Koronaan kolmas piikki

Anonyymi

Kahdella ensimmäisellä piikillä saavutettiin THL:n mukaan 95 % teho , mutta nyt täytyy antaa lisää piikkejä joilla saavutetaan 10% lisäteho. Prosentit loppuu , mutta lääketeollisuudella rokotettavaa riittää

17

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli siis kolmannella piikillä teho on 105% :D

• Anonyymi

Vuoden päästä otsikot kysyvät : Koronaan kahdeksas piikki ??

• Anonyymi

Rokotepelkoisella matematiikka hukassa.

• Anonyymi

Ei ole rokotepelkoisia.. On Koronarokotepelkoisia. Itse olen kyllä kaikki MUUT rokotteet aikanaan ottanut.

• Anonyymi

Meillä se on hallussa toisin kun teillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä se on hallussa toisin kun teillä.

Mikä? Lopettakaa jo kaikki osapuolet se vouhotus. Oma asia.

• Anonyymi

Piikkien jälkeen miehillä ei ole enää siittiöitä jäljellä yhtään ja naisilla kuukautiskierrot ovat menneet jo niin sekaisin että saamme sanoa seuraaville sukupolville että koettakaa keksiä kloonaaminen jos haluatte lapsia

• Anonyymi

Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Olisi parempi olla hiljaa kun ei selvästi asiasta ole minkäänlaista käsitystä. Ei sitten tee itsestään niin tyhmää kuvaa. Rokotusten teho laskee kun aikaa kuluu, se ei tosiaan jää tuohon 95 % loppuiäksi. Siihen tehostukset joka rokotuksessa perustuu, että sitä tehoa saadaan hilattua ylöspäin, kun se on laskenut. Tämä pätee aivan jokaiseen rokotteeseen.

• Anonyymi

Koskas oot muihin rokotteisiin ottanut "tehosteen"?? Jep jep, Niihin ei tarvitse. Mut tähän "tarvii" jostain syystä...

• Anonyymi

Jäykkäkouristuspiikin sain vuonna 2018. Sanottiin, Tämä on nykyään sitten voimassa 20 vuotta. Kauanko koronapiikki on voimassa ?? 20 päivää..?

• Anonyymi

Viime kesänä EI ollut vielä koronarokotetta. Eikä ollut juuri yhtään koronaa ! Nyt piikitetään paljon, ja koronaa on paljon !! Huomaatteko ? Joka päivä yli 600 kpl. Viime kesänä oli nolla päiviäkin ! Huono on tuo piikki, aika hyödytön.

• Anonyymi

Mutta jostain syystä se korona tarttuu enimmäkseen kuitenkin niihin rokottamattomiin, mistähän se johtuu?? Kun minä otan rokotuksen, niin ei se valitettavasti sinua auta. Jos et ota rokotetta, niin asia selvä, miksi julistat sitä täällä? Sehän on vain sinun henkilökohtainen ratkaisusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jostain syystä se korona tarttuu enimmäkseen kuitenkin niihin rokottamattomiin, mistähän se johtuu?? Kun minä otan rokotuksen, niin ei se valitettavasti sinua auta. Jos et ota rokotetta, niin asia selvä, miksi julistat sitä täällä? Sehän on vain sinun henkilökohtainen ratkaisusi.

ITSE julistat että otat rokotteen. Minua se ei kiinnosta yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ITSE julistat että otat rokotteen. Minua se ei kiinnosta yhtään.

En kuitenkaan kehota sinua sitä ottamaan. Totesin vaan, että otettu rokote suojaa häntä, joka sen ottaa, ei kaveria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuitenkaan kehota sinua sitä ottamaan. Totesin vaan, että otettu rokote suojaa häntä, joka sen ottaa, ei kaveria.

Mahtaako suojata.. Niinhän se propaganda väittää.. Ja silti uutta rokote kierrosta jo suunnitellaan.. Kohta varmaan piikki per viikko..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaako suojata.. Niinhän se propaganda väittää.. Ja silti uutta rokote kierrosta jo suunnitellaan.. Kohta varmaan piikki per viikko..

Ei haittaa, otan sen vaikka joka viikko, jos koronasta sillä päästään eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaa, otan sen vaikka joka viikko, jos koronasta sillä päästään eroon.

No kun ei tunnu auttavan tuo rokote. Muut rokotteet kyllä estävät taudin, Mutta tämä koronarokote tuntuu todella tehottomalta ja huonolta..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2126
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1248
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1162
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1129
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      854
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      739
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      26
      674
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      19
      537
    Aihe