Sinä mahdoton mies

Anonyymi

Kerro mulle millanen olis sun unelmasuhde? Mitä toivot sun naiselta?

20

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen, että käy töissä ja elättää minut. Itsehän en aio enää työelämään palata.

    • Anonyymi

      Hellyyttä, kiltteyttä, herkkyyttä, sydäntä, empaattisuutta ja ymmärrystä.

      M41

    • Anonyymi

      Minulla tärkeintä että on aidosti ja nöyrästi Jeesuksen palvelija. Ei yritä olla, vaan on vaan. Jos minulle on vaimo tarkoitettu niin hän olkoon semmoinen. Ikioma, iankaikkinen ja rakas ystävä. Sydän ei ole kiinni missään näkyvässä, ei edes minussa, vaan näkymättömässä Jumalassa. Muuhun en suostu .

    • Anonyymi

      Aloitus ei oo mulle mut vastaisin et on aineki oma ittesä

    • Anonyymi

      Rakkautta, sydänten yhteenkietoituneisuutta.

    • Anonyymi

      Hyvä sydän. terve itsetunto, uskallus joskus heittäytyä "naisellisesti". Tästä syntyy kiva kahden ihmisen liitto. jossa rakkaus on läsnä eikä mikään jää epäselväksi.
      https://youtu.be/R1Ba8ocwTK0

      • Anonyymi

        💘ihana on tuo laulu, oon aina tykännyt kovin.


    • Anonyymi

      mahdotonmies on mahdollinen nainen.

    • Anonyymi

      Riittää kun on oma itsensä.

      • Anonyymi

        Mitä jos se ”oma itsensä” on vaikka niinku toi
        Rölli!

        Haluu infota kakkaussessiot yksityiskohtaisesti ja kertoa miten himoitsee 12 vuotiasta tytärtään ja välillä saa jäätäviä raivareita


      • 😂 joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos se ”oma itsensä” on vaikka niinku toi
        Rölli!

        Haluu infota kakkaussessiot yksityiskohtaisesti ja kertoa miten himoitsee 12 vuotiasta tytärtään ja välillä saa jäätäviä raivareita

        Miksi kysyt jotain noin lapsellista?

        Eiköhän voitaisi jo kaikki lopettaa trollien aloitusten avaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kysyt jotain noin lapsellista?

        Eiköhän voitaisi jo kaikki lopettaa trollien aloitusten avaaminen.

        Älä dissaa älykästä ajatustani!

        ”Oma itsensä” voi olla jotain hyvinkin ilkeää
        Väkivaltaista tai muuten negatiivista.

        Et joskus se ei oo hyvä juttu yhtään


    • Anonyymi

      Haluaisin, että nainen on tunteellinen ja iloinen. Hyvä huumori on plussaa. Saa myös itkeä ja huutaa tarpeen mukaan. K mies

    • Anonyymi

      Olet liian vanha miehelle

      • Anonyymi

        Miksi haluat lytätä jotakin naista? Onko nainen ilkeä ja pahansuopa? Muussa tapauksessa kaikkien itsetuntoa pitäis pönkittää eikä saada naisia uskomaan olevansa vanhoja ja kelpaamattomia. Kyllä me naiset tiedetään, että ikä tekee tehtävänsä, paikat roikkuu, kiloja jonkun verran kertyy ym, mutta fiksut meistä osaa tai ainakin yrittää väistää teitä pinnallisia miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat lytätä jotakin naista? Onko nainen ilkeä ja pahansuopa? Muussa tapauksessa kaikkien itsetuntoa pitäis pönkittää eikä saada naisia uskomaan olevansa vanhoja ja kelpaamattomia. Kyllä me naiset tiedetään, että ikä tekee tehtävänsä, paikat roikkuu, kiloja jonkun verran kertyy ym, mutta fiksut meistä osaa tai ainakin yrittää väistää teitä pinnallisia miehiä.

        Pahasta olosta tuo ilkeys kumpuaa. Ehkäpä koitetaan olla välittämättä.


      • Anonyymi

        On myös miehiä, joille se sulle ns. vanha nainen ei ole lainkaan vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat lytätä jotakin naista? Onko nainen ilkeä ja pahansuopa? Muussa tapauksessa kaikkien itsetuntoa pitäis pönkittää eikä saada naisia uskomaan olevansa vanhoja ja kelpaamattomia. Kyllä me naiset tiedetään, että ikä tekee tehtävänsä, paikat roikkuu, kiloja jonkun verran kertyy ym, mutta fiksut meistä osaa tai ainakin yrittää väistää teitä pinnallisia miehiä.

        Jaa, juuri näin. Minulle ainakin jo aika paljon elämää nähneenä on tärkeintä mitä siellä naisen korvien välissä pyörii, ei niinkään se miltä se korvien väli näyttää. Kaikki me vanhenemme joka päivä ja se nyt vaan on osa elämän kiertokulkua.


    • Anonyymi

      Riittää että nainen on sielunkumppanini. Ei tarvitse olla mikään kaksoisliekki, kun voi mennä liian hankalaksi enkä tiedä onko sellaiset totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe