Nyt viimeistään pitää lopettaa syöminen. Suomi köyhtyy.
Syöminen köyhdyttää suomen kansantaloutta
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaiset ostavat suomalaista ruokaa joka vuosi yli 14 miljardilla. Kovin vaikea väittää että se köyhdyttää suomea.....
Vaihtoehtona on ruoan ostaminen ulkomailta vastaavalla summalla.....- Anonyymi
Minäkin ostan tummapaahtoista Kulta-Katriina-kahvia. Se on suomalainen elintarvike - ainakin tilastoissa.
- Anonyymi
Jos suomalaiset lopettavat syömisen niin palattaisiin kansantalouden kasvu-uralle.
- Anonyymi
Totuus satutti kehitysaluemaalaista ja nyt hirtti pahasti kiinni.
- Anonyymi
Kaheli vastailee itselleen....
- Anonyymi
Mistä haluaisitte tuottaa ulkomaisen elintarvikkeen. Saastumisesta Puolastako
- Anonyymi
En minä syö kaurapuuroa tai rehua, sitähän peltosi enimmälti tuottaa pummipaska.
- Anonyymi
Syömisen lopetus on mainio idea. Helsingin työttömät citivihreät voisi aloittaa.
- Anonyymi
Ja muut cititörsäpaskat.
- Anonyymi
Sitten pitää mennä zumbasali panemaan uusimpaan uskoon kuten anastasia. Siinä se asiauskonto.
- Anonyymi
Suomalaisten kannattaa lopettaa syöminen. Se olisi toivottu piristysruiske taloudelle.
- Anonyymi
Ainskaan kananmunii ei kandeis syödä.
- Anonyymi
Ei kande syödä tänään mitään.
- Anonyymi
Silloin palataan kansantalouden kasvu-uralle.
- Anonyymi
Kuulkaas runkkari Jopaa, syöminen pittää lopettaa just....
- Anonyymi
Mieluummin kuolen kuin syön!
-harvemmin osuu korviin tällaista - Anonyymi
Demupääministeri perui kulttuurile aiotut leikkaukset joten nyt pitää olla syömättä.
- Anonyymi
Liika runkkaaminen vaikuttaa myös köyhtymiseen. Jopa on todella köyhä.
- Anonyymi
Nyt heti tyhjään ruokapöytään!
- Anonyymi
Kohta ruokapöytä on tyhjä.
- Anonyymi
Ruokapöytä tyhjenee nyt vauhdilla....
- Anonyymi
pötyä pöytään !
- Anonyymi
Hyvät ihmiset, nyt on aika lopettaa syöminen!
- Anonyymi
Nyt loppuu syöminen ja heti!
- Anonyymi
Mieluummin kuolen kuin syön!
- Anonyymi
Suomen kansantalous on huonossa hapessa koska ihmiset, pienet pirulaiset, syövät.
- Anonyymi
12% paremmin pyyhkiis kansantalourella jonsei ihimiset söisi. Ja tuostaki menöö jopa pari procenttia Viljeliöille. Kyllon törkiää, en muuta sano.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1099860
- 524830
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422051Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021996- 241690
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131481Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401349Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54947Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30933Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31922