Ruiskutuspumppu rikki

Anonyymi

Bensa Duster 1.2 nakuttaa ja ruiskutuspumppu rikki. Tunnetaan myös korkeapainepumppuna? Kokemuksia moisesta viasta? Vaikuttaako muihin osiin? Taitaa maksaa jotain vaihdettuna.

19

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko takuuta vielä?

    • Anonyymi

      Ei ole takuuta enää, mutta aika isoa vikaa alle 100.000 ajetussa autossa.

      • Anonyymi

        Kuinkahan moni tuohon satuun uskoo. Perusteleppas miksi joku olis koonnut mekaanisen pensapumpun sinun Dusteriisi jossa sähköpumppu painaa polttoainetta yhdysputkeen suihkuille. Tällaisia oli aikanaan 60 luvulla ja 70 luvulla, MB220SE , Peugeot 404 injection ja 504 Ti mutta niissä oli suihkuputket kuten Dieselissä . Sanon näin että näit tahallasi unta kehittääksesi tuon tarinan. Kovapainepumppuja ei pensalla toimivassa autossa ole ja silloin ne ei nakuta . Enkä kyllä ole nähnyt edes Dieselissä kovapainepumppua joka nakuttaa,suihkuista kylläkin olen kuullut erilaisia ääniä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan moni tuohon satuun uskoo. Perusteleppas miksi joku olis koonnut mekaanisen pensapumpun sinun Dusteriisi jossa sähköpumppu painaa polttoainetta yhdysputkeen suihkuille. Tällaisia oli aikanaan 60 luvulla ja 70 luvulla, MB220SE , Peugeot 404 injection ja 504 Ti mutta niissä oli suihkuputket kuten Dieselissä . Sanon näin että näit tahallasi unta kehittääksesi tuon tarinan. Kovapainepumppuja ei pensalla toimivassa autossa ole ja silloin ne ei nakuta . Enkä kyllä ole nähnyt edes Dieselissä kovapainepumppua joka nakuttaa,suihkuista kylläkin olen kuullut erilaisia ääniä !!

        Vaikka polttoaineen ruiskutuspumppujen pääasiallinen käyttö on dieselmoottoreissa, monet modernit bensiinimoottorit toimivat myös toimittamalla polttoainetta korkeassa paineessa. Näitä mekanismeja käytetään polttomoottoreissa, joissa on suora ruiskutus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan moni tuohon satuun uskoo. Perusteleppas miksi joku olis koonnut mekaanisen pensapumpun sinun Dusteriisi jossa sähköpumppu painaa polttoainetta yhdysputkeen suihkuille. Tällaisia oli aikanaan 60 luvulla ja 70 luvulla, MB220SE , Peugeot 404 injection ja 504 Ti mutta niissä oli suihkuputket kuten Dieselissä . Sanon näin että näit tahallasi unta kehittääksesi tuon tarinan. Kovapainepumppuja ei pensalla toimivassa autossa ole ja silloin ne ei nakuta . Enkä kyllä ole nähnyt edes Dieselissä kovapainepumppua joka nakuttaa,suihkuista kylläkin olen kuullut erilaisia ääniä !!

        1,2 l Dusterissa on H5Ft -moottori, jossa on suorasuihkutus, eli myös polttoaineen korkeapainepumppu. Aloittajan ilmoittama vika on siis mahdollinen ja todellinen.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        1,2 l Dusterissa on H5Ft -moottori, jossa on suorasuihkutus, eli myös polttoaineen korkeapainepumppu. Aloittajan ilmoittama vika on siis mahdollinen ja todellinen.

        Ei nää Pertti Koivulaa palvovat punaniskat tiedä mitä sieltä konepellin alta löytyy.


    • Anonyymi

      Tääon just tätä. Tätä minä olen tarkoittanut. Ruiskupumput ei kestä, niveliä menee vaihtoon, kuskin penkki lysähtää. Lista on loputon.

      • Anonyymi

        Miksi moitit autoa, josta sinulla ei ole omaa kokemusta? Tavallisesti auto vaihdetaan toiseen, jos se on noin huono. Minun kokemukseni Dusterista on päinvastainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi moitit autoa, josta sinulla ei ole omaa kokemusta? Tavallisesti auto vaihdetaan toiseen, jos se on noin huono. Minun kokemukseni Dusterista on päinvastainen.

        Minulla on vahvat ennakkoluulot itäautoa kohtaan. Ostanhan vain muutenkin laatutuotteita. Miksi siis sortua datsiaan kun voi ajaa laatu-autolla.


      • Anonyymi

        Tääon just tätä. Tätä minä olen tarkoittanut.......Sinä et kyllä puhu mistään kokemuksesta,jos sulla olis vähänkään kokemusta niin olisit takulla kyllä tiennyt että Mersun penkki on oikea lyssähtäjä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vahvat ennakkoluulot itäautoa kohtaan. Ostanhan vain muutenkin laatutuotteita. Miksi siis sortua datsiaan kun voi ajaa laatu-autolla.

        Minulla on vahvat epäilykset, ettet aja millään autolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vahvat epäilykset, ettet aja millään autolla.

        Hahahahahahahaha. Minä ajan capturilla. Uudenkarhealla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahahahahaha. Minä ajan capturilla. Uudenkarhealla.

        Siis ei mitään kokemusta Dusterista, vain ennakkoluuloja. Ei pitäisi kirjoitella ilman perusteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei mitään kokemusta Dusterista, vain ennakkoluuloja. Ei pitäisi kirjoitella ilman perusteita.

        Ei ole itä-autoista kokemusta EIKÄ TULE. Minä ajan aina kunnon LÄNSIAUTOLLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahahahahaha. Minä ajan capturilla. Uudenkarhealla.

        Hahahahahahahaha........ Taidan olla sinuun verrattuna edelläkävijä, ajan Dacialla jossa on jo 410000km ja matka jatkuu tule perässä jos kerkiät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole itä-autoista kokemusta EIKÄ TULE. Minä ajan aina kunnon LÄNSIAUTOLLA.

        Sinä länsiautoilija, katso you tubesta: Renault Captur&Duster Production( Moscow, Russia) car factory.


    • Anonyymi

      Eli ei kokemusta tai asiaa kellään tästä varsinaisesta aiheesta, harvinainen vika. Olen kuullut, että varsinkin saksalaisissa menee jakoketjuja ja turboja merkistä riippumatta kyllä. Dusse on hyvä ajettava ja kulkee hyvin, mutta voiko tollasta olla?

    • Anonyymi

      Tojotassa oli kallis paukku.
      Joku suutin meni 300 000 jälkeen.

      • Anonyymi

        Daciat on kirkkaasti paalissa jo tuossa kohtaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3110
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1592
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1390
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      80
      1277
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      270
      1201
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      857
    Aihe