Kerro mulle millanen olis sun unelmasuhde? Mitä toivot sun naiselta?
Sinä mahdoton mies
20
616
Vastaukset
- Anonyymi
Sen, että käy töissä ja elättää minut. Itsehän en aio enää työelämään palata.
- Anonyymi
Hellyyttä, kiltteyttä, herkkyyttä, sydäntä, empaattisuutta ja ymmärrystä.
M41 - Anonyymi
Minulla tärkeintä että on aidosti ja nöyrästi Jeesuksen palvelija. Ei yritä olla, vaan on vaan. Jos minulle on vaimo tarkoitettu niin hän olkoon semmoinen. Ikioma, iankaikkinen ja rakas ystävä. Sydän ei ole kiinni missään näkyvässä, ei edes minussa, vaan näkymättömässä Jumalassa. Muuhun en suostu .
- Anonyymi
Aloitus ei oo mulle mut vastaisin et on aineki oma ittesä
- Anonyymi
Rakkautta, sydänten yhteenkietoituneisuutta.
- Anonyymi
Hyvä sydän. terve itsetunto, uskallus joskus heittäytyä "naisellisesti". Tästä syntyy kiva kahden ihmisen liitto. jossa rakkaus on läsnä eikä mikään jää epäselväksi.
https://youtu.be/R1Ba8ocwTK0- Anonyymi
💘ihana on tuo laulu, oon aina tykännyt kovin.
- Anonyymi
mahdotonmies on mahdollinen nainen.
- Anonyymi
Riittää kun on oma itsensä.
- Anonyymi
Mitä jos se ”oma itsensä” on vaikka niinku toi
Rölli!
Haluu infota kakkaussessiot yksityiskohtaisesti ja kertoa miten himoitsee 12 vuotiasta tytärtään ja välillä saa jäätäviä raivareita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos se ”oma itsensä” on vaikka niinku toi
Rölli!
Haluu infota kakkaussessiot yksityiskohtaisesti ja kertoa miten himoitsee 12 vuotiasta tytärtään ja välillä saa jäätäviä raivareitaMiksi kysyt jotain noin lapsellista?
Eiköhän voitaisi jo kaikki lopettaa trollien aloitusten avaaminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt jotain noin lapsellista?
Eiköhän voitaisi jo kaikki lopettaa trollien aloitusten avaaminen.Älä dissaa älykästä ajatustani!
”Oma itsensä” voi olla jotain hyvinkin ilkeää
Väkivaltaista tai muuten negatiivista.
Et joskus se ei oo hyvä juttu yhtään
- Anonyymi
Haluaisin, että nainen on tunteellinen ja iloinen. Hyvä huumori on plussaa. Saa myös itkeä ja huutaa tarpeen mukaan. K mies
- Anonyymi
Olet liian vanha miehelle
- Anonyymi
Miksi haluat lytätä jotakin naista? Onko nainen ilkeä ja pahansuopa? Muussa tapauksessa kaikkien itsetuntoa pitäis pönkittää eikä saada naisia uskomaan olevansa vanhoja ja kelpaamattomia. Kyllä me naiset tiedetään, että ikä tekee tehtävänsä, paikat roikkuu, kiloja jonkun verran kertyy ym, mutta fiksut meistä osaa tai ainakin yrittää väistää teitä pinnallisia miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat lytätä jotakin naista? Onko nainen ilkeä ja pahansuopa? Muussa tapauksessa kaikkien itsetuntoa pitäis pönkittää eikä saada naisia uskomaan olevansa vanhoja ja kelpaamattomia. Kyllä me naiset tiedetään, että ikä tekee tehtävänsä, paikat roikkuu, kiloja jonkun verran kertyy ym, mutta fiksut meistä osaa tai ainakin yrittää väistää teitä pinnallisia miehiä.
Pahasta olosta tuo ilkeys kumpuaa. Ehkäpä koitetaan olla välittämättä.
- Anonyymi
On myös miehiä, joille se sulle ns. vanha nainen ei ole lainkaan vanha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, juuri näin. Minulle ainakin jo aika paljon elämää nähneenä on tärkeintä mitä siellä naisen korvien välissä pyörii, ei niinkään se miltä se korvien väli näyttää. Kaikki me vanhenemme joka päivä ja se nyt vaan on osa elämän kiertokulkua.
- Anonyymi
Riittää että nainen on sielunkumppanini. Ei tarvitse olla mikään kaksoisliekki, kun voi mennä liian hankalaksi enkä tiedä onko sellaiset totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865197- 1643612
- 533179
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351901
- 301833
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627