Lähdetkö nainen kävelylle huomenna?

Anonyymi

Jos nähdään siinä sun lähellä olevan K-marketin edessä vaikka joskus illalla? En kyllä varmaan enää tunnistaisi sinua, mutta ehkä kuitenkin.

44

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle tämä ja keneltä?

      • Anonyymi

        Tämä on mieheltä naiselle.


      • Anonyymi

        Sivusta: Onko sillä väliä keneltä. Jos kaikki kaipaavat naiset menevät markettiensa pihalle, niin jollakin tärppää. Itse en kyllä mene, koska en ole oman markettini vaikutuspiirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on mieheltä naiselle.

        Niin ajattelinkin. Miksi vasta illalla?


    • Anonyymi

      Ehkä... Riippuu kuka olet? Ja mistä minut tiedät? Mistä tunnistaisit?

    • Anonyymi

      Mun lähellä on kaksi K-markettia.

      • Anonyymi

        Eipäs olekaan. Toinen onkin joku superi..


      • Anonyymi

        Varmaksi en tiedä, mutta luulisin hänen asuvan siellä missä on vain yksi. Minä asun Salen nurkilla aika lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaksi en tiedä, mutta luulisin hänen asuvan siellä missä on vain yksi. Minä asun Salen nurkilla aika lähellä.

        Tietääkö tuo nainen missä asut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaksi en tiedä, mutta luulisin hänen asuvan siellä missä on vain yksi. Minä asun Salen nurkilla aika lähellä.

        Ei se toinen olekaan K-market. Menee nuo nimet sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö tuo nainen missä asut?

        On tullut puheeksi joskus, jos muistaa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut puheeksi joskus, jos muistaa enää.

        Noilla tunnisteilla kukaan ei viitsi lähteä k-kaupan eteen. Niitähän on lähes kaikkialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla tunnisteilla kukaan ei viitsi lähteä k-kaupan eteen. Niitähän on lähes kaikkialla.

        Kyllä mä voisin lähteä huvikseni noillakin tunnisteilla, jos ne osuisi vähän. Sehän on vaan liikuntaa kun sinne painelee. Mutta tietääkseni mies ei asu minkään salen lähellä, joten taidan lenkkeillä lidliin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä voisin lähteä huvikseni noillakin tunnisteilla, jos ne osuisi vähän. Sehän on vaan liikuntaa kun sinne painelee. Mutta tietääkseni mies ei asu minkään salen lähellä, joten taidan lenkkeillä lidliin..

        Enkä ole edes varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaksi en tiedä, mutta luulisin hänen asuvan siellä missä on vain yksi. Minä asun Salen nurkilla aika lähellä.

        Missä peräkylässä vielä on Saleja? Siis kauppoja, ei kuntosaleja. ? ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä peräkylässä vielä on Saleja? Siis kauppoja, ei kuntosaleja. ? ?

        Jos se tarkoitti saulia ja asuu stadissa linnan kupeessa?


    • Anonyymi

      Niin kauan kuin asiat pitää hoitaa välttelevän kohtaamisen kautta niin valitan.. ei kannata.

      Eka sattumalta törmäys, sitten valehtelua ja ei avoimuutta ja rehellisyyttä..

      Ei siitä tulis yhtään mitään.

      Kun ei osata sitoutua niin ei osata. Itsensä on uskallettava laittaa alttiiksi torjunnalle ihan suoraa.

      Sitähän se suhdekin ois. Toi sattumalta törmääminen on sen välttelyä ja kertoo että sitoutumiskammo on lujassa ja suhde ois torjuntaa kaikin valhein sun muin välttelevä

      • Anonyymi

        Eli lyhyesti. Aloittajan ehdotus on kokeiltu. Ei toiminut

        Nyt kokeillaan mun tyyliä tai ei ollenkaan.

        Tyylini on se että aloittaja kohtaa pelkonsa joka on torjunnalle alttiiksi itsensä
        Laittaminen puhelin yhteyden ite ottamalla ja rehdisti nyt vaan sitä tapaamista ehdottamalla

        Noi välttelevät tyylit kusi jo. Ne ei toimi.


        Opettele oikea tyyli nyt suhteetkin alkaa sujuun ilman että
        Tökkii heti alussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli lyhyesti. Aloittajan ehdotus on kokeiltu. Ei toiminut

        Nyt kokeillaan mun tyyliä tai ei ollenkaan.

        Tyylini on se että aloittaja kohtaa pelkonsa joka on torjunnalle alttiiksi itsensä
        Laittaminen puhelin yhteyden ite ottamalla ja rehdisti nyt vaan sitä tapaamista ehdottamalla

        Noi välttelevät tyylit kusi jo. Ne ei toimi.


        Opettele oikea tyyli nyt suhteetkin alkaa sujuun ilman että
        Tökkii heti alussa

        Älä isottele siinä. Tuskin tuo aloitus sinulle oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä isottele siinä. Tuskin tuo aloitus sinulle oli.

        Mutta minun näkemys on alottajalle

        Jos pelottaa jo puhelinyhteyskin niin että sitä
        Tapaamista ehdotetaan maailman laajuisella keskustelupalstalla nimettömänä
        Niin sitoutumiskammo on niin paha ja torjunnan pelko terapian tarpeen tasoo että suhteet ei onnistu

        Se ois muureja, mustasukkaisuutta ja välttelevää sitoutumista suhteeseeen

        Eli onneton lyhyt nopeasti eroon päättyvä suhde jossa aloittajalla ois vaikee sitoutua koska pelkää torjuntaa liikaa ja piiloutuu siltä

        Siitä on opittava pois ennen kuin voi miettiäkään parisuhdetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä isottele siinä. Tuskin tuo aloitus sinulle oli.

        Ja mikä sitä helpoin tapa ois alkaa opetteleen kun tämä hetki. Eli puhelimella kädet tutisten pelkonsa kohtaaminen

        Sut voidaan torjua. Voit kokee pettymyksen, surua, sydänkin voi särkyä..

        Joo mut sehän riski myös parisuhteessa on?!

        Miten luulet olevasi valmis suhteeseen jos et ole valmis edes yhteen puhelimella tehtävään ehdotukseen jossa ois riski et sulle tulee joko hyvä tai paha mieli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minun näkemys on alottajalle

        Jos pelottaa jo puhelinyhteyskin niin että sitä
        Tapaamista ehdotetaan maailman laajuisella keskustelupalstalla nimettömänä
        Niin sitoutumiskammo on niin paha ja torjunnan pelko terapian tarpeen tasoo että suhteet ei onnistu

        Se ois muureja, mustasukkaisuutta ja välttelevää sitoutumista suhteeseeen

        Eli onneton lyhyt nopeasti eroon päättyvä suhde jossa aloittajalla ois vaikee sitoutua koska pelkää torjuntaa liikaa ja piiloutuu siltä

        Siitä on opittava pois ennen kuin voi miettiäkään parisuhdetta

        Niin tai voihan aloittaja tai sen tarkoittama nainen olla varattu tai sitten ei ole numeroa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai voihan aloittaja tai sen tarkoittama nainen olla varattu tai sitten ei ole numeroa

        Tuskin. Varattu ja ei numeroo on yksipuolisesti ihastun seko täältä

        Sillä ei oo täällä sitä sen paria ja tietää
        Itsekin et turha höpistä


      • Anonyymi

        Mistä teitä idioootteja oikein tulee. Juohan lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä teitä idioootteja oikein tulee. Juohan lisää.

        Ja K markettiin teputtaisit 100 kilon ruhos kanssa pettämään ukkoos silloin kun kakaras koulussa ja ukkos töissä

        Varattu akka pahoilla teillä hakemas panoja kun pettää haluu


      • Anonyymi

        Kyllä taitaa mielenterveyden ongelmat löytyä ihan peilistäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä taitaa mielenterveyden ongelmat löytyä ihan peilistäsi.

        Uuuhlalaa

        Teputas nyt varattu harakka alasti ulos niin saat heti pettää ukkoos kun noin pilluas himottelee vieraat kullit

        Mee heti sen k markettia eteen vinkuun kullia
        Turhaan odotat vuorokautta kun voit saada hetikin joltain


      • Anonyymi

        Tuttua. Keskenkasvuiseen ei voi luottaa. Tunnelukot on pahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin. Varattu ja ei numeroo on yksipuolisesti ihastun seko täältä

        Sillä ei oo täällä sitä sen paria ja tietää
        Itsekin et turha höpistä

        Mistä sä tiiät kuka mä oon, mä ainakin olen nainen.


    • Anonyymi

      Nainen on varattu minä en. -Ap

      • Anonyymi

        Ilta on pitkä, monelta se sinun ilta on? Vähän tarkempaa kellonaika voisi olla tunnisteissa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilta on pitkä, monelta se sinun ilta on? Vähän tarkempaa kellonaika voisi olla tunnisteissa :)

        Satu alkaa timon kanssa nisti-pummin elämän huomenna salella vantaalla kello 2.30

        Ja heidät erottaa vain kuolema vankila tai katkohoito


      • Anonyymi

        Satulin sormus vaihdetaan heroiiniin ja satulin kakara myydään orjakaupassa ja rahoilla ostetaan amfetamiinii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilta on pitkä, monelta se sinun ilta on? Vähän tarkempaa kellonaika voisi olla tunnisteissa :)

        Sitten Satuli ja Timoli elää onnellisena pahvilaatikossa kadulla itseään piikitellen ja Salen ja K marketin kulmilla kamaa diilaten ja niitä kauppoja ryöstellen siihen asti et kuolee yliannostukseen tai hybotermiaan


    • Anonyymi

      Voin tulla, jos sää on sopiva eli lämmin. Tuulta ei saisi olla, koska tuntuu että se menee luihin ja ytimiin. Nytkin täällä useamman tunnin ulkoilun seurauksena istun topattuna kaksiin villasukkiin, huppariin ja kaulan ympäri 10 kertaa kiedottuun huiviin. :D

      • Anonyymi

        Paljosta vetoo ettet oo oikee ja aloittaja jää yksin odotteleen kun oikea ei tuu


    • Anonyymi

      Miksi et tunnista????

    • Anonyymi

      Jaa, sinne on kyllä matkaa nelisen kilsaa, tais mennä ohi nyt.

    • Anonyymi

      Mun lähikauppa on S-market eikä K. Ja ilta kestää niin monta tuntia että aika hakuammuntaa.

    • Anonyymi

      Tulen sun koti ovelle kun tiedän missä asut.
      Keität mulle kahvit ja annat pullat.
      Love you👄

    • Anonyymi

      Tiedäthän että mun lähi k-market vaihtui juuri.

    • Anonyymi

      Tämäpä mieluinen aloitus, mihin aikaan?

    • Hienoa! 😂

    • Anonyymi

      Joo mä tuun siihen makkaralahden k-marketin eteen, käykö klo 19.00

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe