä ollut juuri yhtään koronaa ! Nyt piikitetään paljon, ja koronaa on paljon !! Huomaatteko ? Joka päivä yli 600 kpl. Viime kesänä oli nolla päiviäkin ! Huono on tuo piikki, aika hyödytön.

      • Anonyymi

        Mutta jostain syystä se korona tarttuu enimmäkseen kuitenkin niihin rokottamattomiin, mistähän se johtuu?? Kun minä otan rokotuksen, niin ei se valitettavasti sinua auta. Jos et ota rokotetta, niin asia selvä, miksi julistat sitä täällä? Sehän on vain sinun henkilökohtainen ratkaisusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jostain syystä se korona tarttuu enimmäkseen kuitenkin niihin rokottamattomiin, mistähän se johtuu?? Kun minä otan rokotuksen, niin ei se valitettavasti sinua auta. Jos et ota rokotetta, niin asia selvä, miksi julistat sitä täällä? Sehän on vain sinun henkilökohtainen ratkaisusi.

        ITSE julistat että otat rokotteen. Minua se ei kiinnosta yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ITSE julistat että otat rokotteen. Minua se ei kiinnosta yhtään.

        En kuitenkaan kehota sinua sitä ottamaan. Totesin vaan, että otettu rokote suojaa häntä, joka sen ottaa, ei kaveria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuitenkaan kehota sinua sitä ottamaan. Totesin vaan, että otettu rokote suojaa häntä, joka sen ottaa, ei kaveria.

        Mahtaako suojata.. Niinhän se propaganda väittää.. Ja silti uutta rokote kierrosta jo suunnitellaan.. Kohta varmaan piikki per viikko..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako suojata.. Niinhän se propaganda väittää.. Ja silti uutta rokote kierrosta jo suunnitellaan.. Kohta varmaan piikki per viikko..

        Ei haittaa, otan sen vaikka joka viikko, jos koronasta sillä päästään eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa, otan sen vaikka joka viikko, jos koronasta sillä päästään eroon.

        No kun ei tunnu auttavan tuo rokote. Muut rokotteet kyllä estävät taudin, Mutta tämä koronarokote tuntuu todella tehottomalta ja huonolta..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe