Tuntuu että kaikki miehet jotka tulevat vastaan ovat varattuja. Taitaa olla niin että pohjoisessa ja keski-suomessa on paljon enemmän vapaita miehiä. Olen syntynyt väärään kaupunkiin ja väärään Suomeen.
Vastaukset 4
Tai sitten kaikkialla on mutta ne ei hae seuraa.
- Anonyymi
Itse olen PK-seudulla asuva suht nuori sinkkumies. Valtaosa kaikista kavereistanikin ovat sinkkuja. Tosin emme rekisteröidy naisille potentiaalisina miesystävinä.
- Anonyymi
Jep jep, sinne sitte kipinkapin!
- Anonyymi
No miten musta taas tuntuu että kaikki etelässä asuvat naiset on niinikään varattuja, tai sitten niin pirun ronkeleita ettei niille kelpaa kukaan.
Miksi kysyntä ja tarjonta ei kohtaa?
t. naista etsivä mies etelä-Suomesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401800
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2581210Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.173879Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.261651- 33601
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12571- 220557
- 189541
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen20482- 41466