Kiinnostaisi mitä ihmiset tykkäävät tuotteesta? Minä itse pidän ja olemme ystävieni kanssa ihmetelleet kun tätä ei ole hok-elannon alueella muualla kuin citymarketeissa ja tokmanneilla. Lähin Prisma Helsingistä katsottuna on ainakin Prisma Hämeenlinna. Lukuisia muntoive.fi toiveita olen jättänyt, mutta mietin olemmeko sinulta ystävieni kanssa jotka pitävät tästä tuotteesta. Kiitos kaikille hyvästä keskusteluista ja mielipiteistä jo etukäteen. :)
Olvi vesimeloni lonkero
2
1547
Vastaukset
- Anonyymi
Vähiten vesimelonia, kuten arvelinkin, jopa aromia enemmän, laitettu muutama tippa että saavat mukaan tuoteselosteeseen. Meloni voisi ollakin hyvä kun olisi aitoa tavaraa, tuo ei juuri houkuttele maistelemaan. Maustettuja ja hapotettuja omenaviinejä ne taitaa olla lähes kaikki muillakin.
Ainesosat
Omenaviini, vesi, sokeri (S) tai glukoosi-fruktoosisiirappi (G), omenatäysmehutiiviste, hiilidioksidi, porkkanatiiviste, happamuudensäätöaine (natriumsitraatti), karamellisoitu sokerisiirappi, säilöntäaineet (kaliumsorbaatti, natriumdisulfiitti), aromi, vesimelonimehutiiviste.
https://www.foodie.fi/entry/olvi-vesimeloni-lonkero-4-7---0-5-l-tlk/6419800082385 - Anonyymi
Olvi ja Valkovenäjä boikottiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781