Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Aborttia kiivasti vastustava itse abortissa

Anonyymi

Minä olen tosi paljon ihmetellyt ihmisten arvoja. Miten ne vaihtuu silmänräpäyksessä. Miten se voi olla mahdollista. Kova ja muille ankara ja rivosuinen tuttavani koulusta joka haukkuu ääneen koulussa abortin tehneitä kalmanlöyhkäksi ja pumpuliprinsessoiksi ja muilla omituisilla nimillä onkin nyt mennyt itse aborttiin. Sanoi että tuli raiskatuksi mutta epäilen koska liikkuu epämääräisissä hengissä. Ties vaikka itse on raiskannut jonkun poloisen miehen. Haukkuu naisia feminatseiksi jne mutta itse on sitten outo suhteessa miehiinkin. Ei arvosta esim minun mieheni mielipidettä siitä että hän halusi mulle aborttia että jaksaisin perhe-elämää kahden muksun kanssa eikä tulisi liika tiukkaa taloudellisesti ja kunnioitan suuresti mieheni mielipidettä. Hän on useimmiten oikeassa. Mutta tämä tapaus. Miksei niitä arvoja sovelletakkaan omaan elämään vaan vain muiden. Mielipiteitä onko tästä??

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hengissä = oik jengissä. (sorry autocorrect)

      Terv edellinen

    • Anonyymi

      Ei oma moraali ole tarkkaa vaan muiden kyttääminen. 🤣😅😂

    • Gynekologi Vuorjoen kirjassa oli juuri esimerkkitapaus, kuinka gynekologin luo marssi nainen, jonka Vuorjoki tiesti abortin vastustajaksi.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/12826401/eraan-gynekologin-kehityskertomus

      Arvot muuttuu sitä mukaa miten oma todellisuus ja arkipäivän haasteet. Sellainen, joka ei koskaan joudu edes vaaraan että tulisi raskaaksi, ei joudu miettimään asiaa kuin vain irrallisena itsestään ja maailmastaan ja lähinnä muiden ongelmana, johon ei tarvitse ottaa osaa mitenkään, kunhan vaan moralisoi lämpimikseen.

    • Lisäksi abortinvastustaja ei oikeasti vastusta aborttia ollenkaan, jos se tehdään oikeille ihmisille, ja lapsen pitäisi itse tehdä itsemurha, jos kerran äiti ei tajunnut sitä aborttia tehdä:

      https://aijaa.com/slmtgI

      "äitis ois pitänyt tehdä abortti, kun tollasta sekasikiöö odotti"

      Keskiössä ei siis ole lainkaan sikiön oikeus elää, vaan se että joku jota vihaa, saa jonkun rangaistuksen, kohtaa mahdollisimman paljon pahaa.

    • Anonyymi

      Sikiön seulontaan kannattaa harrastaa että saa tehdä ajoissa abortin!

    • Anonyymi

      Oi voi, onko trollilla taas noin tylsää? ;)

      No vaikka noin olisikin tosielämässä käynyt, on tyypillistä että suosijafanaatikon yleistyksissä kun yksi tekee jotain on yhtä kuin kaikki on samanlaisia. XD

      "Arvot muuttuu sitä mukaa miten oma todellisuus ja arkipäivän haasteet. "

      Sinulle lienee tutumpaa tuollainen takinkääntö.

      "Lisäksi abortinvastustaja ei oikeasti vastusta aborttia ollenkaan"

      Ja TAAS leikattu jostain keskustelusta irrallinen kommentti, jossa todennäköisesti on vastattu vaan samalla mitalla jollekin sen omalla logiikalla, joka ensin on uhoillut kuolemaa toiselle kirjoittajalle.. mutta näistä sakkisi noloista törkyistähän olet tyypillisesti ihan hissun kissun.. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe