Himoitsen köynnnöshortensiaa. Asutaan IV vyöhykkellä,pihasta löytyy varjoa ja aurinkoa.
Voiko kuvitella köynnöshortensian viihtyvän näin pohjoisessa?
Mihin se pitäis istuttaa? Varjoon? Happamaan maahan?Viihtyykö puolivarjossa mäntyjen katveessa???
köynnöshortensia
2
758
Vastaukset
- sari
Omani on puolivarjossa männyn juurella,se menee sitä pitkin,on varmaankin 6-7 metrin korkeudessa.Katso tuuleton lämmin paikka,omani on III-IV vyöh.rajamailla ja on viihtynyt parikymmentävuotta.Sille suositellaan hapanta maata, mutta minä olen antanut jopa kanankakka rakeita,tykkää ainakin niistä.Aivan tavallista multaa olen antanut. Alkuun se on hidas,mutta kun alkuun pääsee,se kasvaa hirmuista vauhtia ylöspäin ja leviää myös maassa.Tarrautuu ilmajuurillaan puunkylkeen kiinni,niin lujaan, ettei kyllä saa irti.
Kaunis se on kukkiessaan,laita vain ;-)- etsimään...
Sitten vaan taimia etsimään, ei ole kyllä täällä näkynyt puutarhoilla, mutta pitää kysellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132