Jos nähdään siinä sun lähellä olevan K-marketin edessä vaikka joskus illalla? En kyllä varmaan enää tunnistaisi sinua, mutta ehkä kuitenkin.
Lähdetkö nainen kävelylle huomenna?
44
676
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle tämä ja keneltä?
- Anonyymi
Tämä on mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Sivusta: Onko sillä väliä keneltä. Jos kaikki kaipaavat naiset menevät markettiensa pihalle, niin jollakin tärppää. Itse en kyllä mene, koska en ole oman markettini vaikutuspiirissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on mieheltä naiselle.
Niin ajattelinkin. Miksi vasta illalla?
- Anonyymi
Ehkä... Riippuu kuka olet? Ja mistä minut tiedät? Mistä tunnistaisit?
- Anonyymi
Mun lähellä on kaksi K-markettia.
- Anonyymi
Eipäs olekaan. Toinen onkin joku superi..
- Anonyymi
Varmaksi en tiedä, mutta luulisin hänen asuvan siellä missä on vain yksi. Minä asun Salen nurkilla aika lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaksi en tiedä, mutta luulisin hänen asuvan siellä missä on vain yksi. Minä asun Salen nurkilla aika lähellä.
Tietääkö tuo nainen missä asut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se toinen olekaan K-market. Menee nuo nimet sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö tuo nainen missä asut?
On tullut puheeksi joskus, jos muistaa enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tullut puheeksi joskus, jos muistaa enää.
Noilla tunnisteilla kukaan ei viitsi lähteä k-kaupan eteen. Niitähän on lähes kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla tunnisteilla kukaan ei viitsi lähteä k-kaupan eteen. Niitähän on lähes kaikkialla.
Kyllä mä voisin lähteä huvikseni noillakin tunnisteilla, jos ne osuisi vähän. Sehän on vaan liikuntaa kun sinne painelee. Mutta tietääkseni mies ei asu minkään salen lähellä, joten taidan lenkkeillä lidliin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä voisin lähteä huvikseni noillakin tunnisteilla, jos ne osuisi vähän. Sehän on vaan liikuntaa kun sinne painelee. Mutta tietääkseni mies ei asu minkään salen lähellä, joten taidan lenkkeillä lidliin..
Enkä ole edes varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä peräkylässä vielä on Saleja? Siis kauppoja, ei kuntosaleja. ? ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä peräkylässä vielä on Saleja? Siis kauppoja, ei kuntosaleja. ? ?
Jos se tarkoitti saulia ja asuu stadissa linnan kupeessa?
- Anonyymi
Niin kauan kuin asiat pitää hoitaa välttelevän kohtaamisen kautta niin valitan.. ei kannata.
Eka sattumalta törmäys, sitten valehtelua ja ei avoimuutta ja rehellisyyttä..
Ei siitä tulis yhtään mitään.
Kun ei osata sitoutua niin ei osata. Itsensä on uskallettava laittaa alttiiksi torjunnalle ihan suoraa.
Sitähän se suhdekin ois. Toi sattumalta törmääminen on sen välttelyä ja kertoo että sitoutumiskammo on lujassa ja suhde ois torjuntaa kaikin valhein sun muin välttelevä- Anonyymi
Eli lyhyesti. Aloittajan ehdotus on kokeiltu. Ei toiminut
Nyt kokeillaan mun tyyliä tai ei ollenkaan.
Tyylini on se että aloittaja kohtaa pelkonsa joka on torjunnalle alttiiksi itsensä
Laittaminen puhelin yhteyden ite ottamalla ja rehdisti nyt vaan sitä tapaamista ehdottamalla
Noi välttelevät tyylit kusi jo. Ne ei toimi.
Opettele oikea tyyli nyt suhteetkin alkaa sujuun ilman että
Tökkii heti alussa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli lyhyesti. Aloittajan ehdotus on kokeiltu. Ei toiminut
Nyt kokeillaan mun tyyliä tai ei ollenkaan.
Tyylini on se että aloittaja kohtaa pelkonsa joka on torjunnalle alttiiksi itsensä
Laittaminen puhelin yhteyden ite ottamalla ja rehdisti nyt vaan sitä tapaamista ehdottamalla
Noi välttelevät tyylit kusi jo. Ne ei toimi.
Opettele oikea tyyli nyt suhteetkin alkaa sujuun ilman että
Tökkii heti alussaÄlä isottele siinä. Tuskin tuo aloitus sinulle oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä isottele siinä. Tuskin tuo aloitus sinulle oli.
Mutta minun näkemys on alottajalle
Jos pelottaa jo puhelinyhteyskin niin että sitä
Tapaamista ehdotetaan maailman laajuisella keskustelupalstalla nimettömänä
Niin sitoutumiskammo on niin paha ja torjunnan pelko terapian tarpeen tasoo että suhteet ei onnistu
Se ois muureja, mustasukkaisuutta ja välttelevää sitoutumista suhteeseeen
Eli onneton lyhyt nopeasti eroon päättyvä suhde jossa aloittajalla ois vaikee sitoutua koska pelkää torjuntaa liikaa ja piiloutuu siltä
Siitä on opittava pois ennen kuin voi miettiäkään parisuhdetta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä isottele siinä. Tuskin tuo aloitus sinulle oli.
Ja mikä sitä helpoin tapa ois alkaa opetteleen kun tämä hetki. Eli puhelimella kädet tutisten pelkonsa kohtaaminen
Sut voidaan torjua. Voit kokee pettymyksen, surua, sydänkin voi särkyä..
Joo mut sehän riski myös parisuhteessa on?!
Miten luulet olevasi valmis suhteeseen jos et ole valmis edes yhteen puhelimella tehtävään ehdotukseen jossa ois riski et sulle tulee joko hyvä tai paha mieli? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minun näkemys on alottajalle
Jos pelottaa jo puhelinyhteyskin niin että sitä
Tapaamista ehdotetaan maailman laajuisella keskustelupalstalla nimettömänä
Niin sitoutumiskammo on niin paha ja torjunnan pelko terapian tarpeen tasoo että suhteet ei onnistu
Se ois muureja, mustasukkaisuutta ja välttelevää sitoutumista suhteeseeen
Eli onneton lyhyt nopeasti eroon päättyvä suhde jossa aloittajalla ois vaikee sitoutua koska pelkää torjuntaa liikaa ja piiloutuu siltä
Siitä on opittava pois ennen kuin voi miettiäkään parisuhdettaNiin tai voihan aloittaja tai sen tarkoittama nainen olla varattu tai sitten ei ole numeroa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai voihan aloittaja tai sen tarkoittama nainen olla varattu tai sitten ei ole numeroa
Tuskin. Varattu ja ei numeroo on yksipuolisesti ihastun seko täältä
Sillä ei oo täällä sitä sen paria ja tietää
Itsekin et turha höpistä - Anonyymi
Mistä teitä idioootteja oikein tulee. Juohan lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä teitä idioootteja oikein tulee. Juohan lisää.
Ja K markettiin teputtaisit 100 kilon ruhos kanssa pettämään ukkoos silloin kun kakaras koulussa ja ukkos töissä
Varattu akka pahoilla teillä hakemas panoja kun pettää haluu - Anonyymi
Kyllä taitaa mielenterveyden ongelmat löytyä ihan peilistäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä taitaa mielenterveyden ongelmat löytyä ihan peilistäsi.
Uuuhlalaa
Teputas nyt varattu harakka alasti ulos niin saat heti pettää ukkoos kun noin pilluas himottelee vieraat kullit
Mee heti sen k markettia eteen vinkuun kullia
Turhaan odotat vuorokautta kun voit saada hetikin joltain - Anonyymi
Tuttua. Keskenkasvuiseen ei voi luottaa. Tunnelukot on pahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin. Varattu ja ei numeroo on yksipuolisesti ihastun seko täältä
Sillä ei oo täällä sitä sen paria ja tietää
Itsekin et turha höpistäMistä sä tiiät kuka mä oon, mä ainakin olen nainen.
- Anonyymi
Nainen on varattu minä en. -Ap
- Anonyymi
Ilta on pitkä, monelta se sinun ilta on? Vähän tarkempaa kellonaika voisi olla tunnisteissa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilta on pitkä, monelta se sinun ilta on? Vähän tarkempaa kellonaika voisi olla tunnisteissa :)
Satu alkaa timon kanssa nisti-pummin elämän huomenna salella vantaalla kello 2.30
Ja heidät erottaa vain kuolema vankila tai katkohoito - Anonyymi
Satulin sormus vaihdetaan heroiiniin ja satulin kakara myydään orjakaupassa ja rahoilla ostetaan amfetamiinii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten Satuli ja Timoli elää onnellisena pahvilaatikossa kadulla itseään piikitellen ja Salen ja K marketin kulmilla kamaa diilaten ja niitä kauppoja ryöstellen siihen asti et kuolee yliannostukseen tai hybotermiaan
- Anonyymi
Voin tulla, jos sää on sopiva eli lämmin. Tuulta ei saisi olla, koska tuntuu että se menee luihin ja ytimiin. Nytkin täällä useamman tunnin ulkoilun seurauksena istun topattuna kaksiin villasukkiin, huppariin ja kaulan ympäri 10 kertaa kiedottuun huiviin. :D
- Anonyymi
Paljosta vetoo ettet oo oikee ja aloittaja jää yksin odotteleen kun oikea ei tuu
- Anonyymi
Miksi et tunnista????
- Anonyymi
Jaa, sinne on kyllä matkaa nelisen kilsaa, tais mennä ohi nyt.
- Anonyymi
Mun lähikauppa on S-market eikä K. Ja ilta kestää niin monta tuntia että aika hakuammuntaa.
- Anonyymi
Tulen sun koti ovelle kun tiedän missä asut.
Keität mulle kahvit ja annat pullat.
Love you👄 - Anonyymi
Tiedäthän että mun lähi k-market vaihtui juuri.
- Anonyymi
Tämäpä mieluinen aloitus, mihin aikaan?
Hienoa! 😂
- Anonyymi
Joo mä tuun siihen makkaralahden k-marketin eteen, käykö klo 19.00
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.855038- 1643602
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032066- 351891
- 301823
- 461803
- 571714
- 191643
- 191627