Kieltenopettaja

Anonyymi

Onko oikein että yläkouluissa on kieltenopettaja joka käyttäytyy oppilaille huutaen ja haukkuen? Lisäksi oppilaat pelkäävät kertoa kotona kaikkea tai jos kertovat niin opettaja jatkaa oppilaan ikävää kohtelua?

Oppilaan huoltajana en uskalla kertoa luokanvalvojalle koska kyseinen opettaja toimii sen jälkeen epäkohteliaasti oppilasta kohtaan.

9

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmoitus onkin tehtävä koulun rehtorille. Ja vihjaat sitten että ellei muutosta tule, saattaa tulle haaste kiusaamisesta. Jos kukaan ei puutu opettajien väärinkäytöksiin, ne eivät lopu koskaan, vaan saattavat pahentuakin ajan myötä.

    • Anonyymi

      Kannattaa olla yht.rehtoriin. Ja kyllä tällaisille opettajille saadaan myös oikeudellinen päätös.Lapsen ja nuoren etu tärkein.

    • Anonyymi

      Ilmoitusta tehdessä kannattaa pyyttää ettei rehtori anna ilmiantajan tai oppilaan tietoja syyllisten tai muiden opettajien tietoon.
      Näin varjellaan oppilaiden yksityisyyttä. On tietysti rehtorista kiinni miten hän hoitaa asian, mutta rehtorinkin mahdollisista väärinkäytöksistä voi tehdä ilmoituksen vaikka kuntaan/kaupungille.
      Opettajan syrjivästä käytöksestä voi myös nostaa siviilikanteen tai viimekädesssä tehdä koko koulusta ilmoituksen vaikka Opetus- ja kulttuuriministeriöön saakka.
      Oikeusapumieheltä voi kysyä apua ja neuvoja jos ei itse tiedä miten pitää/voi toimia tilanteissa.

      Ehdottomasti kiusaaavat ja simputtavat opettajat on pantava kuriin! Opetuksen ei pidä tapahtuman nöyryyttämällä opetettavia.

      Samoin tietysti kiusaavat ja simputtavat oppilaat on pantava kuriin myös, mutta siitähän tässä ei ollut kyse.

    • Anonyymi

      Hei
      Rehtorit varmasti hoitavat asiansa ammattimaisesti kun vaan huoltajat yhteydessä.

      Huoltajana annan myös luvan käsitellä asiaa lapseni puolesta enkä kiellä puhumasta asiasta.

      Harmi että kouluihin pesiytyy opettajia jotka käyttäytyvät oppilasta tai oppilaita kohtaan epäammattimaisesti.

    • Anonyymi

      Ilmoitusta vaan rehtorille. Omista yläkouluajoista Kiteellä on jo kulunut aikaa mutta muistan edelleen kuinka siellä törmäsin ensimmäistä kertaa ammattitaidottomaan opettajaan.

    • Anonyymi

      Onkos sama kielten opettaja tällä palstalla, kyyläämässä onko pilkut oikeissa paikoissa.

      • Anonyymi

        Ei ole pilkut oikeisa paikoissa.


      • Anonyymi

        Ei ole sama kieltenopettaja (kirjoitetaan yhteen eikä erikseen). Joko pilkkumies varasit paikan iltakouluun äidinkielen kursseille? 😂


    • Anonyymi

      Minun tuttavani oli kerran teurastamossa kielten kääntäjänä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe