Litteä maa, Reptiliaanit, NWO, Illuminati, HAARP ja muut

Anonyymi

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoa! Sinne nyt kaikki flättärit.

    • Minä hieman ujosti täältä siis vain kurkistelen koska olen toiminut Pietarin trolli- tehtaan johtajana. Nyt sain siirron Pohjoismaihin kohdistuvan propakanda- yksikön päälliköksi. Toimipisteeni sain valita. Tällä hetkellä se on Sevastopolissa missä on tummat ja ihanat naiset sekä kelitkin suosivat.

      Epäonnistuimme surkeasti kun yritimme vaikuttaa USA:n presidentin vaaleihin.
      Mr. Putin siitä hieman ärähti mutta rauhoittui kun kuuli tuosta massiivisesta vaalien väärennöksistä. Saimme siis pitää päämme.

    • Kiitos linkistä. Tuollahan esiintyi vaarallisia pallomaa häiriköitä jotka suunnittelivat ainakin pilan asteella kristillisyyden hävittämistä maailmasta.

      Linkkasin heille tämän hyvän vapauttava totuus videon jossa kerrotaan miten harhaisesta pallomaa kultista vapaudutaan ymmärtämään maan litteys ja sitä kautta opimme ymmärtämään että Jumala on luonut tämän litteänmaan meidän asuttavaksi.

      Pallomaa, avaruussadut, kuussakäynnit, evoluutio, jne on kaikki pelkkää ateististen pallopää tiedemiesten höpötystä luoja Jumalan olemassaolon piilottamiseksi.

      https://www.youtube.com/watch?v=CxNlOl7XCaI

      • Komppaan hra Delfineä.

        Palloteoria on luotu siksi että ihmiset tuntisivat itsensä muurahaisen kusta pienemmiksi olioiksi maailmankaikkeudessa.

        Jos ihmiset luopuisivat tuosta valheellisesta ajattelusta niin jäljelle jäisi ainoastaan usko älykkääseen suunnitteluun.

        Tällöin maailman mahtimiehet ja johtajat menettäisivät vaikutusvaltansa ja näkisimme heidät ainoastaan paskalla istuvina ääliöinä.


      • Anonyymi

        Mitäpä jos kristillisyys on se salaliitto ?


    • Anonyymi

      Aloittaja halusi, etteivät trollaajat osallistuisi. Kuinkas kävikään? Vain ja ainoastaan trollit vastasivat. Mitä opimme? Emme mitään. Asiallista keskustelua suuren yhteisön kesken ei ole ilman näsäviisaiden minäminä ihmisten väliin huutelua.

      • Anonyymi

        Huomasitko muuten että muut kommentoi aloituksen aihetta. Sinä itse keskityt vaan muiden keskustelijoiden mollaamiseen.


    • Kyllä. Pitää paikkansa että on repriliaaneja ja muitakin avaruusolentoja. Täysin totta on, uskokaa tai älkää.

    • Anonyymi

      Kannattiko julkaista linkkiä täällä? Saitte vaan palstan flättäri trollit trollaamaan keskusteluunne.

      Nyt ette enää keskustele salaliitoista, vaan väittelette ja intätte flättäreiden kanssa jatkossa.

      • Pallomaa- salaliittotrollit ovat kivoja.

        Heillä ei ole aavistustakaan litteän Maan teorian perusteista eivätkä niihin edes halua tutustua.
        Kuitenkin röyhistelevät rintoihinsa ja kuvittelevat olevansa oikeassa. Perusteita väittämiinsä ei ole muita kuin se että näin sitä väitetään... :-)


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Pallomaa- salaliittotrollit ovat kivoja.

        Heillä ei ole aavistustakaan litteän Maan teorian perusteista eivätkä niihin edes halua tutustua.
        Kuitenkin röyhistelevät rintoihinsa ja kuvittelevat olevansa oikeassa. Perusteita väittämiinsä ei ole muita kuin se että näin sitä väitetään... :-)

        Olet tapasi mukaan väärässä.

        Olen tutustunut kattavasti Litteän Maan teoriaan, ja mitä taivaalla pitäisi nähdä asuinpaikassani mikäli Maa olisi litteä.

        Kuitenkin jokainen päivä näen paljain silmin taivaalla asioita joiden pitäisi olla eri tavalla mikäli olisimme litteässä. Sen takia on mahdoton uskoa Litteään Maahan.

        Rajojen auettua matkalaisille olet tervetullut tutustumaan asiaan ihan itse.


    • Anonyymi

      red alert is here, says danielle, c.ward and s.parkes

    • Cqd cqd SOS SOS This IS flat earth signal cqd cqd SOS SOS i am hospital

      • Anonyymi

        Jaa että olet ihan sairaala tällä kertaa?

        Vai unohtuiko lauseesta kenties yksi pieni sana?

        Ensin unohtui yksi pieni rokotus pari kertaa, ja nyt oot sairaalassa.

        Kannattiko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe