Auttakaa!:d

Siis musta tuntuu, että oon ihastunu yhteen mieheen joka käy mun kanssa samalla kuntosalilla, mutta en tiedä hänestä mitään. En nimeä, en että seurusteleeko hän, en niinkuin yhtään mitään:O Mä en tiedä mitä mun pitäis tehä… kaverit on ehottanu että selvittäisin henkilöllisyyden auton rekkarin avulla, koska somet on koluttu jo kokonaan ilman tulosta. Mutta miten lähestyisin miestä jos hän olisi sinkku, viestillä somen kautta vai kasvotusten ja laittakaa ihmeessä jotain reploja joiden avulla voisin lähestyä tätä miestä! Kiitos<3

25

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on tyrkyllä epätoivoiset setit, huutista 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Mutta sitäkin uskottavampi tarina, että on sali ja nainen. Kyseessä on varmasti se suomen ainoa sali ja se suomen ainoa nainen. Kyllä nyt tuli hieraisuun verrattava mielihyvän tunne tähän provoon kommentoinnista🙏💕 ja aamulla uudelleen kurkistelemaan😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitäkin uskottavampi tarina, että on sali ja nainen. Kyseessä on varmasti se suomen ainoa sali ja se suomen ainoa nainen. Kyllä nyt tuli hieraisuun verrattava mielihyvän tunne tähän provoon kommentoinnista🙏💕 ja aamulla uudelleen kurkistelemaan😉

        Olenko mä vähän tyhmä, kun en ymmärtänyt ollenkaan tätä vastausta?


    • Anonyymi

      Tää aloitus ois voinut olla mun kirjoittama :o!!!

    • Anonyymi

      Kerro hänestä jotain?

    • Anonyymi

      Ehkä helpointa aluksi tervehtiä miestä siellä salilla? Luulisi nyt tuosta tajuavan, että olet kiinnostunut. Jos juttelee niin annat vaikka numerosi paperilapulla.

    • Anonyymi

      Aika epätoivoista porukkaa taitaa käydä kuntosalilla. Kun lukee näitä viestiketjuja ...

    • Anonyymi

      Samaa mieltä 👍

    • Anonyymi

      Voi nyt herratun aika, onko naiset oikeasti näin avuttomia ? Jos kiinnostaa niin koita jutella, näin itse teen naisten kanssa joista olen kiinnostunut.

      Viime vuonna yritin erään kanssa jutella, mutta ei paria sanaa enempää vastannut takasin tai edes katsonut kohti, niin tulin tulokseen että ei kiinnostanut, jatkoi kuitenkin silmäpelejä edelleen se nainen.

      • Anonyymi

        Oliko tiskin takana painoiko kassan alta nappia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tiskin takana painoiko kassan alta nappia?

        Äitis painoi nappia kun sinua teki, eli lukitsen vastauksen ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitis painoi nappia kun sinua teki, eli lukitsen vastauksen ei.

        Kyllä hän ihan tietoisesti päästi pirun irti


      • Anonyymi

        Ei pelkästään naiset ole avuttomia. On meitä miehiä yhtä tumpeloita kanssa. Sen takia sitä sitten sinkkuna ollaankin vuosi kausia, kun ei alotteita uskalleta tehdä, minkään sorttisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkästään naiset ole avuttomia. On meitä miehiä yhtä tumpeloita kanssa. Sen takia sitä sitten sinkkuna ollaankin vuosi kausia, kun ei alotteita uskalleta tehdä, minkään sorttisia.

        Tottahan tuokin, itse en jaksanut tuolle kyseiselle naiselle enää käydä juttelemassa, koska nainen vaikutti siltä, että ei kiinnostanut kun kerta parilla sanaa vastasi ja ei edes katsekontaktia ottanut, tai sitten oli todella hermostunut jos tykkäsi niin paljon ja ujosteli tulla itse juttelemaan, no se on jo mennyttä se.

        Silmäpeliä jatkoi pari viikkoa vielä sen jälkeen, ennen kuin koronan takia sitten suljettiin sekin paikka missä näimme ja enää ei ole mulla asiaa sinne, ei varmaan ole nainenkaan enää siellä.


    • Anonyymi

      Kannattaa olla varovainen. Ainakin jos kyseessä vanhempi mies. Sellaiset yleensä ukkomiehiä. Silloin kannattaa oitis laittaa pakki päälle.

    • Anonyymi

      Aina voi stalkata, ja saada tietoja... Mutta on myös suorempi tapa ja käydä kysymässä, esittäytymässä. Se vaatii pokkaa, mutta on palkitsevampaa. Jos toinen tuumaa siitä että painu hittoon, niin sen jälkeen tyypin voikin unohtaa.

    • Anonyymi

      Mulla on ihan sama tilanne, mutta olen ajatellut, että rekkarin selvittäminen on liian creepyä. Toivon, että edetään siihen, että kuulen hänen nimensä häneltä itseltään :)

      Kaikki miehet, jotka toivoo olevansa ap:n tai jonkun muun ketjun naisen kiinnostuksen kohde, heitelkääpä kysymyksiä! Vastaan kyllä tai ei. Mua ei haittaa, jos mun salimies tunnistaa mut, hän toivottavasti tietää jo, että olen kiinnostunut. Mutta ulkopuoliset ei saa tunnistaa, joten heitä fiksuja kysymyksiä! :)

      • Anonyymi

        Vaalea vai tumma, varattu vai sinkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalea vai tumma, varattu vai sinkku?

        Kyllä, ei, ei, kyllä (kai?)


      • Anonyymi

        017?


      • Anonyymi

        Trikoot aina? Crosstrainer vai juoksumatto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        017?

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trikoot aina? Crosstrainer vai juoksumatto?

        Joo, joo ja ei.


    • Mummo on nyt vähän enemmän huolissaan sinun kuntoiluohjelmasi toteutuksesta kuin miehen henkilöllisyydestä. Koita pysytellä asiassa, salilla kuntoillaan ja miehille myös annetaan rauha kuntoilla.
      Semmoinen perinteinen nykynuorison käyttämä peruskysymys on kuulemma aika hyvä. Enhän minä tämmöisiä itse tietenkään, mutta teinit on kertonu että ihan vaan "pantaisko" kuulemma toimii hyvin. Kokeile sitä
      Tämä mummo onneksi tietää mitä salilla tekee: kuntoilee :) On siellä varmaan miehiäki, en ole niin aatellu. Ja yleensä unohtuu lukulasit päähän niin silloin en erota miestä kuntopyörästä eikä sillä niin väliäkään. Saman verran kiinnostavat kumpikin

    • Tämä voi jakaa kansaa mutta itseäni ainakin ärsyttää kunnolla kun joku häiritsee treeniä. Taannoin just eräs nainen alkoi vilkuilemaan ja yritti päästä juttusille jatkuvasti. En ole siellä sitä varten että naiset saisi tulla juttelemaan. Sanon sille kyllä seuraavaksi ei niin selvästi että toivottavasti muistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe