😊🏠🧹 laittavat koko kodinhoitopakan uusiksi. Innoissani menin katsomaan tiktokista, kuinka kodin siivous mainostettiin tehtävän 12 minuutissa. Ei enää siivouspäiviä, eikä tuntikausien puurtamista. Olin sitten vähän pettynyt, kun videossa ei ollutkaan mistään isosta asiasta kyse. Nimittäin alkuasetelmana oli kaikenlaista tilpehööriä täynnä oleva pöytä. 12 minuutissa se pöytä oli puhdas ja kaikki siinä olleet tavarat oli viety paikoilleen.
Nyt tuli oikosulku siihen, että miten tuon yhdistän ikävöintiin, kun siivoojaa täällä ikävöi. No ehkä tavaroiden järjestelijä olisi hyvä, kun sitä en oikein osaa. Mitenkään välttämätöntä se ei tietenkään ole. Tärkeintä on se, että puhalletaan yhteen hiileen❤️😍👍
Nämä nykyajan näppärät teinit
1
91
Vastaukset
OOps. Yritän aina miettiä voiko kirjoitukseni ymmärtää jotenkin väärin. Nyt tuli paha virhe oikoluvussa. " kun siivoojaa täällä ikävöi" piti tietenkin ola " kun EN siivoojaa täällä ikävöi"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604