Suomen päämiehenä tarvittiin lasvukykyä ja sitä Kekkosella oli.
Kekkonen kasvoi koko ajan miitavammaksi
14
182
Vastaukset
- Anonyymi
? ?.
Jo 1960-luvun puoliväliin mennessä Kekkonen oli kasvanut suurmieheksi.
- Anonyymi
Kekkonen aloitti uransa teloittamalla oman maan kansalaisia ilman pienintäkään mahdollisuutta puolueettomaan oikeudenkäyntiin.No,sama linja jatkui koko uran,eli siinä mielessä johdonmukaista toimintaa.Ilmiantoi sodan jälkeen poliittisia kilpailijoitaan valvonta komissiolle jne.Ja Suomen suurin ympäristörikos eli kemijoen valjastaminen!Kekkonen oli osakkaana kemijoki OY:ssä eli päättäjänä olsi pitnyt olla jäävi mutta ,no kepu on kepu..
- Anonyymi
Sotilas tulee päivä päivältä aivottomammaksi.
- Anonyymi
Sotilas on potilas, skitsofrenikko.Toivoton tapaus.
- Anonyymi
Jos kekkosella edes oli miitavamma, mene ja tiedä, gou änd nou (sama Oxfordin englanniksi), ei siitä ole soveliasta puhua. Summa Rummurum: oli vamma tahi ei, Lepikon torppa on ja pysyy kansakuntamme ikimuistissa hänen synnyinpaikkanaan. Silloinhan syttyi se tähti ja johdatti idän tietäjät hänen luokseen. Eläköön suuri itäinen naapurikansamme, Eläköön, Eläköön, Eläköön !
- Anonyymi
Kekkonen ei pärjäisi nykypolitiikassa eikä globalisaatiossa
https://www.suomenuutiset.fi/ruotsi-ei-ole-vielakaan-toipunut-vuoden-2015-turvapaikanhakijavyorysta-pitkaaikaistyottomia-on-ennatysmaara-ja-lasku-veronmaksajille-30-miljardia-vuodessa/- Anonyymi
SOTILASvieläkin kirjoitti:
Globalisaatiossa Kekkonen olisi kuin kala vedessä, Suomen etua ajamassa.
Onneksi emme elä mennyttä, silti elämme osaksi menneessä.
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi emme elä mennyttä, silti elämme osaksi menneessä.
Tannerilla ei ollut kasvukykyä.
- TodellakinSOTILAS
Mittaa oli riittävästi
Kalevan päivän kunniaksi lippu salkoon!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38588
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446