Lopeta se stalkkailu.

Anonyymi

Kauanko meinasit jatkaa tuota kyttäämistä. Itse valitsit polkusi, kulje sitä ylväästi, äläkä vilkuile vieraisiin pöytiin.

99

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minä osaa stalkata. Edes facebookissa ole👎

      • Anonyymi

        Joo o. Lopeta.


      • Anonyymi

        Olethan Sakari!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan Sakari!

        Eräs on ainakin räksyttävä sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs on ainakin räksyttävä sellainen.

        Ja luulee liikoja itsestään.


    • Anonyymi

      Elä vain harhoissasi?

      • Anonyymi

        Ei kyllä minä elän harvinaisen kirkaskatseisesti, toisin kuin sinä joka omit tämän, koska ilmeisesti osui ja upposi, mussukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä minä elän harvinaisen kirkaskatseisesti, toisin kuin sinä joka omit tämän, koska ilmeisesti osui ja upposi, mussukka.

        En ominut, mut olen kokenut harhaisen ihmisen eloa, eikä ymmärrykseni riittänyt hänen ymmärtämiseen? Ehkä tämä tällainen mielikuva on vain työkalu muuttaa tilanne astetta vakavemmaksi? Ja maali on sitten jossain, et koston sai ja hyvän mielen itselleen?

        Uhriutuminen on myös hyvä keino kääntää asiat itselleen mieleisemmäksi? Totuudella ei niin merkitystä/ väliä, koska oma mieli voi pahoin ja itsekkyys ja halun puute uskoa hyvään puuttuu, kun päällimmäisenä mielessä on vain kosto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ominut, mut olen kokenut harhaisen ihmisen eloa, eikä ymmärrykseni riittänyt hänen ymmärtämiseen? Ehkä tämä tällainen mielikuva on vain työkalu muuttaa tilanne astetta vakavemmaksi? Ja maali on sitten jossain, et koston sai ja hyvän mielen itselleen?

        Uhriutuminen on myös hyvä keino kääntää asiat itselleen mieleisemmäksi? Totuudella ei niin merkitystä/ väliä, koska oma mieli voi pahoin ja itsekkyys ja halun puute uskoa hyvään puuttuu, kun päällimmäisenä mielessä on vain kosto.

        Ihme horinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ominut, mut olen kokenut harhaisen ihmisen eloa, eikä ymmärrykseni riittänyt hänen ymmärtämiseen? Ehkä tämä tällainen mielikuva on vain työkalu muuttaa tilanne astetta vakavemmaksi? Ja maali on sitten jossain, et koston sai ja hyvän mielen itselleen?

        Uhriutuminen on myös hyvä keino kääntää asiat itselleen mieleisemmäksi? Totuudella ei niin merkitystä/ väliä, koska oma mieli voi pahoin ja itsekkyys ja halun puute uskoa hyvään puuttuu, kun päällimmäisenä mielessä on vain kosto.

        Aina hyvä miettiä myös omaa tekemistä, sen uskon, et joillain naisille se voi olla vaikeampaa asettua toisen asemaan, kun mielialat voi vaihdella kuukautiskierron mukaan? Voiko oma stalkkaaminen ajan saatossa muuttua, et toisella herää myös kiinnostus ja stalkkaus tarttuu, muttei välit lähene ja sitten tilanne kärjistyy näin ja muuttuu harhaiseksi ja vähemmän mieleiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme horinaa.

        Eikö löydy halua ymmärtää? Sen myös kokenut, kun näkemyserot suuria asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ominut, mut olen kokenut harhaisen ihmisen eloa, eikä ymmärrykseni riittänyt hänen ymmärtämiseen? Ehkä tämä tällainen mielikuva on vain työkalu muuttaa tilanne astetta vakavemmaksi? Ja maali on sitten jossain, et koston sai ja hyvän mielen itselleen?

        Uhriutuminen on myös hyvä keino kääntää asiat itselleen mieleisemmäksi? Totuudella ei niin merkitystä/ väliä, koska oma mieli voi pahoin ja itsekkyys ja halun puute uskoa hyvään puuttuu, kun päällimmäisenä mielessä on vain kosto.

