Sinä mahdoton mies

Anonyymi

Kerro mulle millanen olis sun unelmasuhde? Mitä toivot sun naiselta?

20

642

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen, että käy töissä ja elättää minut. Itsehän en aio enää työelämään palata.

    • Anonyymi

      Hellyyttä, kiltteyttä, herkkyyttä, sydäntä, empaattisuutta ja ymmärrystä.

      M41

    • Anonyymi

      Minulla tärkeintä että on aidosti ja nöyrästi Jeesuksen palvelija. Ei yritä olla, vaan on vaan. Jos minulle on vaimo tarkoitettu niin hän olkoon semmoinen. Ikioma, iankaikkinen ja rakas ystävä. Sydän ei ole kiinni missään näkyvässä, ei edes minussa, vaan näkymättömässä Jumalassa. Muuhun en suostu .

    • Anonyymi

      Aloitus ei oo mulle mut vastaisin et on aineki oma ittesä

    • Anonyymi

      Rakkautta, sydänten yhteenkietoituneisuutta.

    • Anonyymi

      Hyvä sydän. terve itsetunto, uskallus joskus heittäytyä "naisellisesti". Tästä syntyy kiva kahden ihmisen liitto. jossa rakkaus on läsnä eikä mikään jää epäselväksi.
      https://youtu.be/R1Ba8ocwTK0

      • Anonyymi

        💘ihana on tuo laulu, oon aina tykännyt kovin.


    • Anonyymi

      mahdotonmies on mahdollinen nainen.

    • Anonyymi

      Riittää kun on oma itsensä.

      • Anonyymi

        Mitä jos se ”oma itsensä” on vaikka niinku toi
        Rölli!

        Haluu infota kakkaussessiot yksityiskohtaisesti ja kertoa miten himoitsee 12 vuotiasta tytärtään ja välillä saa jäätäviä raivareita


      • 😂 joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos se ”oma itsensä” on vaikka niinku toi
        Rölli!

        Haluu infota kakkaussessiot yksityiskohtaisesti ja kertoa miten himoitsee 12 vuotiasta tytärtään ja välillä saa jäätäviä raivareita

        Miksi kysyt jotain noin lapsellista?

        Eiköhän voitaisi jo kaikki lopettaa trollien aloitusten avaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kysyt jotain noin lapsellista?

        Eiköhän voitaisi jo kaikki lopettaa trollien aloitusten avaaminen.

        Älä dissaa älykästä ajatustani!

        ”Oma itsensä” voi olla jotain hyvinkin ilkeää
        Väkivaltaista tai muuten negatiivista.

        Et joskus se ei oo hyvä juttu yhtään


    • Anonyymi

      Haluaisin, että nainen on tunteellinen ja iloinen. Hyvä huumori on plussaa. Saa myös itkeä ja huutaa tarpeen mukaan. K mies

    • Anonyymi

      Olet liian vanha miehelle

      • Anonyymi

        Miksi haluat lytätä jotakin naista? Onko nainen ilkeä ja pahansuopa? Muussa tapauksessa kaikkien itsetuntoa pitäis pönkittää eikä saada naisia uskomaan olevansa vanhoja ja kelpaamattomia. Kyllä me naiset tiedetään, että ikä tekee tehtävänsä, paikat roikkuu, kiloja jonkun verran kertyy ym, mutta fiksut meistä osaa tai ainakin yrittää väistää teitä pinnallisia miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat lytätä jotakin naista? Onko nainen ilkeä ja pahansuopa? Muussa tapauksessa kaikkien itsetuntoa pitäis pönkittää eikä saada naisia uskomaan olevansa vanhoja ja kelpaamattomia. Kyllä me naiset tiedetään, että ikä tekee tehtävänsä, paikat roikkuu, kiloja jonkun verran kertyy ym, mutta fiksut meistä osaa tai ainakin yrittää väistää teitä pinnallisia miehiä.

        Pahasta olosta tuo ilkeys kumpuaa. Ehkäpä koitetaan olla välittämättä.


      • Anonyymi

        On myös miehiä, joille se sulle ns. vanha nainen ei ole lainkaan vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat lytätä jotakin naista? Onko nainen ilkeä ja pahansuopa? Muussa tapauksessa kaikkien itsetuntoa pitäis pönkittää eikä saada naisia uskomaan olevansa vanhoja ja kelpaamattomia. Kyllä me naiset tiedetään, että ikä tekee tehtävänsä, paikat roikkuu, kiloja jonkun verran kertyy ym, mutta fiksut meistä osaa tai ainakin yrittää väistää teitä pinnallisia miehiä.

        Jaa, juuri näin. Minulle ainakin jo aika paljon elämää nähneenä on tärkeintä mitä siellä naisen korvien välissä pyörii, ei niinkään se miltä se korvien väli näyttää. Kaikki me vanhenemme joka päivä ja se nyt vaan on osa elämän kiertokulkua.


    • Anonyymi

      Riittää että nainen on sielunkumppanini. Ei tarvitse olla mikään kaksoisliekki, kun voi mennä liian hankalaksi enkä tiedä onko sellaiset totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe