Elämää orjana

Anonyymi

Olen orjana vaimolleni, tai paremminkin hänen narttunsa. Reilun vuoden olen ollut lukittuna siveysvyöhöni, käyttänyt pikkareita ja rintsikoita niin töissä kuin kotona. Vaimoni rakastaa alistaa ja orjuuttaa minua. Orjana minulla ei ole mitään oikeuksia vaan vaimoni määrää kaikesta. Päivittäin hän nauttii orgasmista, jotka saa siitä kun minä alistun ja tunnen kipua, saan strap noista pyllyyn päivittäin, anustapeista puhumattakaan. Hän valitsee minulle vaatteet missä haluaa orjana nähdä, yleensä aina puettuna sissyksi. Saan myös välillä viettää yöni koiran häkissä juomana vaimoni pissaa, jyrsijän juomapullossa häkin seinään kiinnitettynä. Nautin tilanteestani ja Rakastan vaimoani, toivottavasti tulevaisuudessa hän tekee minusta aisurin. Orjana olo on kohtaloni🖤

61

14605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entä jos meet uimahalliin tai vanhempiesi luo? On epäsovinnaista tuoda teidän seksileikkejä kaikkien nähtäväksi.

    • Ihanaa ole tyytyväinen kun Sinulla on tuollainen vaimo kunpa oisis itselläkin ollut
      olen exukm tuollaisesta sain vaan haaveilla toivottavasti vielä saat olla aisurinakin

      • Anonyymi

        Eli takaisin orja kaupat kuvittelin lapsena että minut kidnapattaisiin ja olisin seksiorjana.


    • Anonyymi

      Lähde takaamaan miljoonan euron laina joka jätetään maksamatta. Yritä hoitaa lainaa kymmenen vuotta satasella kuukaudessa ja elä nälkäpalkalla. Kun pääset joskus järjestelyyn olet valmis matojen ruuaksi.

    • Anonyymi

      Hyvältä kuulostaa kun olet löytänyt itsellesi oikean naisen. Aisuri juttuja kehota kyllä harkitsemaan useamman kerran. Nuo parinvaihtojutut ovat sisäisesti tyhjien ja ihmisten jotka eivät edes ymmärrä mita rakkaus on juttuja.

    • Upea vaimo ja suhde sinulla, olen kovin kateellinen ;__;

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä minulla on lupa tulla yhden kerran tämän vuoden aikana ja sekin pilatulla orgasmilla, jos laukean vahingossa useammin niin jokaisesta vahingosta Seuraa 10 tuntia häkkiä viikkoa kohden. Kun Valtiattaren kiduttaa minua, minut on aina huputettu, jotta en näe Valtiattaren nautintoa. Sehän ei kyllä orjalle kuulukaan. Valtiattaren tilasi uuden siveysvyön, piikeillä voi olla että tulee olemaan tuskaa. Kuin tabasco pippeliä päässä ei riittäisi🖤

      • Anonyymi

        Siveysvyö piikeillä saapui..valtiatar ruuvasi piikit heti pohjaan asti, kipu oli kova kun mitätön pippelini yritti seisoa. Valtiatar lisäsi kipua tärisyttämällä sauvaa häkkiä vasten, kun valtiatar oli saanut oman orgasminsa, siveli hän tabasco palleihin ja pippelini päähän. Loppu ilta meni kivun ja polttelun merkeissä, onneksi sain luvan vaihtaa normaalin siveysvyön yöksi.


      • Anonyymi

        Äsken sain käsittelyn pyllylle teräsharjalla.. Vaimoni vielä viimeisteli kirvelyn tabascolla pippelini päähän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siveysvyö piikeillä saapui..valtiatar ruuvasi piikit heti pohjaan asti, kipu oli kova kun mitätön pippelini yritti seisoa. Valtiatar lisäsi kipua tärisyttämällä sauvaa häkkiä vasten, kun valtiatar oli saanut oman orgasminsa, siveli hän tabasco palleihin ja pippelini päähän. Loppu ilta meni kivun ja polttelun merkeissä, onneksi sain luvan vaihtaa normaalin siveysvyön yöksi.

        Mulle Valtiatar laittoi kerran tabascolla täytetyn kondomin seisomaan kidutetun mulkun päälle. Sekin teki aikalailla eetvarttia.


    • Anonyymi

      Fantasiansa kullakin.

      • Anonyymi

        Ei kyllä jää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä jää..

        Jaa että jatkat fantasioimista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että jatkat fantasioimista...

        Kyllä tämä on meillä aivan totta😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että jatkat fantasioimista...

        Tälläkin hetkellä olen latexisessa sisäkön asussa, verkkosukisss ja pikkareissa.. Hoidin vaimon tekemän listan työpäivän jälkeen. Kiitoksena oli huputus, humbleri ja muutenkin pallien kuritus, sain sentään kuunnella kun vaimoni sai orgasmin korvani juuressa❤️


    • Anonyymi

      Joo itekki oon dominan orja. 😎 Muija tykkää kans alistaa kusee suuhun ja istuu naamalla. Olen ns muumioitu jätesäkkiin ja jesariin samal suu jesaroitu kiinni tyynyyn ❤️ istuu nii kauan kuin haluaa ilmottaa vaan että sätki vaa tuoli

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta...multa on pillu kielletty kokonaan, on aneltava että saisin edes nuolla pylly reikää, joskus saan luvan ja meillä kans joudun juomaan välillä vaimon pissata ja pilatun orgasmin jälkeen omat spermat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta...multa on pillu kielletty kokonaan, on aneltava että saisin edes nuolla pylly reikää, joskus saan luvan ja meillä kans joudun juomaan välillä vaimon pissata ja pilatun orgasmin jälkeen omat spermat..

        Sama täälläkin😃 tänään minua odottaa 2 tunnin rangaistus häkissä kun tulen töistä ja ennen rangaistusta joudun syömään koiran ruokaa😰


      • Anonyymi

        Kiva kuulla, että teilläkin asiat on tärkeysjärjestyksessä eli nainen määrää. Itse sain tänään pitkästä aikaa nuolla vaimoni pylly reikää, pillun ei ole lupaa vieläkään. Siveysvyön rengas on vaihtunut pienempään ja laukeamisia saa tulla yksi kuukaudessa..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Domina muijani istui ku olin sidottuna naamalleni oli käyny paskal enne sitä ja jättäny pesemättä persee levitti persettä ja sano et tunge su nenä kokonaa mu perseesee

    • Anonyymi

      Vasemmistonaisen orjana olen minäkin.

    • Tuo kuullostaa ihanaalta paitsi että joudut juoda pissaa!Se minä en halua!

      • Anonyymi

        Valtiattaren nektaria maistuu hyvälle😉 ja ei ole ainakaan itellä aiheuttanut vatsavaivoja jne.


      • Tuo minä kirjoitti väärin!En halua mitään kakka ja kusen tekemistä!


    • Anonyymi

      Eilen illalla orja sai katsoa kun vaimoni nussi itseään kahdella isolla dildo lla ja orjakin pääsi nuolemaan pillua..todella ihanaa🖤 tänään varmaan orjaa rangaistaan taas...

    • Anonyymi

      Päivitystä orjan tilanteeseen. Orjan tulee käyttää aina naisten vaatteita, lisänä peruukki ja huulipuna. Vaimoni on myös innostunut kiduttamisesta tupakalla...orjan pippelini juuri ja perse vesirakkuloilla🖤

    • Anonyymi

      Söin dominani paskaa 😎

      • Anonyymi

        Mikä etuoikeus.. Haluaisin itsekin kokea tuon..


      • Anonyymi

        Sitä olet mitä syöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä olet mitä syöt.

        Taitaa kateus puhua🤔


    • Anonyymi

      Mun mies tykkää kun potkin sitä munille. Ihanan dominoiva fiilis tulee siitä itselleni.

      • Anonyymi

        Onnekas mies😃.. Ite saan yleensä koroista palleilla ja valtiatar raapii koroilla perseen verille😧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnekas mies😃.. Ite saan yleensä koroista palleilla ja valtiatar raapii koroilla perseen verille😧

        Siistii! Kiva ois kokeilla potkia noin korkkareilla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siistii! Kiva ois kokeilla potkia noin korkkareilla :)

        Jos miehesi vaan kestää🤔


    • Anonyymi

      On noi kirjoitukset hyviä.

      • Anonyymi

        Näin meillä mennään...


    • Anonyymi

      Orja mokasi eilen...kaikki oli valmisteltu yön yli sessiota varten. Orja odotti häkissä huputettuna sillä aikaa kun valtiatar kävi suihkussa ja samalla tyydyttämässä itsensä. Aika tuntui ikuisuudelta, kun valtiatar viimein saapui, avasi häkin oven ja vei orjan ristille, kaivoi anustapin laatikosta ja työnsi sen orjan pyllyyn ja kaatoi tabasco käsineisiinsä jonka hieroi orjan palleihin niin se oli orjalle liikaa ja orja laukesin vahingossa lattialle. Tosin orja sai nuolla jätteensä ja tabasco muistutti vielä jonkun aikaa tapahtuneesta, koska valtiatar ei antanut orjan käydä huuhtelemassa palleja. Uskoisin, että tämä moka ei jää tähän🤔

      • Anonyymi

        Kannattaa syödä ne ruuat eikä tunkea pyllyyn niin ei kirvele väärässä päässä. Mä syötän joskus chilejä mun miehelle ja jos ei meinaa maistua niin vähän raippaa pepulle tai korkkareilla potkuja kasseille niin kiltisti syö aina sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa syödä ne ruuat eikä tunkea pyllyyn niin ei kirvele väärässä päässä. Mä syötän joskus chilejä mun miehelle ja jos ei meinaa maistua niin vähän raippaa pepulle tai korkkareilla potkuja kasseille niin kiltisti syö aina sitten.

        Varmasti syö😉.. Chli vaan polttaa kivasti palleilla ja peräaukolla..


    • Anonyymi

      Eilen valtiatar halusi kiduttaa orjan palleja pelkästään. Sain ensin narun kireälle pallien ympäri ja humbleriin perään, valtiatar vielä viimeisteli pallit nipistimillä... Katsoi kärsimystäni ja tyydytti itselleen orgasmin. Lopuksi hän hieroi tabasco palleihini😧

    • Anonyymi

      Tänä aamuna valtiatar lähetti kuvan orjalle töihin, mitä orja pitää tänään yllään. Musta body, stay upit, anustappi ja kaulapanta ja kaikki tulisi olla päällä/sisällä kun orja illalla menisi hakemaan Valtiattaren töistä. Orjalle luvattiin palkintona tästä Valtiattaren pylly reiän nuolenta🖤

    • Anonyymi

      Päivitystä tapahtumiin...pyysin vaimoani tyhjentämään pallin 3 viikon jälkeen wandilla eli pyysin pilattua orgasmia, jollaisia kaikki tyhjentymisen on, koska orjalla ei ole lupaa nautintoon, millään tavoin. Vaimo suostui tähän. Tiesin kuitenkin, että siitä seuraisi rangaistus. Tyhjennyin muoviseen mehujäätelömuottiin, jonka vaimoni pakasti.eilen oli sitten rangaistuksen vuoro...töistä tullessani minua odotti vaippa, sukkikset, korkkarit ja pinkki mekko. Puin kaikki päälleni ja vaimoni laittoi minut ristille ja haki pakastetun sperman, jonka pullautti suuhuni. Seuraavaksi hän raotti vaippaan ja kaatoi sen täyteen tabascoa. Jouduin olemaan ristillä puoli tuntia ja sen jälkeen hän talutti minut vessaan pesulle. Vaimoni pesi pallin pulloharjalla ja suuni hammasharjalla, jota uitti mukissa missä oli hänen pissaa...mietin,että kannattiko pyytää tyhjennystä🤔

    • Anonyymi

      Tuntui hienolta kun potkin miestäni munille, hän todella painui kasaan kippurassa lattialle!! Muutaman minuutin päästä hän alkoi nousta hyvin varovasti ylös. Näyttelyä se tietysti oli, ei se sillain voi tuntua ja lisäksi en potkaissut kovin lujaa

      • Anonyymi

        Kyllä se voi tuntua😂


    • Anonyymi

      Minä osaan tehda miehelle paljon kipua kun vain haluaa. Mutta en kaiki miehet vaan ne jotka todella tarvitse ja minulta sitten saa mita tarvitsee, ihan kaikki!!!

      • Anonyymi

        Esimerkiksi mitä olisit valmis antamaan?? Minkälaista kipua tarkoitat ja missä voit suorittaa?


    • Anonyymi

      Orja mokasi eilen illalla...vaimoni oli nauttinut viiniä ja illalla talutti orjan makuuhuoneeseen, laittoi orjalle kali's teeth Piikki renkaan ja anustapin pyllyyn. Vaimo makaili sängyllä tyydyttäen itseään satifyerillä ja orja sai samalla hieroa hänen rintoja. Orja kiihottui siitä niin paljon, että laukesin kaikesta kivusta huolimatta ja vieläpä vaimon pikkareille, joita hän pitää jalassa samalla kun käyttää satisfyerin, ettei orja saa nähdä jumalaista pillua. Vaimoni ei todellakaan ollut edes lähellä orgasmia, kun orja laukesi. Vaimoni kysyi vihaisesti että mitä tuo oli ja antoi muutaman luunapin palleilleni. Lopuksi vaimo lupasi, että orjaa rangaistaan tänään todella kovasti.

    • Anonyymi

      Tänään tuli vaimoni tilaamat korkokengät postissa. Sen kunniaksi sain ohjeet lakata varpaan kynteni pinkillä ja päälleni saan pinkin röyhelömekon🙄 vielä en tiedä mitä rangaistusta tulee, on jo tarpeeksi noloa hakea vaimoni töistä mekko normi vaatteiden alla ja käydä vielä ruokakaupassa😰

    • Anonyymi

      Vuosi alkaa lähenemään loppua ja orja on saanut vähän enemmän vapauksia,kuin aiemmin tänä vuonna.kuitenkin orja mokasi ja riiteli valtiattaren kanssa,josta seuraa tietenkin rangaistus. Näin aluksi orja joutuu käyttämään pienintä mahdollista rengasta siveysvyössä niin kauan kuin valtiatar toisin määrää. Päivät ei varmaankaan tuota erityistä tuskaa,mutta kokemuksesta tiedän,että yöt tulee olemaan yhtä helvettiä,mutta rangaistus on kärsittävä. Uuden vuoden aaton valtiatar on varannut orjan rankaiseminen muutoinkin ja voi olla,että allekirjoitan uuden orja sopimuksen ensivuodelle...

    • Anonyymi

      Uusi vuosi ja uusi orjasopimus on allekirjoitettu. Noin kymmenen kohdan sopimus pitää sisällään esimerkiksi orjan tyhjentymiset ja valtiattaren hemmottelu kuukausittain. Uutena myös on tullut valvontakamera orjan koppiin,joten valtiatar voi jättää orjan kärsimään rangaistusta niin kauaksi aikaa kuin vain haluaa ja seurata orjan tuskaa puhelimeltaan🤐

    • Anonyymi

      Orja varasi tänään hotelliyön orjalle ja valtiattarelle. Valtiatar pääsee nauttimaan ja orja kärsimään,kuten pitääkin. Ennen tätä orja sai tänään kunnon käsittelyn valtiattarelta ennen valtiattaren töihin lähtöä. Käsittelyn jälkeen orjan tuli keittää kahvit termospulloon valtiattarelle töihin,mutta unohti maidon. Rangaistuksena orjan hakiessa valtiatar töistä orja joutuu nuolemaan valtiattaren kengän pohjat hänen työpaikalla. Toivottavasti ei tule asiakkaita siinä välissä....

