Sepelvaltimoiden varjoainekuvaus

Anonyymi

Onko kukaan käynyt? Oliko paha toimenpide? Oliko mitään lääkitystä toimenpiteen aikana? Mulla tämä ensi viikolla edessä, koska epäillään FH- tautia.

5

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Minulle on tehty seitsemän kertaa. Antavat tarvittaessa rauhoittavaa jos kovasti jännittää. Kipua ei ainakaan minulla ole ollut (ranteen kautta operaatioissa)

• Anonyymi

Ei ollut paha kuvaus, samalla kyllä todettiin hankalia 50 ja90% tukossa olevia suonia. Pallolaajennus tehtiin toiveeni mukaan ( kysyttiin minulta) saman tien. Se oli eka kerralla suht iisi, mutta toisella kerralla ( kahden suonen stentti) elämäni rankimpia kokemuksia. En tiedä onneksi , mitä tapahtui, mutta vielä koko iltapäivän pyysin sairaalassa nitroja. Kipuja ei ollut ,mut muuten hurjan rankka olo. Olen tyyppi, joka ei pienistä valita.

• Anonyymi

Miten saa lähetteen?

Mitä muuta pitää tutkia ?

• Anonyymi

Lähetteen saa lääkäriltä, jos lääkäri pitää tutkimusta tarpeellisena. Lääkäri päättää myös muista tutkimuksista, ei niitä tarvitse erikseen pyytää eikä tietää niistä mitään etukäteen. Sepelvaltimoiden varjoainekuvaukseen pääsee myös välittömästi tai seuraavana päivänä sydäntapahtuman yhteydessä.

Varjoainetutkimuksen yhteydessä tehdään pallolaajennus, jos löytyy ahtaumia. Pallolaajennuksen jälkeen pääsee normaalisti kotiin seuraavana päivänä. Erittäin vaikeiden ahtaumien vuoksi lähdetään leikkaussaliin ohitusleikkaukseen jopa samana päivänä edellyttäen että sairaalan koko teho-osasto ei ole täynnä coronapotilaita, sillä ohitusleikkauksen jälkeen hoidon on jatkuttava teho-osastolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4370
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3339
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1935
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1533
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1217
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1179
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      885
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30