Suomen päämiehenä tarvittiin lasvukykyä ja sitä Kekkosella oli.
Kekkonen kasvoi koko ajan miitavammaksi
14
103
Vastaukset
- Anonyymi
? ?.
Jo 1960-luvun puoliväliin mennessä Kekkonen oli kasvanut suurmieheksi.
- Anonyymi
Kekkonen aloitti uransa teloittamalla oman maan kansalaisia ilman pienintäkään mahdollisuutta puolueettomaan oikeudenkäyntiin.No,sama linja jatkui koko uran,eli siinä mielessä johdonmukaista toimintaa.Ilmiantoi sodan jälkeen poliittisia kilpailijoitaan valvonta komissiolle jne.Ja Suomen suurin ympäristörikos eli kemijoen valjastaminen!Kekkonen oli osakkaana kemijoki OY:ssä eli päättäjänä olsi pitnyt olla jäävi mutta ,no kepu on kepu..
- Anonyymi
Sotilas tulee päivä päivältä aivottomammaksi.
- Anonyymi
Sotilas on potilas, skitsofrenikko.Toivoton tapaus.
- Anonyymi
Jos kekkosella edes oli miitavamma, mene ja tiedä, gou änd nou (sama Oxfordin englanniksi), ei siitä ole soveliasta puhua. Summa Rummurum: oli vamma tahi ei, Lepikon torppa on ja pysyy kansakuntamme ikimuistissa hänen synnyinpaikkanaan. Silloinhan syttyi se tähti ja johdatti idän tietäjät hänen luokseen. Eläköön suuri itäinen naapurikansamme, Eläköön, Eläköön, Eläköön !
- Anonyymi
Kekkonen ei pärjäisi nykypolitiikassa eikä globalisaatiossa
https://www.suomenuutiset.fi/ruotsi-ei-ole-vielakaan-toipunut-vuoden-2015-turvapaikanhakijavyorysta-pitkaaikaistyottomia-on-ennatysmaara-ja-lasku-veronmaksajille-30-miljardia-vuodessa/- Anonyymi
SOTILASvieläkin kirjoitti:
Globalisaatiossa Kekkonen olisi kuin kala vedessä, Suomen etua ajamassa.
Onneksi emme elä mennyttä, silti elämme osaksi menneessä.
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi emme elä mennyttä, silti elämme osaksi menneessä.
Tannerilla ei ollut kasvukykyä.
- TodellakinSOTILAS
Mittaa oli riittävästi
Kalevan päivän kunniaksi lippu salkoon!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852