Premium rinkuloista havaintoja

Anonyymi

Sen verran tulee rahaa ja vaurautta, että päätin ostaa itselleni Audin ja liittyä voittajien joukkoon köyhien ja kateellisten kiusaksi. Uusi A6 liikkeestä alle, suoraan pois maksettuna tietysti, tehokkaimmalla moottorilla ja kaikilla lisäherkuilla.

Kotipihassa autoa pestessäni ja vahatessani aloin sitten ihmettelemään keulan rinkuloita ja sitä, että olivat mielestäni erikokoisia keskenään. Ensimmäinen ja kolmas näyttivät saman kokoisilta, toinen niitä pienemmältä ja neljäs muita suuremmalta. Kauniin ja uhkean nuoren blondivaimoni rinnanympärysmitalla mittasin ja mitta vahvisti silmämääräisesti heränneet epäilykseni.

Vein auton liikkeeseen ja virallisella Audi-mitalla Audi-asentaja mittasi rinkulat. Samankokoisia kuulemma. Satuin vilkaisemaan virallisessa mittauksessa käytettyä mittaa ja hämmästykseni oli melkoinen. Kyseessä oli n. 20cm pitkä oranssi narunpätkä. Kysyin asiasta Audi-asentajalta, joka kertoi virallisen mittauksen tapahtuvan siten, että mikäli tämän virallisen Audi-narun päät saadaan osumaan kahteen eri kohtaan rinkulan kehällä, tai siis kaikkien neljän rinkulan kehillä erikseen mitattuina, ovat rinkulat Audin näkökulmasta virallisesta saman kokoiset. Aika erikoiselta se ensin tuntui, mutta sitten tajusin kyseessä olevan Premium-luokan auton, jossa on Premium-luokan virallistamisprosessit niin tuotannossa, laaduntarkkailussa, jälleenmyynnissä kuin takuu- sekä huoltoasioissakin.

Saatuani selvyyden rinkuloiden samankokoisuudesta ja ostamani auton erinomaisuudesta sekä ylivertaisuudesta, poistuin Audi-liikkeestä taputellen itseäni olalle ja onnitellen loistavasta ostoksesta. Kivi vierähti oikein sydämeltäni ja tunsin olevani todellinen voittaja! En Alfa-uros vaan AUDI-MIES!

Nyt myöhemmin olen huomannut, että auton etuovet eivät ole keskenään samankokoiset ja itse asiassa eri päin asennetutkin; kuskin ovessa on säätönapit ja äänentoistojärjestelmän kaiuttimet ulkopuolella sekä saranat alalaidassa. Vasen takapyörä on myös poikittain ja konepellin allakin on asioita, jotka voisivat Audin Premiumlaatuun tottumattomista ja niistä mitään ymmärtämättömistä vaikuttaa oudoilta. Eikös se nyt ole sanomattakin selvää, että juoksupyörässä ahkeroivat kolme kolmejalkaista hamsteria ja yksi sokea rotta tuottavat huomattavasti enemmän tehoa ja vääntöä, kuin vanhanaikainen polttomoottori?

Köyhät kyykkyyn tämä voittaja ajaa AUDILLA!

10

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt olet sitten itse köyhä hassattuasi kaikki rahat peltikotteroon.

    • Anonyymi

      Paska auto on Audi! Ei kyllä kateutta herätä yhtään! Voi juma, mitä joku viellä luulee, että jotkut kadehtii Audia. Haha! Tyhmä jätkä oot!!

    • Anonyymi

      Käyttäisin penisrenkaina, niin että kerrankin seisoisi yli 15sek, mutta audimiehelle on renkaat harmillisesti liian isoja. Ehkä joku hondamies ostaisi ne...

    • Anonyymi

      Hahahahahahah. Tyhmä jäbä toi audimies.

      • Anonyymi

        Tyhmä blondi etupenkillä ja viellä tyhmempi kuski ajelevat Audilla, hinurin puhelin numerot tallennettu kännykkään. Tuolla oli konepelti pystyssä vesisateessa keskiviikkona motarilla .


    • Anonyymi

      No eihän tuolla aloittaja ressukalla ole allaan kuin vanha Jopo, jolla sotkee kuudeksi tehtaaseen duuniin. Siinä sitten poislähteissä ihailee pomojen Audeja ja uneksii niistä.
      Vaan ei auta taas seuraavana aamuna silmät rinkuloina sykelillä linjalle töihin satoi, tai paistoi.

      Kyllä se siitä, josko joskus edes Toyotan saisi.

    • Anonyymi

      Mun A6:sta on varmaan päässyt hukkumaan tuo virallinen Audi-mitta. Voiko sen korvata oranssilla kuminauhalla?

      • Anonyymi

        Jos vaan kuminauha on ehjä, niin olisi siinäkin Audissa edes yksi ehjä osa, eli suosittelen vahvasti!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huumori on vaikea laji . Kokeile jotain muuta .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe