Hillitön kiihottuminen Teams-palaverissa

Anonyymi

Onkohan muilla tällaisia kokemuksia. Olin Teams-palaverissa ja yhdellä osallistuvalla naisella oli minua kiihottavat rinnat. Siis ihan paita päällä eikä ne näkyneet edes kokonaan mutta olivat selvästi isot. Naisessa oli jotain muutakin, mikä veti minut aivan veteläksi, hänen puheensa ja katseensa. Kiihotuin tuosta naisesta niin, että pikkupöksyissä todellakin tulvi enkä ole varma jos jopa hiljalleen ejakuloin. Olin orgastisessa tilassa tuon palaverin vaikka en kosketellut itseäni ollenkaan. En ole koskaan tällaista vastaavaa kokenut edes livenä ja oli todella mahdoton keskittyä itse palaverin aiheeseen. Tilanne yllätti minut niin täysin, että olen edelleen täysin ymmälläni. En ole aiemmin tunnistanut itsessäni mitään tissifriikkiyttä ja itselläni on aika pienet rinnat, joista kyllä tykkään.

4

1789

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmm oletkos bi-taipuvainen ?
      kiihottavaa katsoa nättejä rintoja isoja ta pieniä :)
      t:m50

• Anonyymi

Ei, olen ihan vain nainen ja naisiin päin enkä ole koskaan kokenut vetoa miehiin.

• Anonyymi

Ihana olisit hinkannu housunläpi klittaa . Niina

• Anonyymi

Vaimo oli pukenut Teams palaveriinsa kauluspaidan päälle ja pikkuhousut jalkaan. Menin ruokapöydän alle, huuleni ja parransänkeni hiveli reisiensä sisäpintoja. Sormeni retkeili hellästi Hänen lantionsa sivuilla, ihon ja pikkuhousujen rajoilla. Etenin hitaasti, ei ollut kiire mihinkään. Auoin kauluspaidan alimmaiset napit. Oli nautinto huomata, miten toinen alkoi kostua pikkuhousujen kangasta vasten kesken Teamsin...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      141
      1030
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      27
      956
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      43
      858
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      41
      745
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      48
      704
    6. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      60
      640
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      589
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      588
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      577
    10. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      57
      575
    Aihe