Kokoajan vierestä menevät numerot Eurojackpotissa

Anonyymi

Kyllä on veikkauksella taas rahat vähissä kun ei voida voittoja antaa. Täytyy sensijaan arpoa koneella rivi, joka kiertää pelatut numerot vierestä. Mitään sattumaa tämä ei ole, pelkästään pelaajan kiusaamista ja huijaamista. Sen veikkaus osaa. ☹️🙄

21

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja on väärässä. Ei voikaan olla helppoa onnistua edes 5 plus 1 tähti - tuloksessa. "todennäköisyys" siihenkin lienee 1 : 6000000 joten ei heru voittoa. Siitä ei ole pelkoa. Veikkauksen ei tarvi huijata. Se vetää pidemmän korren joka kierros muutoinkin 99,99 % prosenttia pelaajista kanssa. Jopa 100 % pelaajista useimmiten pettyy jos päävoittoa hamuaa. Mutta voittajia on, vaikka Sinä et kuulu heihin, enkä minäkään.

      • Anonyymi

        Mielipide havaintoja.
        Kun ja jos tietokoneessa on veikatut numerot jo valmiina, niin on vain ohjelmointikysymys miten paljon voittoja jaetaan.
        Esimerkiksi Jokerissa ja Kenossa ei päävoittoja luultavasti jaeta ollenkaan.
        Lottokone pyörii niin hitaasti että pudotusalustalta pudotetut alarivin numerot tulevat pohjalle ja ne numerot ovat todennäköisimpiä.


    • Anonyymi

      Kun arvotaan viisi (5) numeroa viidestäkymmenestä (50), saadaan erilaisia viiden numeron sarjoja 2118760 kpl. Helposti menee vierestä....

      • Anonyymi

        Näin se menee. Siis siinä asetelmassa, että arvonnat ovat rehellisiä niin voittaminen on lähes mahdotonta. Jos arvonnat olisivat huijausta niin voittaminen olusi mahdotonta. Ihan samantekevää kun ei se voitto kuitenkaan osu kohdalle. Lopetin pelaamisen alkuvuodesta 2020. Olen säästänyt jo noin 850 euroa rahaa. Se on köyhälle paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se menee. Siis siinä asetelmassa, että arvonnat ovat rehellisiä niin voittaminen on lähes mahdotonta. Jos arvonnat olisivat huijausta niin voittaminen olusi mahdotonta. Ihan samantekevää kun ei se voitto kuitenkaan osu kohdalle. Lopetin pelaamisen alkuvuodesta 2020. Olen säästänyt jo noin 850 euroa rahaa. Se on köyhälle paljon.

        850 euroa säästänyt pelaamisen lopettamalla puolessatoista vuodessa? Olet käyttänyt järjettömästi rahaa. Ainoa fiksu tapa pelata on omani: yksi rivi jokaisessa lottopelissä. Nettokustannus on ollut keskimäärin reilu satanen vuodessa (koska aina silloin tällöin jotain pikkuvoittoja tulee).
        Tavallaan tietysti ammun itseäni jalkaan tämän kertomalla, sillä jos kaikki lottoajat noudattaisivat tätä strategiaa, putoaisi loton viikkomyynti niin alas, että täysosumallakaan tuskin saisi sataatuhatta enempää eli koko hommasta katoaisi idea täysin.
        Tuollaisten pelien ideahan on viihde: parilla eurolla ostat itsellesi oikeuden unelmoida, mitä tekisi sillä isolla potilla. Ei sitä luultavasti koskaan tule, mutta jos et pelaa, sitä ei varmasti tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        850 euroa säästänyt pelaamisen lopettamalla puolessatoista vuodessa? Olet käyttänyt järjettömästi rahaa. Ainoa fiksu tapa pelata on omani: yksi rivi jokaisessa lottopelissä. Nettokustannus on ollut keskimäärin reilu satanen vuodessa (koska aina silloin tällöin jotain pikkuvoittoja tulee).
        Tavallaan tietysti ammun itseäni jalkaan tämän kertomalla, sillä jos kaikki lottoajat noudattaisivat tätä strategiaa, putoaisi loton viikkomyynti niin alas, että täysosumallakaan tuskin saisi sataatuhatta enempää eli koko hommasta katoaisi idea täysin.
        Tuollaisten pelien ideahan on viihde: parilla eurolla ostat itsellesi oikeuden unelmoida, mitä tekisi sillä isolla potilla. Ei sitä luultavasti koskaan tule, mutta jos et pelaa, sitä ei varmasti tule.

        Onnittelut lottovoitosta!


    • Anonyymi

      Veikkaus on voittoa tavoitteleva valtion yritys jonka voitot laskee jatkuvasti. Miten luulet että pelit jatkossa menee? Varmaan ihmiset voittaa enemmän..

    • Anonyymi

      Se on tätä että kun veikkaus tietää ennalta miten toiset ovnumeroat veikanneet niin laittavat numerot jotta vain vaikkauksen toimistusjiohtaja saa aina voittonumerot :D:DD:

      • Anonyymi

        Teknisesti näin voitaisiin tehdä varmastikin. Mutta ei tehdä. Suomessa on satoja lottovoitosta miljooniin euroihin kohonneita summia saaneita henkilöitä. Itse olen jokaikisen pikku summan tilille saanut: 2,1 € / 7,6 € 14,6 €... ja "kruununa" 63 € eli kerran tuli 5 oikein lotosta. Se oli mun elämäni voitto. Meni käsittämättömän kauan, että tuollainenkin "voitto" tuli. Peleihin ehdein menettää niin valtavan määrän rahaa, että lopetin rahojen lappaamisen Veikkaukselle. Se, että minä en voittanut ei tee tyhjäksi muiden [harvojen] voittoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teknisesti näin voitaisiin tehdä varmastikin. Mutta ei tehdä. Suomessa on satoja lottovoitosta miljooniin euroihin kohonneita summia saaneita henkilöitä. Itse olen jokaikisen pikku summan tilille saanut: 2,1 € / 7,6 € 14,6 €... ja "kruununa" 63 € eli kerran tuli 5 oikein lotosta. Se oli mun elämäni voitto. Meni käsittämättömän kauan, että tuollainenkin "voitto" tuli. Peleihin ehdein menettää niin valtavan määrän rahaa, että lopetin rahojen lappaamisen Veikkaukselle. Se, että minä en voittanut ei tee tyhjäksi muiden [harvojen] voittoja.

        Näin se menee Mullakin. Mun kohdallani on ihan turha puhua voitoista. Pitkän peliurani aikana yhden ainoan kerran olin viikkotasolla voiton puolella!!! Vuositasolla aina menettänyt oon yli 95 % pelatuista rahoista. Rehellisempää on puhua nettotappioista tai nettovoitoista. Harvat "voitot" eli PALAUTUKSET ovat kohdallani uskomattoman pieni summa menetyksiin nähden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se menee Mullakin. Mun kohdallani on ihan turha puhua voitoista. Pitkän peliurani aikana yhden ainoan kerran olin viikkotasolla voiton puolella!!! Vuositasolla aina menettänyt oon yli 95 % pelatuista rahoista. Rehellisempää on puhua nettotappioista tai nettovoitoista. Harvat "voitot" eli PALAUTUKSET ovat kohdallani uskomattoman pieni summa menetyksiin nähden!

        Kannattaa lopettaa pelaaminen kokonaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lopettaa pelaaminen kokonaan!

        Siniset turvaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siniset turvaa!

        Eikö nuo jutut kuulu Sinisten Persujen palstalle. Miksi ylläpito ei moderoi? Haloo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nuo jutut kuulu Sinisten Persujen palstalle. Miksi ylläpito ei moderoi? Haloo!

        Siniset turvaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siniset turvaa!

        Kyllä Siniset turvat tiedetään. Koko puolue keksittiin vain että Soini ja Sampo sai olla ministereitä Sibilän kauden loppuun asti. Muta motä Persu asiat liittyy rahapeleihin?


    • Anonyymi

      Kummallista, evästeet nykyään pakko hyväksyä.
      Tulos, 0 oikein ja suurimat nettivoitot aivan eri puolelle Suomea.
      Liittyvätkö nämä asiat yhteen?

      • Anonyymi

        Vähän kaukaa haettua. Näitä eväitä pakkosyötetään aika monessa sivustossa. Suosittelen todennäköisyys-matematiikkaan perehtymista. Koko rahapelien harrastamisen mielekkyys voi kadota. Silloin kun itse viel pelasin niin menetin niihin oikeastaan kaiken mitä olin laittanutkin. Mulla 1990-luvulta pelihistoriaa ja lähes alkuajoista asti kirjanpitoa nettotuloksista. Vihkot on rumaa luettavaa. Rivejä ostettu myös anonyymisti ilman "Viekkaus" - korttia ympäri Suomea. Sama mistä rivit ostettu. Lopputulema vuositasolla lohduton: 95 % - 100 % pelatuista rahoista menetetty. Huonoja diilejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän kaukaa haettua. Näitä eväitä pakkosyötetään aika monessa sivustossa. Suosittelen todennäköisyys-matematiikkaan perehtymista. Koko rahapelien harrastamisen mielekkyys voi kadota. Silloin kun itse viel pelasin niin menetin niihin oikeastaan kaiken mitä olin laittanutkin. Mulla 1990-luvulta pelihistoriaa ja lähes alkuajoista asti kirjanpitoa nettotuloksista. Vihkot on rumaa luettavaa. Rivejä ostettu myös anonyymisti ilman "Viekkaus" - korttia ympäri Suomea. Sama mistä rivit ostettu. Lopputulema vuositasolla lohduton: 95 % - 100 % pelatuista rahoista menetetty. Huonoja diilejä.

        Viisaus on siinä ohjeessa, että kun pelaa rahapelejä niin pitää olla valmis menettämään sen summan jonka "sijoittaa". Usein nuo menetykset siten toteutuukin säntillisen perusteellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaus on siinä ohjeessa, että kun pelaa rahapelejä niin pitää olla valmis menettämään sen summan jonka "sijoittaa". Usein nuo menetykset siten toteutuukin säntillisen perusteellisesti.

        Pessimisti ei pety. Hyvä ohje lottopeleihin rahansa tuhlaaville ja menettäville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pessimisti ei pety. Hyvä ohje lottopeleihin rahansa tuhlaaville ja menettäville.

        Siniset turvaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siniset turvaa!

        Oletko Soini tai Terho? Miten nää turva-lupaukset liittyvät Veikkauksen peleihin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe