Onko kukaan käynyt? Oliko paha toimenpide? Oliko mitään lääkitystä toimenpiteen aikana? Mulla tämä ensi viikolla edessä, koska epäillään FH- tautia.
Sepelvaltimoiden varjoainekuvaus
5
528
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä on vanha ketju kysymästäsi asisasta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/4890715/varjoainekuvaus - Anonyymi
Minulle on tehty seitsemän kertaa. Antavat tarvittaessa rauhoittavaa jos kovasti jännittää. Kipua ei ainakaan minulla ole ollut (ranteen kautta operaatioissa)
- Anonyymi
Ei ollut paha kuvaus, samalla kyllä todettiin hankalia 50 ja90% tukossa olevia suonia. Pallolaajennus tehtiin toiveeni mukaan ( kysyttiin minulta) saman tien. Se oli eka kerralla suht iisi, mutta toisella kerralla ( kahden suonen stentti) elämäni rankimpia kokemuksia. En tiedä onneksi , mitä tapahtui, mutta vielä koko iltapäivän pyysin sairaalassa nitroja. Kipuja ei ollut ,mut muuten hurjan rankka olo. Olen tyyppi, joka ei pienistä valita.
- Anonyymi
Miten saa lähetteen?
Mitä muuta pitää tutkia ?- Anonyymi
Lähetteen saa lääkäriltä, jos lääkäri pitää tutkimusta tarpeellisena. Lääkäri päättää myös muista tutkimuksista, ei niitä tarvitse erikseen pyytää eikä tietää niistä mitään etukäteen. Sepelvaltimoiden varjoainekuvaukseen pääsee myös välittömästi tai seuraavana päivänä sydäntapahtuman yhteydessä.
Varjoainetutkimuksen yhteydessä tehdään pallolaajennus, jos löytyy ahtaumia. Pallolaajennuksen jälkeen pääsee normaalisti kotiin seuraavana päivänä. Erittäin vaikeiden ahtaumien vuoksi lähdetään leikkaussaliin ohitusleikkaukseen jopa samana päivänä edellyttäen että sairaalan koko teho-osasto ei ole täynnä coronapotilaita, sillä ohitusleikkauksen jälkeen hoidon on jatkuttava teho-osastolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636532
- 531913
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441671- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501034Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897