Himoitsen köynnnöshortensiaa. Asutaan IV vyöhykkellä,pihasta löytyy varjoa ja aurinkoa.
Voiko kuvitella köynnöshortensian viihtyvän näin pohjoisessa?
Mihin se pitäis istuttaa? Varjoon? Happamaan maahan?Viihtyykö puolivarjossa mäntyjen katveessa???
köynnöshortensia
2
792
Vastaukset 2
- sari
Omani on puolivarjossa männyn juurella,se menee sitä pitkin,on varmaankin 6-7 metrin korkeudessa.Katso tuuleton lämmin paikka,omani on III-IV vyöh.rajamailla ja on viihtynyt parikymmentävuotta.Sille suositellaan hapanta maata, mutta minä olen antanut jopa kanankakka rakeita,tykkää ainakin niistä.Aivan tavallista multaa olen antanut. Alkuun se on hidas,mutta kun alkuun pääsee,se kasvaa hirmuista vauhtia ylöspäin ja leviää myös maassa.Tarrautuu ilmajuurillaan puunkylkeen kiinni,niin lujaan, ettei kyllä saa irti.
Kaunis se on kukkiessaan,laita vain ;-)- etsimään...
Sitten vaan taimia etsimään, ei ole kyllä täällä näkynyt puutarhoilla, mutta pitää kysellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7486