        Sama täällä. Ei kovin tervettä puhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä minä elän harvinaisen kirkaskatseisesti, toisin kuin sinä joka omit tämän, koska ilmeisesti osui ja upposi, mussukka.

        Vaihdevuosi-iässä tai sen lähestyessä estrogeenin vajaus saa aikaan mussukka sanan kultivointia ja passiivisaggressiivisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme horinaa.

        Ehkä se on lainannut tuon kysymyksillä pommittamistekniikan jostain kuulusteluista mihin syyttä suotta ”tottakai” joutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina hyvä miettiä myös omaa tekemistä, sen uskon, et joillain naisille se voi olla vaikeampaa asettua toisen asemaan, kun mielialat voi vaihdella kuukautiskierron mukaan? Voiko oma stalkkaaminen ajan saatossa muuttua, et toisella herää myös kiinnostus ja stalkkaus tarttuu, muttei välit lähene ja sitten tilanne kärjistyy näin ja muuttuu harhaiseksi ja vähemmän mieleiseksi?

        Hanki mies apua. Sivusta.


    • Anonyymi

      Miksi vilkuilen? No koska haluaisin tutustua.

      • Anonyymi

        Tunne ei välttämättä ole molemminpuolinen jos pitää stalkata tutustuakseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne ei välttämättä ole molemminpuolinen jos pitää stalkata tutustuakseen...

        Et sinä minun stalkkauksista tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne ei välttämättä ole molemminpuolinen jos pitää stalkata tutustuakseen...

        Stalkkaaminen herää uteliaisuuttaan. Onko toinen sen arvoinen, että häneen voisi tutustua myös lähemmin? Herkkähipiäisiä ihmisiä kohtaan vaikeampaa, jos ymmärrys puuttuu? Varovainen hyvä olla aina, vaikkei sekään aina riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkaaminen herää uteliaisuuttaan. Onko toinen sen arvoinen, että häneen voisi tutustua myös lähemmin? Herkkähipiäisiä ihmisiä kohtaan vaikeampaa, jos ymmärrys puuttuu? Varovainen hyvä olla aina, vaikkei sekään aina riitä?

        Aloittajalta turha odottaa mitään myötätuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkaaminen herää uteliaisuuttaan. Onko toinen sen arvoinen, että häneen voisi tutustua myös lähemmin? Herkkähipiäisiä ihmisiä kohtaan vaikeampaa, jos ymmärrys puuttuu? Varovainen hyvä olla aina, vaikkei sekään aina riitä?

        Hyvin kirjoitettu. Ajattelen juuri noin ja sen takia stalkkasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalta turha odottaa mitään myötätuntoa.

        Se on jo huomattu tätä lukiessa. Myötätunto ja empatia oli vieras käsite aloittajalle ja niille kolmelle 16v pojalle, joista julkisuudessakin kirjoitetaan nyt. Mistä teitä psyköjä syntyy? se on mielenkiintoinen kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on jo huomattu tätä lukiessa. Myötätunto ja empatia oli vieras käsite aloittajalle ja niille kolmelle 16v pojalle, joista julkisuudessakin kirjoitetaan nyt. Mistä teitä psyköjä syntyy? se on mielenkiintoinen kysymys.

        Rinnastat siis koskelakeissin ja tuon aloituksen toisiinsa? Erikoista ja erikoista on myös ahdistua tällaisista aloituksista, horista estrogeeneista joutavia tai vastata itselleen useaan kertaan itseään kompaten. Aloitusta kommentoineet voisivat mennä itseensä ja miettiä miksi tällainen kirjoitus pitää tyrmätä jos omassa toiminnassa ei ole mitään moitittavaa? Stalkkauksella tarkoitetaan hieman muuta kuin jonkun instakuvien päivystystä tms ja sitä oikeasti myös tapahtuu, joten oma häveliäisyys on hyvin huono motiivi lytätä aloitus. En ole aloittaja.


    • Anonyymi

      Samat sanat sinulle. Lopeta seuraaminen.

      • Anonyymi

        Sinua kukaan seuraa, mene hoitoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua kukaan seuraa, mene hoitoon

        Mene ihan itse 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua kukaan seuraa, mene hoitoon

        Mene itse hoitoon. Nään suoraan suoratoistopalvelusta seuraajat,urpo😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itse hoitoon. Nään suoraan suoratoistopalvelusta seuraajat,urpo😆

        Koetko mies, että sinua tarkkaillaan?


    • Anonyymi

      Mitä sä täällä vingut? Pystyt kyllä estämään ihmisen aika hyvin täällä interneetissä.

      • Anonyymi

        Vingun juuri niin paljon kuin sielu sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vingun juuri niin paljon kuin sielu sietää.

        Säälittävää, kun siihen pystyy vain netissä anonyymina 👎🏻


      • Anonyymi

        Ei oo töitä maanantaina 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vingun juuri niin paljon kuin sielu sietää.

        Eli haluat huomioo typy😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli haluat huomioo typy😂

        Tuskin sinulta kukaan huomiota haluaa. -sivusta


    • Anonyymi

      Ironista että heijastat toisiin tuon vainoamisen. Ettet vain itse vainoaisi jotain ihmistä täällä shittisaitilla sitten kiusaten ja nyt yrität esittää uhria kun sut on saatu kii jo aikoja sitten ja sekös sua ressukkaa ahistaa.... <3

      • Anonyymi

        Vainoamisen? VAINOAMISEN?! Jännä sanamuoto, taidat siis olla sellainen itse.


      • Anonyymi

        Oletpas säälittävä tapaus. Takaisin äitisi kellariin siitä


      • Anonyymi

        Näinhän se yleensä meneepi 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se yleensä meneepi 😊

        Tule jo kaapista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule jo kaapista

        Nyt meni yli eli onks tää joku homostelujuttu.


      • Anonyymi

        Se menee valitettavan usein just noin. Toisilla ei kyky vain riitä näkemään asioita kuin omista lähtökohdista. Halu ymmärtää toista puuttuu. Itsekkyyttä ja raukkamaisuutta minusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoamisen? VAINOAMISEN?! Jännä sanamuoto, taidat siis olla sellainen itse.

        Kovin on vahvaa retoriikkaa tällä feikkisydänten raapustelijalla, onkohan hän väitteidensä ihan tässä maailmassa? Toivottavasti tauti ei ole tarttuvaa.


    • Anonyymi

      Kuulostaa vainoharhaiselta.

      • Anonyymi

        Sitä se on jos kuvittelet asian sinua koskevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se on jos kuvittelet asian sinua koskevan.

        Ja sitä se on, jos kuvittelet tän tietyn "stalkkaajan" lukevan näitä pöhlöaloituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se on jos kuvittelet asian sinua koskevan.

        Hyvä pointti.


    • Anonyymi

      Haha. En oikein tykkää olla paikoissa missä on paljon pöytiä. Ei oikein noi ravintoloissa pyöriminen oo jaksanut kiinnostaa. Kiitos kuitenkin huolenpidosta, mutta ei kiitos sittenkin 😄

      • Anonyymi

        Ja sinä ressukka vielä luulet että aloitus on sinulle, anna mun kaikki kestää. Läskiperseesi ei kiinnosta edlleenkään, kyläpyörä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä ressukka vielä luulet että aloitus on sinulle, anna mun kaikki kestää. Läskiperseesi ei kiinnosta edlleenkään, kyläpyörä.

        Tuollaiseen hernepäähän ei paljoa järkeä mahdu, edes tiivistettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä ressukka vielä luulet että aloitus on sinulle, anna mun kaikki kestää. Läskiperseesi ei kiinnosta edlleenkään, kyläpyörä.

        Puhut aika sekavia 🧐 Luepa uudelleen ja mieti.


      • Anonyymi

        No ei olla näkemässä. En oo näkemässä ketään maanantaina 😏


    • Anonyymi

      Ei oo pokkaa kertoa kelle aloitus on. Nimi!

      • Anonyymi

        Sakari!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sakari!

        Öö niinku mitä?? Nyt menee sekavaksi.


    • Anonyymi

      Hieno meininki 👌 jatkakaa ihmeessä. Aloituksen varmaan "se oikea" tunnistaa jos on tunnistaakseen. Tämä sivusto riitti nyt. 😅

      • Anonyymi

        No huhhuh joo. Hieman kosahti jollain. Dingelidongeli


    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      Ihmiset esittelee itteään pitkin nettiä ja hakee epätoivoissaan huomiota keneltä hyvänsä. Sitten aletaan itkemään, kun joku on stalkannu 😂😂😂

      • Anonyymi

        Ei ne meteorologit ynnä muut emännät laita sometimes pystyyn siksi, että joku erotimaniaan sairastunut hiippari alkaisi paukuttaa viestejä, vaan motiivi on lähtökohtaisesti ammatillinen ja pitäisikö naisten sulloa itsensä kaappiin, ettei vahingossa yllytä hulluja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne meteorologit ynnä muut emännät laita sometimes pystyyn siksi, että joku erotimaniaan sairastunut hiippari alkaisi paukuttaa viestejä, vaan motiivi on lähtökohtaisesti ammatillinen ja pitäisikö naisten sulloa itsensä kaappiin, ettei vahingossa yllytä hulluja?

        sometilejä*


    • Anonyymi

      Mistäs sen tietää, että joku stalkkaa... Eihän sitä muuten edes tiedä, jos ei itse stalkkaa tuota stalkkeria...

    • Anonyymi

      Ei kyllä ole mitään hinkua tietää mitä toiset tekee :-D

      M41

    • Anonyymi

      Voi kuule. Mies sanoi veljelleen kun löysi uuden tyttöystävän että sano vaan nimi niin *piip* kyllä löytää kaiken tiedon mummon kissan entistä nimeä myöten tarvittaessa. 😂

    • Anonyymi

      Kaikista ahdistavinta teissä sekoissa on se.Että toki jo julkinen tieto on julkista. Mutta se ei oikeuta käyttämään ketään sitä tietoa väärin ei se oikeuta kirjoittamaan sen ihmisen asioita esim tänne. Ilman ihmisen lupaa. Lähinnä moraali kysymys jonka jokaisen täytyisi ymmärtää.

    • Anonyymi

      En lopeta. Ihailen sinua.

      • Anonyymi

        Et sinä tuota sairasta aloittajaa halua. Sinähän jätit sen paremman takia.


    • Anonyymi

      Somekavereiden postausten katsominen ei ole stalkkaamista. Ihan jo kohteliaisuuttanikin katson tuttujen jakamia päivityksiä.

    • Anonyymi

      Jätetty nainen kuvittelee exänsä nettipalstoille. Nämä on niin nähty. Tämä aloittajakurppa on vaan niin ärsyttävä, että kuolisi pois saman tien

      • Anonyymi

        Onko ristoreipas tervettä peukuttaa omia kommenttejaan ja osoittaa samalla satuilemalla täyttä puuta heinää, että mikä osuu ja uppoaa? Sivusta tämä filosofinen ja retorinen kysymys.


    • Anonyymi

      Lue tästä aloittaja. Opi tuntemaan itsesi.

      Harhaluuloisuushäiriöissä (ICD-10-diagnoosikoodi F22) ilmenee yhtäjaksoisesti vähintään kuukauden ajan erilaisia harhaluuloja. Poiketen skitsofreniasta harhaluulot eivät kuitenkaan ole sisällöltään varsinaisesti outoja tai eriskummallisia. Harhaluuloisuushäiriöissä ilmenevät harhaluulot liittyvät ainakin periaatteessa joihinkin tilanteisiin, kuten tunne seuratuksi, myrkytetyksi, tartutetuksi, salaa rakastetuksi tai petetyksi tulemisesta tai pelko sairastumisesta.

      • Anonyymi

        Harhaluuloisuushäiriöissä henkilön toimintakyky tai käyttäytyminen ei myöskään vakavammin ole heikentynyt (kuten skitsofreniassa) eikä käytös harhaluuloja lukuun ottamatta ole selkeästi outoa tai eriskummallista.

        Harhaluuloisuushäiriöitä on harhaluulon luonteen mukaan eri tyyppisiä. Vainoharhaisessa eli paranoidisessa muodossa henkilö kokee, että häntä tai jotakuta hänen läheistään vainotaan tai kohdellaan jollain tavoin kaltoin. Mustasukkaisuusharhainen uskoo perusteetta kumppaninsa olleen tai olevan uskoton. Erotomaanisesti harhainen on varma jonkun ja yleensä itseään korkeammassa asemassa olevan henkilön rakkaudesta itseensä. Suuruusharhaisella on harhaluuloja mahtavasta vallasta, voimasta, tietämyksestä, identiteetistä tai erityisestä suhteesta jumaluuteen tai kuuluisan henkilöön olematta kuitenkaan maaninen. Somaattisharhainen uskoo vakaasti ja perusteetta, että hänellä on jokin fyysinen sairaus tai vamma. Osalla harhaluuloisuushäiriöistä kärsivistä ilmenee useita erilaisia harhaluuloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaluuloisuushäiriöissä henkilön toimintakyky tai käyttäytyminen ei myöskään vakavammin ole heikentynyt (kuten skitsofreniassa) eikä käytös harhaluuloja lukuun ottamatta ole selkeästi outoa tai eriskummallista.

        Harhaluuloisuushäiriöitä on harhaluulon luonteen mukaan eri tyyppisiä. Vainoharhaisessa eli paranoidisessa muodossa henkilö kokee, että häntä tai jotakuta hänen läheistään vainotaan tai kohdellaan jollain tavoin kaltoin. Mustasukkaisuusharhainen uskoo perusteetta kumppaninsa olleen tai olevan uskoton. Erotomaanisesti harhainen on varma jonkun ja yleensä itseään korkeammassa asemassa olevan henkilön rakkaudesta itseensä. Suuruusharhaisella on harhaluuloja mahtavasta vallasta, voimasta, tietämyksestä, identiteetistä tai erityisestä suhteesta jumaluuteen tai kuuluisan henkilöön olematta kuitenkaan maaninen. Somaattisharhainen uskoo vakaasti ja perusteetta, että hänellä on jokin fyysinen sairaus tai vamma. Osalla harhaluuloisuushäiriöistä kärsivistä ilmenee useita erilaisia harhaluuloja.

        Harhaluuloisuushäiriöt alkavat yleensä keski-iässä tai myöhemmin. Ne ovat ilmeisesti suhteellisen harvinaisia, mutta tarkkaa tietoa harhaluuloisuushäiriöiden esiintyvyydestä ei ole. Osin tämä johtuu siitä, että niistä kärsivät eivät useinkaan hakeudu hoitoon. Erityisesti vainoharhaiset harhaluulot ovat usein luonteeltaan pitkäaikaisia, mutta sekä ne että muut harhaluulot saattavat hävitä itsestään muutamassa kuukaudessa palaamatta myöhemmin.

        Rajankäynti varsinaisesti mielisairauden kaltaisten (psykoottisten) häiriöiden ja niitä paljon tavallisempien vastaavan sävyisten uskomusten välillä on myös vaikeaa. Vastaavasti rajankäynti vainoharhaisen psykoosin ja epäluuloisen persoonallisuushäiriön välillä on häilyvä. Psykoottisuudelle on kuitenkin ominaista ehdoton varmuus oman perusteettoman näkemyksen totuudellisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaluuloisuushäiriöt alkavat yleensä keski-iässä tai myöhemmin. Ne ovat ilmeisesti suhteellisen harvinaisia, mutta tarkkaa tietoa harhaluuloisuushäiriöiden esiintyvyydestä ei ole. Osin tämä johtuu siitä, että niistä kärsivät eivät useinkaan hakeudu hoitoon. Erityisesti vainoharhaiset harhaluulot ovat usein luonteeltaan pitkäaikaisia, mutta sekä ne että muut harhaluulot saattavat hävitä itsestään muutamassa kuukaudessa palaamatta myöhemmin.

        Rajankäynti varsinaisesti mielisairauden kaltaisten (psykoottisten) häiriöiden ja niitä paljon tavallisempien vastaavan sävyisten uskomusten välillä on myös vaikeaa. Vastaavasti rajankäynti vainoharhaisen psykoosin ja epäluuloisen persoonallisuushäiriön välillä on häilyvä. Psykoottisuudelle on kuitenkin ominaista ehdoton varmuus oman perusteettoman näkemyksen totuudellisuudesta.

        Harhaluuloja muistuttavia merkityselämyksiä voi ilmetä myös persoonallisuuden traumaperäisessä dissosiaatiossa, jolloin henkilö voi traumamuiston laukaisemassa emotionaalisessa tilassaan kokea toisten ihmisten eleet ja ilmeet aikaisemman traumaattisen kokemuksen mukaisesti mutta nykyhetken tilanteeseen nähden perusteetta vihamielisinä, eroottisesti vihjailevina, jne.

        Harhaluuloisuushäiriöt ja vastaavat lievemmät uskomukset voivat aiheuttaa monenlaisia ongelmia henkilön suhteissa puolisoonsa, ystäviinsä, työtovereihinsa. Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla (merkityselämykset ja suhteuttamisharhat), joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys.


      • Anonyymi

        😂😍


    • Anonyymi

      Huomioi ap varsinkin tuo viimeinen lause

      Psykoottisuudelle on kuitenkin ominaista ehdoton varmuus oman perusteettoman näkemyksen totuudellisuudesta.

    • Anonyymi

      Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla (merkityselämykset ja suhteuttamisharhat), joka tukee heidän uskojaan.

      • Anonyymi

        Niin. Aloittajalla saattaa olla tällainen. 🧐


    • Anonyymi

      Minua on stalkattu. Stalkkaajaani kohtaan kuitenkin minulla oli lämpimiä tunteita ja ymmärsin, miksi hän stalkkaa, joten se vain vahvisti mulle, että hän välittää. Rakastan sitä miestä ;)

      • Anonyymi

        Olen käyttänyt tuota Rakastan sitä miestä täällä useita kertoja. Minua ei ole stalkattu. Tämä vaan selvennyksesi. Rakastan sitä miestä.


      • Anonyymi

        Näinhän se toimii parhaimmillaan, oletan näin, et jos toisella on jotain salattavaa kuten irtosuhteita, silloin kokee toisen stalkkaamisen ahdistavana ja kielteisenä. Jopa vainoamisena? Kaikki tämä stalkkaus voinut alunperin syntyä hänen stalkkauksesta, joka herätti toisen kiinnostuksen myös stalkaamaan toista?

        Toisilla naisilla on tapa ajatella niin, että heillä pitää olla erioikeuksia/ etuoikeuksia, jotka ei sallittuja sit kuitenkaan miehillä? Varsinkaan silloin kun elävät hetkessä ja kumppanit vaihtuu ja pelkona on oman maineen menetys? Tällaiseen lopputulokseen tulin omassa stalkailuissani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se toimii parhaimmillaan, oletan näin, et jos toisella on jotain salattavaa kuten irtosuhteita, silloin kokee toisen stalkkaamisen ahdistavana ja kielteisenä. Jopa vainoamisena? Kaikki tämä stalkkaus voinut alunperin syntyä hänen stalkkauksesta, joka herätti toisen kiinnostuksen myös stalkaamaan toista?

        Toisilla naisilla on tapa ajatella niin, että heillä pitää olla erioikeuksia/ etuoikeuksia, jotka ei sallittuja sit kuitenkaan miehillä? Varsinkaan silloin kun elävät hetkessä ja kumppanit vaihtuu ja pelkona on oman maineen menetys? Tällaiseen lopputulokseen tulin omassa stalkailuissani.

        Hienoa! 😍👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt tuota Rakastan sitä miestä täällä useita kertoja. Minua ei ole stalkattu. Tämä vaan selvennyksesi. Rakastan sitä miestä.

        Taidat mies stalkata jopa itseäsi.


    • Anonyymi

      No joo, eiköhän aika monenki itsetuntoo vaan hivele jos joku säätö osoittaa kiinnostusta harmittomalla stalkkailulla. Sitä vartenhan se somekin nykyään on, että optioita voi pitää auki moneen suuntaan. Niitä varalla olijoita lämmitellä.

      • Anonyymi

        Yök. Kai jotkut noinkin sairaita on. Nykyaika. 😒


    • Anonyymi

      Taidat itse stalkata tai haluat huomiota.

    • Anonyymi

      Kuka tässä ketä stelkkailee. Haistahan kukkanen. Oma elämä on niin täynnä kaikkea kivaa,etten ketään stalkkaileen kerkee. Tytär stalkkailee isäänsä ja minulle välistä surkuttelee kun ei isä ymmärrä tai pyydä mihkään mukaan. Siinä sulle stalkkailut. Ettei olis toiveajattelua. Ei pahalla.

    • Anonyymi

      Kerro se minulle irl ja kerro samalla välititkö ikinä minusta. Oliko minulla muka valinnanvaraa? Olitko sinä vaihtoehto? Ehkä vielä ei ole liian myöhäistä, still..

    • Anonyymi

      🤗🤗

    • Anonyymi

      En vilkuilee

    • Anonyymi

      Minun exä stalkkasi minua alastomassasuomessa tekemällä profiileja ja jättämällä heippalappuja 😅🙈. Otin talteen kuvat 😅

      M41

    • Anonyymi

      Jos hän vain kaipaa. Ei avoimilla sivuilla käyminen ole stalkkaamista, jos molemmat tasavertaisia, täysivaltaisia aikuisia. Jos yhtenään vaikka lähettäisi viestejä näiden sivustojen kautta saamatta alun alkaenkaan vastakaikua tai muuten, seurailisi kodin lähellä tms. Se olisi stalkkausta.

      • Anonyymi

        Komppaan tätä. Välillä tulee käytyä miestä katselemassa, ei kyllä pitäisi, mutta katsoa saa ei koskea jne. 😋


    • Anonyymi

      Minäpä kommentoin aikani kuluksi stalkkaajien luonnetta. Kyseessä on ehdottomasti luonnehäiriö, jossa ollaan siinä pakkomielteessä, että toisen elämän asiat kuuluu jotenkin tuolle stalkkaajalle ja kun ei kerran ole mitään aktuaalista pääsyä siihen, niin ylemmyydentuntoinen kyttääminen on ainoa keino päästä pakkomielteen kohdetta lähemmäksi ja kyseessä on täten aina kohteelle ei-toivottu henkilö. Stalkkaaminen, kuten viestinnän seuraaminen, puheen kuuntelu tai fyysinen seuraaminen on tapauksesta riippumatta mielenhäiriöisten toimintaa, jolle ei ole selityksiä ja puolustusta olemassa.

      • Anonyymi

        Asioita voi nähdä noinkin, se on sinun tapa ajatella asiaa. Asioita voi nähdä myönteisesti ja kielteisesti niinkuin tätä viestiketjuakin lukemalla helppo todeta. Ei ole yhtä totuutta kaikkeen. Ymmärryksen puute yleensä kärjistää asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asioita voi nähdä noinkin, se on sinun tapa ajatella asiaa. Asioita voi nähdä myönteisesti ja kielteisesti niinkuin tätä viestiketjuakin lukemalla helppo todeta. Ei ole yhtä totuutta kaikkeen. Ymmärryksen puute yleensä kärjistää asioita.

        Haluttomuus ymmärtää yleensä johtaa ylireakoimisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluttomuus ymmärtää yleensä johtaa ylireakoimisiin.

        On toki sairaaloistakin stalkkausta olemassa, niistä yleensä kirjoitellaan lehdissä, kun ovat eskaloituneet vakavemmiksi, silloin taustalla on yleensä myös mustasukkaisuutta.


    • Oikeastaan aikaläheinen asia minulle. Tapasin pari ihan kivaa ja pari ei niin kivaa tyttöä. Yksi niistä vainoaa ihan tosissaan. Kyllä introna miettii ettei hän vain tänne tule vaikka sanoin ei 🤔

    • Anonyymi

      Tämäkin on enemmän luonne perusteinen päätelmä. Itse olen ottanut stalkkauksen aina huumorilla, enkä niin tosissaan. Yllättynyt olen, että ihmiset ottavat asian noin vakavasti syyttä? Normaali uhka tilanteissa pelkoa ja tilanteen vakavuutta helpompi ymmärtää. Ymmärrän pelkoa, joka voi synnyttää ylireakoimisia, mutten sitä, että ylireakoidaan tilanteisiin, joissa ei ole pelkoa taustalla? Silloin enemmän tulee mieleen, ehkä toinen on menneisyydessä kokenut sitten kovia? Siksi ylireakoi?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe