Minä olen tosi paljon ihmetellyt ihmisten arvoja. Miten ne vaihtuu silmänräpäyksessä. Miten se voi olla mahdollista. Kova ja muille ankara ja rivosuinen tuttavani koulusta joka haukkuu ääneen koulussa abortin tehneitä kalmanlöyhkäksi ja pumpuliprinsessoiksi ja muilla omituisilla nimillä onkin nyt mennyt itse aborttiin. Sanoi että tuli raiskatuksi mutta epäilen koska liikkuu epämääräisissä hengissä. Ties vaikka itse on raiskannut jonkun poloisen miehen. Haukkuu naisia feminatseiksi jne mutta itse on sitten outo suhteessa miehiinkin. Ei arvosta esim minun mieheni mielipidettä siitä että hän halusi mulle aborttia että jaksaisin perhe-elämää kahden muksun kanssa eikä tulisi liika tiukkaa taloudellisesti ja kunnioitan suuresti mieheni mielipidettä. Hän on useimmiten oikeassa. Mutta tämä tapaus. Miksei niitä arvoja sovelletakkaan omaan elämään vaan vain muiden. Mielipiteitä onko tästä??
Aborttia kiivasti vastustava itse abortissa
6
184
Vastaukset
- Anonyymi
Hengissä = oik jengissä. (sorry autocorrect)
Terv edellinen - Anonyymi
Ei oma moraali ole tarkkaa vaan muiden kyttääminen. 🤣😅😂
Gynekologi Vuorjoen kirjassa oli juuri esimerkkitapaus, kuinka gynekologin luo marssi nainen, jonka Vuorjoki tiesti abortin vastustajaksi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12826401/eraan-gynekologin-kehityskertomus
Arvot muuttuu sitä mukaa miten oma todellisuus ja arkipäivän haasteet. Sellainen, joka ei koskaan joudu edes vaaraan että tulisi raskaaksi, ei joudu miettimään asiaa kuin vain irrallisena itsestään ja maailmastaan ja lähinnä muiden ongelmana, johon ei tarvitse ottaa osaa mitenkään, kunhan vaan moralisoi lämpimikseen.Lisäksi abortinvastustaja ei oikeasti vastusta aborttia ollenkaan, jos se tehdään oikeille ihmisille, ja lapsen pitäisi itse tehdä itsemurha, jos kerran äiti ei tajunnut sitä aborttia tehdä:
https://aijaa.com/slmtgI
"äitis ois pitänyt tehdä abortti, kun tollasta sekasikiöö odotti"
Keskiössä ei siis ole lainkaan sikiön oikeus elää, vaan se että joku jota vihaa, saa jonkun rangaistuksen, kohtaa mahdollisimman paljon pahaa.- Anonyymi
Sikiön seulontaan kannattaa harrastaa että saa tehdä ajoissa abortin!
- Anonyymi
Oi voi, onko trollilla taas noin tylsää? ;)
No vaikka noin olisikin tosielämässä käynyt, on tyypillistä että suosijafanaatikon yleistyksissä kun yksi tekee jotain on yhtä kuin kaikki on samanlaisia. XD
"Arvot muuttuu sitä mukaa miten oma todellisuus ja arkipäivän haasteet. "
Sinulle lienee tutumpaa tuollainen takinkääntö.
"Lisäksi abortinvastustaja ei oikeasti vastusta aborttia ollenkaan"
Ja TAAS leikattu jostain keskustelusta irrallinen kommentti, jossa todennäköisesti on vastattu vaan samalla mitalla jollekin sen omalla logiikalla, joka ensin on uhoillut kuolemaa toiselle kirjoittajalle.. mutta näistä sakkisi noloista törkyistähän olet tyypillisesti ihan hissun kissun.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558