Pääministeri keskittyy rakentamaan omaa imagoaan ennen Suomea. On sääli,

Anonyymi

että valemedia on lähtenyt mukaan saman peliin. Onko luvassa mahdollisesti oku boonus? Jos pääministerin aikaisempiin lupauksiin on luottaminen, bonuksia ei kannattane odottaa. Pääministeri kutsui oikein Huuhkajat juhlimaan ja ainoa syy oli sada poseerauskuvat someen. Huuhkajien puolesta hävettävää, mutta tuskin he tiesivät ennalta mihin mediapeliin joutuivat. Mutta tulevilta kulttuurialan edustajilta toivoisi tietämystä, että kutsu on vain yhtä tarkoitusta varten eli pääministerin imagon luomista varten. Pääministeri vähät välittää kulttuurialan eli teidän ahdingosta.

6

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SyöppöSannan demarikoneiston propagandaa. Seuraavaksi Sanna otattaa taas kuvia kakarastaan.
      Ukkoansa eli tätä työtöntä "rahanjakaja" Räikköstä ei tasan tule näkymään.

Seuraavia vaaleja varten täytyy vielä tekaista kesävauva ja sen jälkeen Some onkin tyytyväinen!

• Anonyymi

Demari ajaa omaa etuaan muiden rahoilla. Marin ei tajua taloudesta tai valtion pyörittämisestä hevon vittua.

• Anonyymi

Kuvista päätellen skipannut aamiaisenkin. ;-)

• Anonyymi

Mitä uutta tässä on?

SyöppöSannalle on tärkeintä ottaa oma etu ja ukkonsa avulla kähmii rahoja itselleen. Räikkösen ns. firmat saavat kaikki mahdolliset edut, koska Sanna tekee myönteiset päätökset!

Tyypillinen paskakasademari, joille aina tärkeintä on oman edun ajaminen!

• Anonyymi

Pääminsisterin saavutukset tältä viikolta. Kampaajalla käynti. Vau, tällaista pääministeriä tarvitaankin. Mitä vähemmän tekee, sen paremmin Suomella menee.

• Anonyymi

IS tänään "Marin yhdisti uuden tyylikkään kampauksensa kyselytunnilla mustaan jakkuun."
      No just. Tämä oli varmaankin tämän päiväin tärkein valtiomme asia nostaa esille.
      Mutt sopii kokkarilinjaan ja niin se uusi sanna gran-laasonen kilttinä nyökytteli juha saarikolle kohtaavansa ilolla 2 prosentin veloalepuheet rikkaammalle kansan osalle, joka muuten alkup. sanni gran-laasosen mukaan eläisi sosiaaliturvalla, jollei verotusta alenneta ennestäänkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      91
      4579
    2. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      2264
    3. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1574
    4. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      82
      1407
    5. Uskallatko paljastaa

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
      Ikävä
      54
      990
    6. Sä oot ihan hullu

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
      Ikävä
      55
      973
    7. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

…ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      911
    8. Haluatko sä vielä?

Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitän
      Ikävä
      18
      811
    9. Ooksä täällä mies?

Sano jotain kivaa. Piristä rakastunutta.
      Ikävä
      69
      692
    Aihe