    • Anonyymi

      Vähän päivitystä nykyhetkeen orjana...tällä hetkellä jiudun käyttämään siveysvyönä nollakoon metallallista häkkiä,pieni pippelini näyttää aina enemmän pillulta ja pikkarit istuvat paremmin päälle. Valtiattareni on tähän tyytyväinen,mutta rangaistukset ovat kuitenkin jokapäiväisiä. Nöyryytystä lisäämään on tuonut saippua jolla valtiatar pesee päivittäin suuni sen jälkeen kun olen saanut pitää hänen hikistä sukkaa suussani ja kun olen putsannut suullani dildon jolla hän on ensin pannut minua perseeseen. Orjalla laukeamiset on tietysti edelleen kielletty ja jos sellainen tapahtuu niin orjan oikeus on syödä omat jätökset🙄

    • Anonyymi

      Orja tilasi valtiattarelle uuden suukapuladildon,jota valtiatar käyttää orjan koulutukseen ja hiljentääkseen orjan. Ensin orjaa pannaan sillä pyllyyn ja sen jälkeen tiukasti dildo orjan suuhun. Voi vain kuvitella kuinka paha maku on. Käytäntöön on tullut myös,että orja putsaa nuolemalla valtiattaren kengän pohjat päivittäin,oli ne kuinka likaiset tahansa...

      • Tuonlaista minä en halua!Se voi olla epätervellistä!


    • Anonyymi

      Valtiatar on päättänyt,että kiireisen viikon jälkeen sunnuntaina orjaa odottaa häkkikoulutus. Orja on jo ostanut koiranruokaa kuten valtiatar määräsi. Saa nähdä mitä kaikkea orja joutuu silloin kokemaan..

    • Anonyymi

      Eilen orjalle kävi vahinko ja pitkän pallien kurituksen jälkeen orja laukesi siveysvyöhönsä. Valtiatar ei ollut tästä yhtään mielissään vaan haki tupakan,jota poltti samalla tumppaillen sitä orjan nivusiin ja avaten orjan hupun suuaukon karistaen orjan suuhun. Jotta orja tuntisi mitä tuli tehtyä valtiatar syötti orjan spermat tuhkien perään,suuaukko kiinni ja viimeistelynä valtiatar viertsasi orjan päälle....

    • Anonyymi

      Orja on saanut tuntea kesä nokkosten poltteen useampaan kertaan, nöyryytystä ja vaihdon pienempään renkaaseen siveysvyössä. Silti päivittäin pyörii mielessä se,että valtiatar nöyryyttäisi orjaa nussimalla toisten miesten kanssa orjan ollessa sidottuna ja huputettuna huoneen nurkassa. Kun valtiatar on saanut tyydytyksen niin orjalla olisi kunnia nuolla valtiattaren pillu puhtaaksi.

      • Anonyymi

        Orja tietää,että ei saa kuitenkaan nuolla valtiattaren pillua,vaikka sitä kuinka haluaisi. Valtiatar haluaa pitää orjan koko ajan kiimaisena ja turhautuneena. Orja kuitenkin uskalsi ehdottaa,että jos saisi nuolla valtiatarta edes housujen päältä,niin epätoivoinen orja on. Vastaukseksi tuli katsotaan.


    • Anonyymi

      Mietin miten meidän d/s-suhde on muuttunut vuosien varrella. Ennen orja selvisi paljon vähemmällä,isompi siveysvyö,vähemmän nöyryytystä ja joskus jopa sain panna valtiatarta. Tosin olen aina tiennyt,että penikseni ei riitä valtiattarelle,joten on luonnollista olla lukittuna. Valta-asetelma on muuttunut lähiaikoina enemmän nöyryyttäväksi,toki myös valtiatar haluaa tuottaa kipua orjalle. Nöyryytys näkyy orjan viikkotehtävinä,eri tehtävät eri päiville,kuten suun pesu saippualla,naisten yökkäri joka yö ja jos orja unohtaa sen niin seuraa rangaistus. Orja on saanut olla hyödyksi viimeksi nuolemalla valtiattaren maihareiden pohjat,jotka on olleet putsaamatta kesäisistä festareista asti. Valtiatar auttoi orjaa sen verran,että tarjosi orjalle välihuikkaa,valtiattaren pissan muodossa.

    Ketjusta on poistettu 169 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe