Siltakatu nimettävä uudelleen

Anonyymi

Siltakadun torin kohdalla oleva osuus, eli uusi kävelykatu välillä torikatu-kauppakatu pitää nimetä uudestaan pulikaduksi taikka pirikujaksi.

Koko ko. katuosuuden istuinpenkit ovat päivä päivältä lisääntyvän örisevän ja möykkäävän puli/narkkiarmeijan miehittämät.

Tätä herrasväkeä vartenko penkit on asennettu ja tämäkö on se katukuva jonka halutaan näkyvän joensuun keskustassa?

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Burgerin ikkunasta on kiva seurata niiden touhuja kun pillerit vaihtaa omistajaa ja kirkasta vedellään pullon suusta ihan avoimesti, melko kirjavaa porukkaa on.

• Anonyymi

Itse käsitän kivalla ihan erilaisia asioita. Huonoa itsetuntoako pönkität vai muutenko on puutteita henkisellä puolella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse käsitän kivalla ihan erilaisia asioita. Huonoa itsetuntoako pönkität vai muutenko on puutteita henkisellä puolella?

Sinäpä se osaatkin keskustella itse asiasta. Seuraavaksi väität varmaan että on veronmaksajien syy että on puliukkoja... Onko tuo katukuva sinusta sitten ihan ok?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäpä se osaatkin keskustella itse asiasta. Seuraavaksi väität varmaan että on veronmaksajien syy että on puliukkoja... Onko tuo katukuva sinusta sitten ihan ok?

Katukuva ei ole ok, miten lie asenteesi laitapuolen kulkijoita kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katukuva ei ole ok, miten lie asenteesi laitapuolen kulkijoita kohtaan?

Asenteeni on se etten pidä siitä että he örveltävät yleisellä, jopa kaupungin keskeisellä paikalla. Kuten itsekin totesit, katukuva ei todellakaan ole ok, enkä ole yksin asenteeni kanssa.

• Anonyymi

Pitäskö siitä kaataa ne puut niin eivät pesiydy... Eikun sitä kokeiltiinkin jo.

• Anonyymi

nää kävely- ja pyöräkadut ovat itse saatanan keksintöä. En muuta sano.

• Anonyymi

Automiehen ulinoita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Automiehen ulinoita?

Sinäkö oot jo autos ryypänny...?

• Anonyymi

Koskikatu pitäisi nemtä kolinakaduksi.
      Ei sen vuoksi että siellä juotaisiin korvikealkoholia kuten joskus on
      tehty, vaan siksi että autojen peilit kolisevat siellä vastakkain.
      Nämä pe-----n kaupunkisuunnittelun tunarit elävät kuin hölmöläis-
      sadussa. Siltakatu, perinteinen valtaväylä jolta on helpot liittymät
      ulosmenoväylille, suljettiin busisiliikenteeltä jota nyt pyöritetään
      monien risteysten kautta Koskikadulle jossa ei mahdu enää henkilö-
      autolla liikkumaan, ja sen seurauksena Siltakatu on kavennettu
      pyörätieksi.
      Insinöörikoulussako näitä idiootteja koulutetaan ?

• Anonyymi

Pitäisiköhän sinun sitten mennä ottamaan ajotunteja?
        Ei ainakaan minulla ole mitään ongelmaa joensuun kaupunkialueella autoillessa.
        Autossa on hallintalaitteina mm. jarrut joita voi jokainen autoilija käyttää välttääkseen pellin kolinan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun sitten mennä ottamaan ajotunteja?
        Ei ainakaan minulla ole mitään ongelmaa joensuun kaupunkialueella autoillessa.
        Autossa on hallintalaitteina mm. jarrut joita voi jokainen autoilija käyttää välttääkseen pellin kolinan.

Yli kaksi miljoonaa kilometriä takana eikä yhtään itse aiheutettua kolaria.
        Järjen käyttö ei silti pitäisi olla kiellettyä edes liikennesuunnittelussa.
        Koskikadulla on jatkuvasti tilanteita, joissa pysäköityä bussia ohittava bussi
        joutuu ajamaan keskiviivan yli, jos molemmilla puolilla on sama tilanne on
        todella ahdasta, risteykset pitkillä ajoneuvoilla vielä erikseen.
        Ei todellakaan järki päätä pakottanut kun Siltakadulta siirrettiin bussiliikenne
        Koskikadulle.
        Hölmölässä oli tapana leikellä peiton reunaa ja ommella toiseen, Joensuussa
        on sama tapa kopioitu.

• Anonyymi

Tuskin insinöörikoulussa. Pikemminkin tuntuvat olevan vihreitä yliopistolaisia.

• Anonyymi

Punavihreiden käytännön mukaan Siltakatu nimitetään Sisälliskaduksi. Vrt. Sisällisaukio, entinen Vapaudenpuisto

• Anonyymi

Tso tso, tuo entinen puisto, nykyinen aukio on jo nimetty Lahtarinaukioksi !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tso tso, tuo entinen puisto, nykyinen aukio on jo nimetty Lahtarinaukioksi !

Puut on lahdattu

• Anonyymi

Siltakatu on ihan hyvä nimi. Jos nyt menneitä halutaan tuoda esille, niin voisihan katu olla nimeltään AlussaJumalaLoiTaivaanJaMaan-katu.

• Anonyymi

tai,
        suur-suomen katu,
        uralinrajantie...

• Anonyymi

Taitaa valvoja olla näitä suur-Suomen rakentajia toiminnasta päätellen.

• Anonyymi

Onpa lystiä lukea teitä kakka- ja ripulipalstan saivartelijoita...

• Anonyymi

Eipä ole kummoiset huvit hänelläkään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6938
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2046
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1108
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe