Sinä mahdoton mies

Anonyymi

Kerro mulle millanen olis sun unelmasuhde? Mitä toivot sun naiselta?

20

642

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen, että käy töissä ja elättää minut. Itsehän en aio enää työelämään palata.

    • Anonyymi

      Hellyyttä, kiltteyttä, herkkyyttä, sydäntä, empaattisuutta ja ymmärrystä.

      M41

    • Anonyymi

      Minulla tärkeintä että on aidosti ja nöyrästi Jeesuksen palvelija. Ei yritä olla, vaan on vaan. Jos minulle on vaimo tarkoitettu niin hän olkoon semmoinen. Ikioma, iankaikkinen ja rakas ystävä. Sydän ei ole kiinni missään näkyvässä, ei edes minussa, vaan näkymättömässä Jumalassa. Muuhun en suostu .

    • Anonyymi

      Aloitus ei oo mulle mut vastaisin et on aineki oma ittesä

    • Anonyymi

      Rakkautta, sydänten yhteenkietoituneisuutta.

    • Anonyymi

      Hyvä sydän. terve itsetunto, uskallus joskus heittäytyä "naisellisesti". Tästä syntyy kiva kahden ihmisen liitto. jossa rakkaus on läsnä eikä mikään jää epäselväksi.
      https://youtu.be/R1Ba8ocwTK0

      • Anonyymi

        💘ihana on tuo laulu, oon aina tykännyt kovin.


    • Anonyymi

      mahdotonmies on mahdollinen nainen.

    • Anonyymi

      Riittää kun on oma itsensä.

      • Anonyymi

        Mitä jos se ”oma itsensä” on vaikka niinku toi
        Rölli!

        Haluu infota kakkaussessiot yksityiskohtaisesti ja kertoa miten himoitsee 12 vuotiasta tytärtään ja välillä saa jäätäviä raivareita


      • 😂 joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos se ”oma itsensä” on vaikka niinku toi
        Rölli!

        Haluu infota kakkaussessiot yksityiskohtaisesti ja kertoa miten himoitsee 12 vuotiasta tytärtään ja välillä saa jäätäviä raivareita

        Miksi kysyt jotain noin lapsellista?

        Eiköhän voitaisi jo kaikki lopettaa trollien aloitusten avaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kysyt jotain noin lapsellista?

        Eiköhän voitaisi jo kaikki lopettaa trollien aloitusten avaaminen.

        Älä dissaa älykästä ajatustani!

        ”Oma itsensä” voi olla jotain hyvinkin ilkeää
        Väkivaltaista tai muuten negatiivista.

        Et joskus se ei oo hyvä juttu yhtään


    • Anonyymi

      Haluaisin, että nainen on tunteellinen ja iloinen. Hyvä huumori on plussaa. Saa myös itkeä ja huutaa tarpeen mukaan. K mies

    • Anonyymi

      Olet liian vanha miehelle

      • Anonyymi

        Miksi haluat lytätä jotakin naista? Onko nainen ilkeä ja pahansuopa? Muussa tapauksessa kaikkien itsetuntoa pitäis pönkittää eikä saada naisia uskomaan olevansa vanhoja ja kelpaamattomia. Kyllä me naiset tiedetään, että ikä tekee tehtävänsä, paikat roikkuu, kiloja jonkun verran kertyy ym, mutta fiksut meistä osaa tai ainakin yrittää väistää teitä pinnallisia miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat lytätä jotakin naista? Onko nainen ilkeä ja pahansuopa? Muussa tapauksessa kaikkien itsetuntoa pitäis pönkittää eikä saada naisia uskomaan olevansa vanhoja ja kelpaamattomia. Kyllä me naiset tiedetään, että ikä tekee tehtävänsä, paikat roikkuu, kiloja jonkun verran kertyy ym, mutta fiksut meistä osaa tai ainakin yrittää väistää teitä pinnallisia miehiä.

        Pahasta olosta tuo ilkeys kumpuaa. Ehkäpä koitetaan olla välittämättä.


      • Anonyymi

        On myös miehiä, joille se sulle ns. vanha nainen ei ole lainkaan vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat lytätä jotakin naista? Onko nainen ilkeä ja pahansuopa? Muussa tapauksessa kaikkien itsetuntoa pitäis pönkittää eikä saada naisia uskomaan olevansa vanhoja ja kelpaamattomia. Kyllä me naiset tiedetään, että ikä tekee tehtävänsä, paikat roikkuu, kiloja jonkun verran kertyy ym, mutta fiksut meistä osaa tai ainakin yrittää väistää teitä pinnallisia miehiä.

        Jaa, juuri näin. Minulle ainakin jo aika paljon elämää nähneenä on tärkeintä mitä siellä naisen korvien välissä pyörii, ei niinkään se miltä se korvien väli näyttää. Kaikki me vanhenemme joka päivä ja se nyt vaan on osa elämän kiertokulkua.


    • Anonyymi

      Riittää että nainen on sielunkumppanini. Ei tarvitse olla mikään kaksoisliekki, kun voi mennä liian hankalaksi enkä tiedä onko sellaiset totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe