Onko kukaan käynyt? Oliko paha toimenpide? Oliko mitään lääkitystä toimenpiteen aikana? Mulla tämä ensi viikolla edessä, koska epäillään FH- tautia.
Sepelvaltimoiden varjoainekuvaus
5
491
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä on vanha ketju kysymästäsi asisasta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/4890715/varjoainekuvaus - Anonyymi
Minulle on tehty seitsemän kertaa. Antavat tarvittaessa rauhoittavaa jos kovasti jännittää. Kipua ei ainakaan minulla ole ollut (ranteen kautta operaatioissa)
- Anonyymi
Ei ollut paha kuvaus, samalla kyllä todettiin hankalia 50 ja90% tukossa olevia suonia. Pallolaajennus tehtiin toiveeni mukaan ( kysyttiin minulta) saman tien. Se oli eka kerralla suht iisi, mutta toisella kerralla ( kahden suonen stentti) elämäni rankimpia kokemuksia. En tiedä onneksi , mitä tapahtui, mutta vielä koko iltapäivän pyysin sairaalassa nitroja. Kipuja ei ollut ,mut muuten hurjan rankka olo. Olen tyyppi, joka ei pienistä valita.
- Anonyymi
Miten saa lähetteen?
Mitä muuta pitää tutkia ?- Anonyymi
Lähetteen saa lääkäriltä, jos lääkäri pitää tutkimusta tarpeellisena. Lääkäri päättää myös muista tutkimuksista, ei niitä tarvitse erikseen pyytää eikä tietää niistä mitään etukäteen. Sepelvaltimoiden varjoainekuvaukseen pääsee myös välittömästi tai seuraavana päivänä sydäntapahtuman yhteydessä.
Varjoainetutkimuksen yhteydessä tehdään pallolaajennus, jos löytyy ahtaumia. Pallolaajennuksen jälkeen pääsee normaalisti kotiin seuraavana päivänä. Erittäin vaikeiden ahtaumien vuoksi lähdetään leikkaussaliin ohitusleikkaukseen jopa samana päivänä edellyttäen että sairaalan koko teho-osasto ei ole täynnä coronapotilaita, sillä ohitusleikkauksen jälkeen hoidon on jatkuttava teho-osastolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730