Parasta orgasmissa

Anonyymi

Ihaninta on, kun saa laueta naisen sisään.
Mikään ei ole ihanampaa, kuin lämmin ja märkä pillu kullin ympärillä siinä samalla, kun siemensyöksy alkaa.

19

2517

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä! Tosin mun mies nauttii siitä enemmän, kun runkkaan hänet ja näen hänen laukeavan.

      • moi minun vaimo runkkaa minua usein meillä kolmas 26v mies hän laukee pilluun vaimo nauttii kun näkee minun saavan spermat usein naamalle


      • Anonyymi

        Sekin on mahtavaa kyllä. Entinen avovaimoni kanssa tykkäsi runkata mua ja nautti älyttömästi kun näki mun orgasmin. Sanoikin joskus suoraan, että hän kiihottuu siitä mielettömästi, kun näkee, kuinka sperma alkaa ryöpsähtelemään mulkusta hänen käsilleen ja kun tuntee, miten mulkku nytkähtelee ja supistelee niiden roiskahtelujen tahtiin. Ja miten se jäykistyy ensin kivikovaksi just ennen syöksyn alkamista. Ja nautin siitä kyllä itsekin.
        Mutta kyllä pilluun ruikkiminen siolti on se paras herkku:)
        Aloittaja


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, naisen näkökulmasta.

    • Anonyymi

      Joo, sisään on ihan kiva laueta, mutta tykkään myös kun vaimoni tyydyttää minut kädellään ja ottaa lasti rinnoilleen. Eikä hänkään sitä karsasta. Joskus oikein pyytää että lasken satsin vaikka vatsan päälle, tai häpykummulle.
      Pasi

      • Anonyymi

        Häpykummulle ruiskiminen on kanssa kivaa, vielä kun kulli on sitä vasten. Ja syöksyn jälkeen tuntuu tosi hyvältä, kun hieroo kalua muijan kumpua ja karvoitusta vasten.


    • Anonyymi

      Naisena sanon myös että miehen orkut tuntuu parhaiten syvällä, syvällä pillussa, se nykivä ja sit lämmin tunne kun lastia saa <3

      Vielä parempaa jos pitää kyrpää vielä hetken sisällä että mikään ei pääse valumaan pois.

      • Anonyymi

        Buuaahaa mikä hupiakka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buuaahaa mikä hupiakka

        Buuaahaa mikä hupipoika. Ihan asiallisesti, eikö näitä 12 vuotiaita, tai henkisesti 12 vuotiaan tasolle jääneitä saa täältä pois?


      • Anonyymi

        Se on kuin kirsikka kakun päällä pitää vielä kullia sisällä siemensyöksyn jälkeen. Mukava tunne.


    • Anonyymi

      Kyllä olisi kivaa kun pääsisi laukeaa lämpimään märkään polkuun.

      • Anonyymi

        Kyllä olisi tosi mukavaa kun pääsi laukeamaan lämpöiseen pilluun.Teksi tosi mukavaa.


    • Anonyymi

      Täydellinen huipentuma rakastelulle jos mies aistii naisen orgasmin tulon ja tulee yhtä aikaa.

      • Anonyymi

        Onko suuri pettymys, jos nainen astii miehen tulon, ja tulee yhtä aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko suuri pettymys, jos nainen astii miehen tulon, ja tulee yhtä aikaa?

        Joo.


    • Anonyymi

      Pillu on aivan ihanaa. Mutta upean naisen perse se vadta onkin erinomaista ja mieletön fiilis panna persettä! ;)

    • Anonyymi

      Parasta on roiskia mällit naisen kauniille naamalle ja valtaville rinnoille! Ota lemmenjuomani vastaan, söpöliini!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe