Tuossa noin viikko takaperin rukoilin hartaasti polvillani yöpaidassa sängyn laitaa vasten, että Jeesus tulisi sisääni.
Samassa Sulo koramme juoksi keittiöstä makuuhuoneeseen ja hyppäsi päälleni ja jäin hänen etutassujen väliin ja se alkoi nylkyttää minun reisieni väliin.
Olisiko se sittenkin ollut Jeesus eläimen hahmossa? Olen nimittäin Raamatusta lukenut, että taivaan isä voi ottaa eläimen hahmon?
Teinityttö Turusta.
Onko mahdollista, että Jeesus tulee eläimen hahmossa?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan selvästi taivaan isällä on suunnitelmia varallesi. Sulo on merkki siitä.
- Anonyymi
Säälksii käy Sulo koiraa kun on noin sairas emäntä.
- Anonyymi
Saikohan jeesus alkunsa jotenkin tuohon tapaan.
Niin, onhan siellä Raamatun satukirjassa eläimiä, jotka tekivät vähän sitä sun tätä.
Oli puhuvaa siivekästä puusta puuhun liihottelevaa käärmettä ja puhuvaa aasia.
Oli myös kala, joka nieli kokonaisen ihmisen ja oli ilmeisesti niin vanhaa lihaa, että oksensi sen rannalle.
Taisihan se itse Jeesuskin niissä saduissa ratsastella aaseilla, ainakin niillä kahdellatoista?
Aloituksen teinille haluaisin antaa sellaisen neuvon, että kannattaa aina, jos pitää polvillaan lattialla könytä, mennä polvilleen niin, että seinä on mahdollisimman lähellä hanuria. Silloin ei Jeesus tai Sulo pääse niin helposti takaa yllättämään?
Mikäli sillä Sulolla on kuvailemiasi mielihaluja useinkin, niin yksi syy koirilla voi olla alistamisen tarve tai naimakaverin puute. Kannattaa jälkimäisessä tapauksessa harkita kiimaisen nartun hankkimista Sulon kaveriksi?
- Anonyymi
Taas puhdas valheellinen provo.
- Anonyymi
Jostakin luin, että jos hevosilla on jumala, se on hevosen näköinen. Ori vai tamma, jääköön arvattavaksi.
Ihmisillä on pilven päällä istuva valkopartainen vanha mies. Tämä on luonut ihmiset pelinappuloikseen. Aikansa kuluksi katselee miten meidän käy.
Tällaiseen käsitykseen tulee raamattua lukiessa.- Anonyymi
Ei tule. Tuo on vain sinun valheesi.
[Room 1:23]
Ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
- Anonyymi
Totta. Jumalan karitsasta on epäilemättä ehtinyt kasvaa jo täysi pässi, sarvet, sorkat, pallit ja kaikki.
- Anonyymi
> Olen nimittäin Raamatusta lukenut, että taivaan isä voi ottaa eläimen hahmon?
Missä kohtaa Raamatussa Jumala ottaa eläimen hahmon?- Anonyymi
Hän on lammas, joka teuraaksi viedään, jumalan karitsa, joka riippuu ristillä.
Kyllä siinä on selvä eläimen muoto.
Ja olihan se silkkaa eläimellistä touhua, mitä se Jahve siellä Raamatun tarinoissa harrasti.
Petohan se sellainen on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on lammas, joka teuraaksi viedään, jumalan karitsa, joka riippuu ristillä.
Kyllä siinä on selvä eläimen muoto.
Ja olihan se silkkaa eläimellistä touhua, mitä se Jahve siellä Raamatun tarinoissa harrasti.
Petohan se sellainen on.> Hän on lammas, joka teuraaksi viedään, jumalan karitsa, joka riippuu ristillä.
Eli, väitätkö, että Jumala oli itsensä karitsa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> Hän on lammas, joka teuraaksi viedään, jumalan karitsa, joka riippuu ristillä.
Eli, väitätkö, että Jumala oli itsensä karitsa?En väitä, että jumala/jumalat olisivat itse karitsoita, koska KAIKKI jumalat ovat satuolentoja.
Vain harhainen sivistymätön ja sairas mieli uskoo jumalsatuihin ja nyhvertää Raamatun kaskujen parissa. Kaikki kristityt ovat omien sanojensakin mukaan jumalhulluja, sekopäitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En väitä, että jumala/jumalat olisivat itse karitsoita, koska KAIKKI jumalat ovat satuolentoja.
Vain harhainen sivistymätön ja sairas mieli uskoo jumalsatuihin ja nyhvertää Raamatun kaskujen parissa. Kaikki kristityt ovat omien sanojensakin mukaan jumalhulluja, sekopäitä."Onko mahdollista, että Jeesus tulee eläimen hahmossa?"
Ei ole mahdollista. Raamatun tarinoissa esiintyvä Jeesus ei tule missään muodossa. Hän on jo n. 2000 vuotta sitten mädäntynyt ja maatunut maan lannaksi.
Tietysti on olemassa niitä, jotka väittävät, että Jeesus elää kuten on myös niitä, jotka väittävät, että Elvis elää.
- Anonyymi
Jos hevosilla on jumala, se on hevonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820