Onko ONPASSIVE historian typerin kusetusyritys?

Anonyymi

Nyt kilpailu: kuka keksii historian typerimmän kusetusyrityksen. Palkinto tulevaisuuden maksuvaluuttana ONECOINEINA! Sekä lisäksi osuuksia TUOHIVIRTA OY:n kaivoksista, louhitaan ihan pian.

Onpassive pitää käskisijaa koska
-liikeidean mahdottomuuden huomaa 99% populaatiosta, siis jopa viisiprosenttilaisista suurin osa väistää tämän
-99% populaatiosta käsittää heti ettei tällä "yrityksellä" ole eikä voikaan olla mitään myytävää
-99% populaatiosta käsittää ettei mikään liikeyritys voi jakaa omaisuuttaan vastikkeettomasti mielivaltaiselle jäsenjoukolle
-99% populaatiosta huomaa välittömästi että tämän "yrityksen" mainosvideot eivät edes yritä uskotella että sillä olisi jotain vakavasti otettavaa toimintaa

328

3172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpassivea puoltaa että heidän jäsenistönsä ovat havaintojen mukaan poikkeuksetta heikosti koulutettuja, mikä käy ilmi heidän retoriikastaan. Jopa suomen kielen oikeinkirjoitus tuottaa heille ongelmia. Heidän päättelykykynsä ja johtopäätösten tekeminen näyttää olevan lapsen tasolla.

    • Anonyymi

      OnPasiivissa on mugana vain profferoita, opatajia, polisjjeja ja korkustetusiti kolotetuja.
      Te ette ymmäärrää otagaa selviä

      • Anonyymi

        Unohdit huutomerkit ! 1 !!!! 1 ! !! ;)


    • Anonyymi

      Onpassive on typerin.

      Siinä ei edes makseta suosittelupalkkiota. Värväät jäseniä ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Ei värvätä ketään, vaan jaamme tietoa mahdollisuudesta.


    • Anonyymi

      Kyllä!

      Historian typerin ja surkein tekele joka suhteessa. Ylivoimainen lajissaan.
      Tällainen on suunniteltu juuri Perteille ja vastaaville hölmöille..

    • Anonyymi

      Liityin, nyt tulee massia, tai nikkeliä

      • Anonyymi

        Tai lyijyä pölkkypäiden kyseessä ollessa?


    • Anonyymi

      Mutta kyllähän Onpassive puhalsi uutta elämää tälle alueelle. Ennen Hellmannin saapumista homma oli taantunut pelkiksi satunnaisiksi Onecoin vitseiksi ja ikivanhojen Zinzino-juttujen nostelemiseksi.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti näin! Sääli vaan että onpassive on todella näin typerä kusetus ettei siihen kertakaikkiaan lähde muut kuin aivan superpohjaääliöt. Tai näistäkin ehkä vain pohjimmaiset.

        Kunpa onpassivessa olisi enemmän jäseniä niin saataisiin HUUMORIA. Mutta ei voi mitään .


    • Anonyymi

      Perusta uusi keskustelu ja laita aihetekstiin sana "onpassive". Ei kestä kauankaan ennen kuin joku onpassive lahkolainen saapuu webbi- ja videolinkkiensä kanssa.

      Webbi- ja videolinkkien takana olevalla sisällöllä ei ole mitään merkitystä. Lahkolainen ei ymmärrä sitä. Lahkolaiselle suurin kuviteltavissa oleva IT alan taidonnäyte on se kun osaa käynnistää selaimen. Siirtyminen selaimessa jollekin sivustolle on jo advanced-kategoriaa.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En tiedä onko näitä onpassiven jäseniä täällä koskaan ollutkaan muita kuin tämä yksi ja sama ja nimikin oli jossain sanottu.

      Eikä taida koko kusetuksessakaan olla Suomessa kovin montaa jäsentä. Jossain Aasiassa tämä on kuulemma saanut sen verran nostetta että homman perustaja lienee tienannut hyvän tilin. Behindmlm palstalta löytyi tieto että perustaja Ash Mufareh oli alkuvaiheessa jo kuoppaamassa koko hommaa, kun jäseniä alkoikin yllättäen tulla sen verran että hommaa kannatti jatkaa.

    • Anonyymi

      Behindmlm on pahin kusetus.

      • Anonyymi

        Ei suinkaan! Behindmlm:ään voi kuka tahansa mennä kirjoittamaan kritiikkiä tai perustelemaan että on annettu väärää tietoa. Kusetusten verkkosivut eivät tällaista mahdollisuutta anna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaan! Behindmlm:ään voi kuka tahansa mennä kirjoittamaan kritiikkiä tai perustelemaan että on annettu väärää tietoa. Kusetusten verkkosivut eivät tällaista mahdollisuutta anna.

        Behindmlm on verrattavissa 7 lehteen.


    • Anonyymi

      Behindmlm on verrattavisssa 7 lehteen, samanlaista paskaa

      • Anonyymi

        Kenen mielestä on, kenen mielestä ei.

        Anna esimerkki yhdestäkin paskajutusta mikä siellä sinun mukaasi on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen mielestä on, kenen mielestä ei.

        Anna esimerkki yhdestäkin paskajutusta mikä siellä sinun mukaasi on

        Ihan samaa kun mielipiteet onpassivesta. Jonkun mielestä paras yritys, jonkun toisen mielestä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen mielestä on, kenen mielestä ei.

        Anna esimerkki yhdestäkin paskajutusta mikä siellä sinun mukaasi on

        Kaikki mitä olen lukenut erilaisia "asiantuntijasivuja" huomaan että kaikki ovat ihan hakuteillä siitä mitä onpassive oikeasti.. on. Totuuden onpassivesta tiedät vasta silloin kun olet onpassivessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa kun mielipiteet onpassivesta. Jonkun mielestä paras yritys, jonkun toisen mielestä ei.

        Ei, ei todellakaan sama kuin mielipiteet onpassivesta. Ei todellakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä olen lukenut erilaisia "asiantuntijasivuja" huomaan että kaikki ovat ihan hakuteillä siitä mitä onpassive oikeasti.. on. Totuuden onpassivesta tiedät vasta silloin kun olet onpassivessa.

        Minä olen onpassivessa ja voin vahvistaa että se on huijaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen onpassivessa ja voin vahvistaa että se on huijaus

        Tota en kyllä usko !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen mielestä on, kenen mielestä ei.

        Anna esimerkki yhdestäkin paskajutusta mikä siellä sinun mukaasi on

        Kaikki kirjoitukset paitsi yksi on vain arvailuja. Ei mitään tietoa yrityksestä ! Aivan samaa kun minä seisoisin teidän pihalla ja kertoisin miten teidän kämppänne tai talonne on sisutettu !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kirjoitukset paitsi yksi on vain arvailuja. Ei mitään tietoa yrityksestä ! Aivan samaa kun minä seisoisin teidän pihalla ja kertoisin miten teidän kämppänne tai talonne on sisutettu !

        Minä tunnen yrityksen koska olen mukana onpassivessa.

        Kaikki lupaukset ovat valetta. Tuotteista ei saa mitään tietoa. Ainoa johtopäätös on että niitä ei ole ja tarkoitus on vain kerätä ihmisiltä rahat.

        Onpassive on täyttä huijausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen yrityksen koska olen mukana onpassivessa.

        Kaikki lupaukset ovat valetta. Tuotteista ei saa mitään tietoa. Ainoa johtopäätös on että niitä ei ole ja tarkoitus on vain kerätä ihmisiltä rahat.

        Onpassive on täyttä huijausta.

        Valehtelet, ja tiedät sen itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet, ja tiedät sen itse.

        Sinä et tunne yritystä koska väität tuollaista. Onpassive on huijaus ja sillä sipuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tota en kyllä usko !

        Ai tää onkin uskonasia.

        Nyt saat miettiä, miksi 99% kansasta pitää täytetenä huijauksena ja sinä palstan ainoa älykkö uskot siihen, että on maailman paras yritys homeisen omenan jälkeen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tää onkin uskonasia.

        Nyt saat miettiä, miksi 99% kansasta pitää täytetenä huijauksena ja sinä palstan ainoa älykkö uskot siihen, että on maailman paras yritys homeisen omenan jälkeen !

        Sinähän sen sanoit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen sanoit!

        Ja parempi kun homeinen omena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen onpassivessa ja voin vahvistaa että se on huijaus

        Paskapuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen yrityksen koska olen mukana onpassivessa.

        Kaikki lupaukset ovat valetta. Tuotteista ei saa mitään tietoa. Ainoa johtopäätös on että niitä ei ole ja tarkoitus on vain kerätä ihmisiltä rahat.

        Onpassive on täyttä huijausta.

        JUHUU!

        On siis olemassa ihmisiä, jotka näkevät totuuden.

        (on muuten karsea kusetus)

        "lupaa tarpeeksi hulluja asioita, niin ehkä 0,05 % ääliöistä lähtee varmuuden vuoksi mukaan"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUHUU!

        On siis olemassa ihmisiä, jotka näkevät totuuden.

        (on muuten karsea kusetus)

        "lupaa tarpeeksi hulluja asioita, niin ehkä 0,05 % ääliöistä lähtee varmuuden vuoksi mukaan"

        Onn
        eksi on, ja niistä tulee miljoneerejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä olen lukenut erilaisia "asiantuntijasivuja" huomaan että kaikki ovat ihan hakuteillä siitä mitä onpassive oikeasti.. on. Totuuden onpassivesta tiedät vasta silloin kun olet onpassivessa.

        kUSETUKSELTA HAISKAHTAA.sUPPORT ESIM. EI VASTAA MIHINKÄÄN KYSYMYKSIIN.EN SUOSITTELE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tota en kyllä usko !

        EN ole varma, mutta vahvasti siltä rupeaa näyttämään.Nyt annetaan vaikutelma,että kohta tulee,mutta todennäköisesti siihen asti kun 250 pitäisi maksaaAika hyvä tili aAssille kun kertoo 1.200.000niin kannattaa puhua paskaa ja luvata hyviä palkkioita joita ei varmaan koskaa tule kun hänen lähipiirilleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen yrityksen koska olen mukana onpassivessa.

        Kaikki lupaukset ovat valetta. Tuotteista ei saa mitään tietoa. Ainoa johtopäätös on että niitä ei ole ja tarkoitus on vain kerätä ihmisiltä rahat.

        Onpassive on täyttä huijausta.

        Aivan oikein näin se menee


    • Anonyymi

      Seuraavana on Suomi24

    • Anonyymi

      Onpassive tulee ja uudistaa Internetin.

      • Anonyymi

        Vähän epäilen


      • Anonyymi

        Ei ole tullut kolmeen vuoteen eikä tule vastakaan.

        Onpassivea ei julkaista koskaan koska ei ole mitään julkaistavaa


      • Anonyymi

        Puheitten mukaan on pitänyt tulla kuukausi kaupalla,mutta uusia selityksiä aina keksitääAssille turvallisin paikka alkaa olla kaltereittemn takanaja sinne joutaisikkinOn kusettajien aatelia.Tuollaiseen ei moni pysty,ilman että olisi hilut ranteissa, no kohta hänelläkin varmaan on.


    • Anonyymi

      Onpassive on historian typerin kusetus ja vain typeristä typerimmät ihmiset lähtevät siihen.

      • Anonyymi

        Vain typeristä typerimmät jäävät sen ulkopuolelle.


    • Anonyymi

      Onko onpassiveen päästäkseen suoritettava älykkyystesti? Siinä on tietty pistemäärä ja jos sen ylittää jää ulkopuolelle? Näinkö onpassiveen liitytään?

      • Anonyymi

        Tyhmä oPassiven jannu kysy mikä on älykkyystesti:

        Selviääkö siitä maksamalla 97 €

        Kyllä, se on ihan oikein ! Testi suoritettu


      • Anonyymi

        Onpassive on ihan jokaiselle. Onpassive on maailman helpoin työpaikka, mitään ei tarvitse itse tehdä. Jokainenhan osaa sitä. Oli järkeä tai ei.


    • Anonyymi

      No niin, onpassiven jäsenet, koska se julkaistaan? Julkaistaanko tänä vuonna? MUAHAHAHAAA

    • Anonyymi

      Loppuuko nämä verkostoveivaukset koskaan Suomesta vai ainako löytyy lähtijöitä?

      • Anonyymi

        Kyllä Suomessa hellmanneja piisaa. Ja nämä samat lähtevät kerta toisensa jälkeen aina uudestaan. Niinhän tämäkin miekkonen on tehnyt. Mainosti että on 25 vuoden kokemus verkostomarkkinoinnista! Aina mukana kun tulee uusi kusetus.


      • Anonyymi

        Eivät lopu. Onneksi Onpassivella ei ole mitään tekemistä verkostomarkkinoinnin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Suomessa hellmanneja piisaa. Ja nämä samat lähtevät kerta toisensa jälkeen aina uudestaan. Niinhän tämäkin miekkonen on tehnyt. Mainosti että on 25 vuoden kokemus verkostomarkkinoinnista! Aina mukana kun tulee uusi kusetus.

        Yllättvän paljon kun katsoin puhelinluetteloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättvän paljon kun katsoin puhelinluetteloa.

        Noin joka 3 800:s suomalainen on nimeltään Hellman. Sukunimien yleisyyslistalla Hellman on sijalla 572. Sanan hellman merkitys on 'paasimies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin joka 3 800:s suomalainen on nimeltään Hellman. Sukunimien yleisyyslistalla Hellman on sijalla 572. Sanan hellman merkitys on 'paasimies

        Kaikki hellmannit ovat verkostomarkkinoijia ja mukana onpassivessa.
        Onpassive on verkostomarkkinointia ja huijaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki hellmannit ovat verkostomarkkinoijia ja mukana onpassivessa.
        Onpassive on verkostomarkkinointia ja huijaus

        Ravistelkaa nyt pölyt aivoistanne ja ottaakaa laput pois silmistänne. Pistäkää päänne ovesta ulos ja huomaaatte kuinka maailma muuttuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin joka 3 800:s suomalainen on nimeltään Hellman. Sukunimien yleisyyslistalla Hellman on sijalla 572. Sanan hellman merkitys on 'paasimies

        Mitä tarkoittaa 'paasimies?

        Onko sekin jotain huijausta tai kusettamiseen liittyvää, kuten onpassive?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravistelkaa nyt pölyt aivoistanne ja ottaakaa laput pois silmistänne. Pistäkää päänne ovesta ulos ja huomaaatte kuinka maailma muuttuu...

        Niin, kun pistän pääni ovesta ulos huomaan ETTÄ ONPASSIVEA EI OLE VIELÄKÄÄN JULKAISTU, MUAHAHAHAAAAA

        MUAHAHAHAHAAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa 'paasimies?

        Onko sekin jotain huijausta tai kusettamiseen liittyvää, kuten onpassive?

        Kysy googlelta, ne sen ilmoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kun pistän pääni ovesta ulos huomaan ETTÄ ONPASSIVEA EI OLE VIELÄKÄÄN JULKAISTU, MUAHAHAHAAAAA

        MUAHAHAHAHAAAAAA

        Onnitteluni, huomasit sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnitteluni, huomasit sentään.

        Katsoin juuri postin tuomaa kristallipalloa, ja mitä näinkään, passiivista ei ole julkaistu edes 2030 mutta näytti kuitenkin vihreää vuodelle 2062 eli hyvää kannattaa odottaa vielä 41 vuotta, sitten räjäyttää maailman.

        Heti sijoittamaan ja myymään huonosti tuottavat omistusvuokra-asunnot.

        PellMan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin juuri postin tuomaa kristallipalloa, ja mitä näinkään, passiivista ei ole julkaistu edes 2030 mutta näytti kuitenkin vihreää vuodelle 2062 eli hyvää kannattaa odottaa vielä 41 vuotta, sitten räjäyttää maailman.

        Heti sijoittamaan ja myymään huonosti tuottavat omistusvuokra-asunnot.

        PellMan

        Onnea myynnin kanssa.


    • Anonyymi

      Kyllä, voin vahvistaa että vuonna 2062 ONPASSIVE saavuttaa testausvaiheen. Siitä ei mene enää kuin vuosikymmen julkaisuun.

      Fantastista! Julkaisu siis tulossa TÄLLÄ vuosisadalla!!!! Hyvää kannattaa odottaa!

      Olen onpassiven jäsen ja minulla on varma sisäpiiritieto asiasta

      • Anonyymi

        Sua ei usko kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua ei usko kukaan.

        Kaikki muut paitsi sinä


    • Anonyymi

      Ajatelkaa aikaa 40 vuoden päästä. Silloin URLitkin ovat vähintään kilometrin mittaisia. Siinä tilanteessa ONPASSIVEn URLin lyhentämispalvelu menee kuin kuumille kiville ja kauppa käy!! Ajatelkaa!

    • Anonyymi

      Onko onpassivessa mukana muita kuin tämä yksi hörhö joka täällä heiluu?

      • Anonyymi

        Hellman ja kaksi muuta!

        Tai ainakin Hellmannin facebook-päivitykset Onpassivesta saavat 1-2 tykkäystä.


    • Anonyymi

      Hellmannin tiimissä on jo 201 jäsentä. Varokaa vaan, pian tulee joku teidän kavereista pyytämään teidätkin mukaan. mukaan .

      • Anonyymi

        maailmanlaajuisesti 900 650


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maailmanlaajuisesti 900 650

        Olen onpassiven jäsen ja minulla on sisäpiiritietoa. Oikea jäsenmäärä maailmanlaajuisesti on 6150. Kuuden tuhannen raja meni rikki kesäkuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen onpassiven jäsen ja minulla on sisäpiiritietoa. Oikea jäsenmäärä maailmanlaajuisesti on 6150. Kuuden tuhannen raja meni rikki kesäkuussa.

        Taidat olla joku vitsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla joku vitsi?

        onpassive on vitsi. Eikä jäseniä voi paljon enempää ollakaan. Ash Mufareh on netonnut tällä puolisen miljoonaa dollaria, joten jossain 5000 lähellä jäsenmäärän täytyy olla. Reilu 6000 jäsentä sopii kuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onpassive on vitsi. Eikä jäseniä voi paljon enempää ollakaan. Ash Mufareh on netonnut tällä puolisen miljoonaa dollaria, joten jossain 5000 lähellä jäsenmäärän täytyy olla. Reilu 6000 jäsentä sopii kuvaan.

        Ihan sekopäisen soopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sekopäisen soopaa!

        Tietoni on hyvin helposti tarkistettavissa, niille jotka osaavat


      • Anonyymi

        Mun kavereilla on kaikilla älykkyystesti. Ja kaikki ovat ylittäneet onpassiven maksimirajan. Joten kukaan mun kavereista ei ole päässyt onpassiveen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietoni on hyvin helposti tarkistettavissa, niille jotka osaavat

        Ei sellaista tahoa löydy mistään. Helpompaa on tarkistaa mitä et tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kavereilla on kaikilla älykkyystesti. Ja kaikki ovat ylittäneet onpassiven maksimirajan. Joten kukaan mun kavereista ei ole päässyt onpassiveen.

        Harmi. No, ei ne varmaankaan tiedä mitä ne sii nä menettävät,. joten ei ole vahinkoa tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen onpassiven jäsen ja minulla on sisäpiiritietoa. Oikea jäsenmäärä maailmanlaajuisesti on 6150. Kuuden tuhannen raja meni rikki kesäkuussa.

        No sulla nyt ei ole mitään tietoa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sulla nyt ei ole mitään tietoa !

        Olen onpassiven jäsen ja minulla on sisäpiiritietoa. Oikea jäsenmäärä maailmanlaajuisesti on 6150. Kuuden tuhannen raja meni rikki kesäkuussa.

        Herää pahvi ! Toi oli 2018 !


    • Anonyymi

      En tiedä olenko ilkeä ihminen, mutta nautin kun saan nauraa kaikille näille uunoille.

    • Anonyymi

      Tuohivirta taitaa mennä onepassivenkin ohi, geesus

      • Anonyymi

        Ei kuulu tuttaviini.


    • Anonyymi

      Mukavaa huomata kuinka paljon huomiota Onpassive saa. Mutta miksi?

      • Anonyymi

        Siksi että se maailman typerin kusetus. Ei mikään ihme että vain 6000 on lähtenyt siihen mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että se maailman typerin kusetus. Ei mikään ihme että vain 6000 on lähtenyt siihen mukaan

        yli 2000 uutta joka päivä . Nyt 902 643


    • Anonyymi

      99 % populaatiosta taistelee ennakkoluulojensa kanssa .

    • Anonyymi

      Kannattaisko lähteä mukaan Onpassiveen ? Mitä jos se onkin ihan oikea yritys ?

      • Anonyymi

        Jos se olisi oikea yritys ja niillä tuotteilla mitä se väittää tekevänsä, se olisi konkurssissa saman tien. Kukaan ei maksa sellaisesta a) minkä saa ilmaiseksi ja b) minkä toiminnasta ei ole varmuutta kun ei ole käyttökokemuksia julkisesti saatavilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se olisi oikea yritys ja niillä tuotteilla mitä se väittää tekevänsä, se olisi konkurssissa saman tien. Kukaan ei maksa sellaisesta a) minkä saa ilmaiseksi ja b) minkä toiminnasta ei ole varmuutta kun ei ole käyttökokemuksia julkisesti saatavilla.

        Näistä tuotteista maksetaan jo miljardeja - Tietenkin ilmaisiakin tuotteita tulee olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä tuotteista maksetaan jo miljardeja - Tietenkin ilmaisiakin tuotteita tulee olemaan.

        Taidat olla oikeasti hullu. Ei ihme ettei sinua kukaan uskokaan eikä kukaan kuuntele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla oikeasti hullu. Ei ihme ettei sinua kukaan uskokaan eikä kukaan kuuntele

        Olet niiiin väärässä. Ja tiedät sen itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla oikeasti hullu. Ei ihme ettei sinua kukaan uskokaan eikä kukaan kuuntele

        Hulluna on mukavaa kulkea kohti taloudellista riippumattomuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluna on mukavaa kulkea kohti taloudellista riippumattomuutta.

        "...taloudellista riippumattomuutta."

        Eli olet taloudellisesti myös riippumaton onpassivesta? No sehän on helppo homma koska eihän sieltä koskaan mitään rahaa ole ollut tulossa. ;)


    • Anonyymi

      "99 % populaatiosta taistelee ennakkoluulojensa kanssa ."

      Olipa kerran puolue joka sai vain 1% äänistä. Puolueen puheenjohtaja tuskaili "voi sentään kun 99% populaatiosta äänestää väärin. Mutta minkäs teet".

      Puoluejohtaja ymmärsi yskän, teki johtopäätökset ja puolue lopetti toimintansa kannatuksen puuttuessa. Puoluejohtaja oli viisas.

    • Anonyymi

      Täällä tuntuu olevan ihmisiä joilla on asiaan kun asiaan valmis mielipide, ja sitä ei muuta mikään vaikka kuinka väärässä ovat.

      • Anonyymi

        Eikö edellä kerrotun puoluejohtajan tarina mene jakeluun?

        Tämä puoluejohtajakin luuli ensin että 99% populaatiosta oli väärässä. Mutta sitten hän ymmärsi tehdä asiasta oikeat johtopäätökset, riippumatta siitä kuka lopulta oli väärässä tai oikeassa. Sillä kun ei loppujen lopuksi ollut merkitystä.

        Osaatko sinä tehdä johtopäätöksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö edellä kerrotun puoluejohtajan tarina mene jakeluun?

        Tämä puoluejohtajakin luuli ensin että 99% populaatiosta oli väärässä. Mutta sitten hän ymmärsi tehdä asiasta oikeat johtopäätökset, riippumatta siitä kuka lopulta oli väärässä tai oikeassa. Sillä kun ei loppujen lopuksi ollut merkitystä.

        Osaatko sinä tehdä johtopäätöksiä?

        Minä en seuraa politiikkaa ! Se on niin likaista peliä , joten puoluejohtajat ei kiinnosta !
        Jos yritit olla fiksu, epäonnistuit .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en seuraa politiikkaa ! Se on niin likaista peliä , joten puoluejohtajat ei kiinnosta !
        Jos yritit olla fiksu, epäonnistuit .

        Ei tässä kylläkään politiikasta tai puolueista ollut kysymys. Onnittelen, olet harvinaisen fiksu ihminen! Ymmärrätkö mitä tarkoitetaan "sarkasmilla"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en seuraa politiikkaa ! Se on niin likaista peliä , joten puoluejohtajat ei kiinnosta !
        Jos yritit olla fiksu, epäonnistuit .

        Olet varmaan nero mutta kukaan ei ymmärrä sinua. Olet ehkä syntynyt väärälle planeetalle. Ajatteletko koskaan näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan nero mutta kukaan ei ymmärrä sinua. Olet ehkä syntynyt väärälle planeetalle. Ajatteletko koskaan näin?

        Miksi ajattelisin? En ole erikoinen. Näen ja ymmärrän vain jotain mitä jotkut toiset eivät ymmärrä. Ja se on ihan okei, ei me kaikki voida olla samanlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö edellä kerrotun puoluejohtajan tarina mene jakeluun?

        Tämä puoluejohtajakin luuli ensin että 99% populaatiosta oli väärässä. Mutta sitten hän ymmärsi tehdä asiasta oikeat johtopäätökset, riippumatta siitä kuka lopulta oli väärässä tai oikeassa. Sillä kun ei loppujen lopuksi ollut merkitystä.

        Osaatko sinä tehdä johtopäätöksiä?

        mitä hän tekee tänä päivänä?


    • Anonyymi

      On toi Onpassive kyllä huikea juttu ! On tervetullut muutos tähän maailmaan .

      • Anonyymi

        Nokiakin vois ottaa mallia ja jakaa kaiken omistuksensa jokaiselle osakkeenomistajalle.
        Jokainen saisi n. 50 €.

        Opassivessa jaettavana tällähetkellä 0 € repikää siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokiakin vois ottaa mallia ja jakaa kaiken omistuksensa jokaiselle osakkeenomistajalle.
        Jokainen saisi n. 50 €.

        Opassivessa jaettavana tällähetkellä 0 € repikää siitä

        Nokia tosiaan pitäis tehdä näin, ja joskus tulevaisuudessa joutuvatkin tekemään niin

        Onpassive ei ole vielä aloittanut liiketoimintansa, mutta samana päivänä kun ne sen tekee muutamista jäsenistä tulee miljoneereja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokiakin vois ottaa mallia ja jakaa kaiken omistuksensa jokaiselle osakkeenomistajalle.
        Jokainen saisi n. 50 €.

        Opassivessa jaettavana tällähetkellä 0 € repikää siitä

        on osalle aivopesu tehonnut vähän liikaakin.Suuremman luokan kusetus on Onpassive kun totuus paljastuu.


    • Anonyymi

      Julkaistaanko onpassive tänä vuonna?

      • Anonyymi

        Julkaistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkaistaan.

        Oletko täällä kommentoimassa jos käykin niin että sitä ei julkaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko täällä kommentoimassa jos käykin niin että sitä ei julkaista?

        Olen, JOS näin kävis. Sillä ei ole väliä koska se julkaistaan koska sitä kannattaa odottaa pitempäänkin jos tarve olis. Se vie kohti taloudellista riippumattomuutta.


    • Anonyymi

      "muutamista jäsenistä tulee miljoneereja."

      Mikä on miljoneeri ja tuleeko sinustakin sellainen?

      • Anonyymi

        sama kun miljonääri. Mahdollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama kun miljonääri. Mahdollisesti.

        Tuleeko kaikista onpassivelaisista miljoneerejä vai oletko sinä ainoa josta tulee miljoneeri? Ovatko onpassivelaiset samanarvoisessa asemassa? Ja jos Suomessa on sinun lisäksesi muita onpassivelaisia, niin mikset voi kutsua heitäkin tänne kommentoimaan?


    • Anonyymi

      Kaikki ovat Onpassivessa samanarvoisia.

      • Anonyymi

        Eli kaikista n. miljoonasta onpassivelaisesta tulee miljoneereja? Se on aika paljon rahaa. Miljoona kertaa miljoona on biljoona. Tähän asti minkään liikeyrityksen liikevaihtokaan ei ole noin paljon, saati sitten liikevoitto josta voisi jakaa noin paljon rahaa jäsenille, vai perustajiako ne olivat?

        Matemaattisesti laskien tällainen on mahdotonta.

        Miten selität tämän epäkohdan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaikista n. miljoonasta onpassivelaisesta tulee miljoneereja? Se on aika paljon rahaa. Miljoona kertaa miljoona on biljoona. Tähän asti minkään liikeyrityksen liikevaihtokaan ei ole noin paljon, saati sitten liikevoitto josta voisi jakaa noin paljon rahaa jäsenille, vai perustajiako ne olivat?

        Matemaattisesti laskien tällainen on mahdotonta.

        Miten selität tämän epäkohdan?

        Internetkäyttäjiä on yki 4,6 miljardia, joten raha ei ole ongelma. Onpassive tuleekin tekemään jotain mitä ei ole aikaisemmin nähty
        En tiedä montako miljonääriä Onpassivesta tulee mutta Amazonin kautta on tullut yli 40 000,vaikka ne eivät halua jakaa rahansa. Onpassive jakaa noin 60% voitostaan.


    • Anonyymi

      18 eri yliopistojen matematiikan professoria on tutkinut Onpassiven pallkkiojärjestelmää ja ovat yksimielisiä siitä että se toimii.

      • Anonyymi

        Mitä palkkioita onpassive maksaa? Ja mistä hyvästä sellaisia saa? Luulin että maksamalla $97 saa automaattisesti tuottoja. Mutta mitä pitää tehdä saadakseen palkkioita?


      • Anonyymi

        Ei tarvitse yliopistoja kun käyttää vain omaa maalaisjärkeä.Mitkään ns. annetaan ymmärtää lupaukset eivä ole pitäneet paikkaansa. Ei ensimmäinenkäänja jos jokin tuote on tullut niin ei välttämättä ole toimiva.Tarkoituksella pitävä toivoa yllä ja rahastus jatkuuja suurenee.kun olematon julkaisupäivä lähenee.näin se on suuniteltu,miten saavat eniten lypsettyä rahaa.Ei kannata maksaa mitään noille huijareille.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse tehdä mitään, jos ei halua ! Onpassive on automaattinen, ja tekee työt puolestasi ! Maksat 97$ perustajapaikasta ja lisäksi noin 250$ tilisi aktivoimisesta kun yritys julkaistaan maailmalle. Siinä kaikki mitä sinun tarvitsee koskaan maksaa "omasta taskusta" jatko hoituu tuloista joka Onpassive tuottaa sinulle myymällä tuotteitansa asiakkaille. Eli myyntipalkkioista kertyy tulosi .

      • Anonyymi

        Mutta mikä se "palkkiojärjestelmä" on? Myyntipalkkiot on myyntipalkkioita, mutta mikä se palkkiojärjestelmä on minkä tarkastamiseen tarvitaan matemaatikoita? Mitä "palkkioita" se koskee? Ei myyntipalkkioiden jakamiseen tarvita matemaatikoita.


    • Anonyymi

      se on uusi palkkiojärjestelmä joka ei ole koskaan ollut missään aikaisemmin, siksi se tarvitsee varmistusta toimivuudesta. Palkkijärjestelmä on vielä salainen.

    • Anonyymi

      ja yritys tekee ne myyntipalkkiot meidän kaikkien puolesta ja jakaa ne meidän kaikkien kesken !

    • Anonyymi

      Palkkiojärjestelmä on salainen?!?

      Mutta miten nämä 18 matematiikan professoria ovat päässeet siihen sitten tutustumaan?

      Keitä nämä professorit ovat, voiko heihin ottaa yhteyttä ja tiedustella asiaa? Onko sinulla antaa yhteystietoja?

      Yleensä "palkkio" annetaan siitä kun on tehnyt jotain "palkitsemisen arvoista". Saako tässä tapauksessa onpassivesta "palkkion" vaikka ei tee mitään? Hieman hämärä asia tämä "palkkio".

      • Anonyymi

        Ei ole yhteystiedot annettu. Maksamme Onpassiiivelle joka kuukausi että ne tekevät ne työt meidän puolestamme. Ja me saamme palkkiot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhteystiedot annettu. Maksamme Onpassiiivelle joka kuukausi että ne tekevät ne työt meidän puolestamme. Ja me saamme palkkiot.

        Eli pitää kuitenkin maksaa enemmän kuin on sanottu, siis $97?? Varsin hämärää toimintaa.

        Ei ole puhuttu kuukausimaksusta aiemmin mitään. Paljonko se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhteystiedot annettu. Maksamme Onpassiiivelle joka kuukausi että ne tekevät ne työt meidän puolestamme. Ja me saamme palkkiot.

        Meillä on 21 matematiikan professoria jotka kaikki ovat sanoneet että onpassive on huijaus.

        21 on enemmän kuin 18 joten onpassiven täytyy olla huijaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pitää kuitenkin maksaa enemmän kuin on sanottu, siis $97?? Varsin hämärää toimintaa.

        Ei ole puhuttu kuukausimaksusta aiemmin mitään. Paljonko se on?

        Maksamme just sen verran mitä on alusta lähtien sanottu . Ei voi mitään jos se ei ole tavoittanut kaikkia.


        Kuukausimaksu ei ole päätetty vielä lopullisesti , mutta siinä 200 - 300 $
        Maksamme ensimmäisen kuukauden maksun "omasta taskustamme" sen jälkeen ne maksetaan provisioista mikä yritys tuottaa meille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on 21 matematiikan professoria jotka kaikki ovat sanoneet että onpassive on huijaus.

        21 on enemmän kuin 18 joten onpassiven täytyy olla huijaus.

        Onnittelut että teillä on niin monta ! Onnea heille kaikille,seuraavassa hommassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut että teillä on niin monta ! Onnea heille kaikille,seuraavassa hommassa.

        Keksitkö ne 18 olematonta professoria omasta päästäsi? Ei heitä oikeasti ole olemassa, eikö totta? Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksitkö ne 18 olematonta professoria omasta päästäsi? Ei heitä oikeasti ole olemassa, eikö totta? Miksi valehtelet?

        Ei ole pakko uskoa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksamme just sen verran mitä on alusta lähtien sanottu . Ei voi mitään jos se ei ole tavoittanut kaikkia.


        Kuukausimaksu ei ole päätetty vielä lopullisesti , mutta siinä 200 - 300 $
        Maksamme ensimmäisen kuukauden maksun "omasta taskustamme" sen jälkeen ne maksetaan provisioista mikä yritys tuottaa meille.

        "Maksamme just sen verran mitä on alusta lähtien sanottu "

        "Kuukausimaksu ei ole päätetty vielä lopullisesti"

        "Maksamme ensimmäisen kuukauden maksun "omasta taskustamme""

        Eli ensin tiesitte paljonko piti maksaa, mutta nyt ette sitten tiedäkkään, mutta pakko on maksaa lisää. Ja et näe tässä mitään hämärää? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maksamme just sen verran mitä on alusta lähtien sanottu "

        "Kuukausimaksu ei ole päätetty vielä lopullisesti"

        "Maksamme ensimmäisen kuukauden maksun "omasta taskustamme""

        Eli ensin tiesitte paljonko piti maksaa, mutta nyt ette sitten tiedäkkään, mutta pakko on maksaa lisää. Ja et näe tässä mitään hämärää? :D

        Tahallasiko ymmärrät asiat väärin ? Olemme kaiken aikaa oltu tietoisia siitä mitä meidän tulee maksaa. Se että lopullinen hinta ei ole päätetty , onko se 200 vai 250 $ ei muuta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahallasiko ymmärrät asiat väärin ? Olemme kaiken aikaa oltu tietoisia siitä mitä meidän tulee maksaa. Se että lopullinen hinta ei ole päätetty , onko se 200 vai 250 $ ei muuta asiaa.

        "Olemme kaiken aikaa oltu tietoisia siitä mitä meidän tulee maksaa. Se että lopullinen hinta ei ole päätetty , onko se 200 vai 250 $ ei muuta asiaa."

        Ja taas pyörrät puheesi heti seuraavassa lauseessa. Ensin tiedät ja sitten et tiedäkkään. Todella vakuuttavaa toimintaa, not. Ja ihmisten pitäisi luottaa tämmöiseen sekoiluun? :D


    • Anonyymi

      Onpassivelaiset ovat kuuluisia siitä että he valehtelevat niin paljon.

      Esimerkiksi siitäkään ei ole mitään todisteita että heitä on Suomessa enemmän kuin yksi.

      Valehtelijan luonne selittää senkin miksi heitä/häntä voi pilkata rajattomasti eikä hän noteeraa sitä lainkaan.

      Hän laukoo mitä uskomattomampia valeita ja argumentteihin hän vastaa "ei ole pakko uskoa". Ei mikään ihme ettei Suomessa ole muita onpassiven jäseniä.

      • Anonyymi

        Tutki asiaa.


    • Anonyymi

      Onpassiven perustajajäseneksi tuleminen vaatii kyky nähdä visiota, ei todisteita-

      • Anonyymi

        Niin, ilmankos sinä oletkin ainoa onpassivelainen Suomessa kun kenelläkään muulla ei ole noita visioita. Mitä sieniä sinä käytät?

        Oletko aina ollut visionääri? Sinullahan on yli 20 vuoden kokemus verkostomarkkinoinnista, joten menestystä on varmasti tullut kun tuohon tyyliin retostelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ilmankos sinä oletkin ainoa onpassivelainen Suomessa kun kenelläkään muulla ei ole noita visioita. Mitä sieniä sinä käytät?

        Oletko aina ollut visionääri? Sinullahan on yli 20 vuoden kokemus verkostomarkkinoinnista, joten menestystä on varmasti tullut kun tuohon tyyliin retostelet.

        Onpassive hiipii vähitellen kaikkien tietoisuuteen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassive hiipii vähitellen kaikkien tietoisuuteen...

        Näin näkee visionääri. Ainoa maailmassa. Mitähän sieniä hän käyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassive hiipii vähitellen kaikkien tietoisuuteen...

        AIka vähitellen hiipii ja melko hitaasti. Montakohan miljoonaa vuotta kestää? Mitä sieniä käytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AIka vähitellen hiipii ja melko hitaasti. Montakohan miljoonaa vuotta kestää? Mitä sieniä käytät?

        Tunnut olevan jotenkin kstkera? Kyllä vielä pääsee mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnut olevan jotenkin kstkera? Kyllä vielä pääsee mukaan.

        Ymmärsit väärin, en ole kstkera ollenkaan. Olen kaikkea muuta kuin kstkera. Häkellyin vaan hieman siitä miten käsittämättömän hitaasti onpassive hiipii ja miten vähitellen se tapahtuu. Arvelen siihen kuluvan n. miljoona vuotta, 18 professoria ovat vahvistaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AIka vähitellen hiipii ja melko hitaasti. Montakohan miljoonaa vuotta kestää? Mitä sieniä käytät?

        Maailmalla Onpassive rynnii, Suomessa menee varmaan pitempään että täällä ymmmärretään mistä on kysymys. Tähän ei tarvi sieniä, vaan järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmalla Onpassive rynnii, Suomessa menee varmaan pitempään että täällä ymmmärretään mistä on kysymys. Tähän ei tarvi sieniä, vaan järkeä.

        "Maailmalla Onpassive rynnii"

        Ja missä muka? Eihän heillä ole edes mitään tuotteita mitä myydä, joten miten he minnekkän rynnisi? Ja eihän heistä ole edes kuullut kuin kourallisia ihmisiä, joten he eivät edes voi rynniä mihinkään.

        "Tähän ei tarvi sieniä, vaan järkeä."

        No miksi sitten et ole käyttänyt sitä järkeäsi?


    • Anonyymi

      18 professorista on virhe, mukaan on saatu 19 proffesoria jotka ovat tutkineet lähdekoodia ja todenneet sen toimivaksi.
      Kohta pamahtaa sellainen paukku, että vatustelijat itkee verta.

      Internet näkee uuden päivänvalon, IP osoitteet ovat historiaa, enään ei tarvitse mitään googlea hakeakseen tietoa ja tieto on heti saatavilla, ei tarvitse avata satoja sivuja niinkuin googlella, hermo menee.
      Pieni kuukausimaksu. Kun on miljardi käyttäjää on liikevaihto järisyttävä, heti ensimmäisestä vuodesta alkaen.

      Minä luotan !

      • Anonyymi

        Kyllä! Heti mukana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Heti mukana!

        Miksi? Eihän tälläkään palstalla edes osata selittää että mihin mukaan tai miten tämä toimii, joten miksi pitäisi lähteä mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Eihän tälläkään palstalla edes osata selittää että mihin mukaan tai miten tämä toimii, joten miksi pitäisi lähteä mukaan?

        Onpassiveen kaikki mukaan, hip hurraa!

        Onpassivessa pitää nähdä visioita ja uskoa. Tietoa ei saa olla, se on pahasta. Eikä tietoa saa kysyäkään, sillä se on salaista.

        Pitää uskoa ja sienillä saa visioita. Mutta harmi kyllä, meidän ainoa onpassive visionäärimme ei suostu kertomaan mitä sieniä hän käyttää. Sekin on varmaan näitä onpassiven salaisuuksia eikä sitä kuulukaan tietää

        Hip heijaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassiveen kaikki mukaan, hip hurraa!

        Onpassivessa pitää nähdä visioita ja uskoa. Tietoa ei saa olla, se on pahasta. Eikä tietoa saa kysyäkään, sillä se on salaista.

        Pitää uskoa ja sienillä saa visioita. Mutta harmi kyllä, meidän ainoa onpassive visionäärimme ei suostu kertomaan mitä sieniä hän käyttää. Sekin on varmaan näitä onpassiven salaisuuksia eikä sitä kuulukaan tietää

        Hip heijaa!

        Voit kokeilla herkkusieniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassiveen kaikki mukaan, hip hurraa!

        Onpassivessa pitää nähdä visioita ja uskoa. Tietoa ei saa olla, se on pahasta. Eikä tietoa saa kysyäkään, sillä se on salaista.

        Pitää uskoa ja sienillä saa visioita. Mutta harmi kyllä, meidän ainoa onpassive visionäärimme ei suostu kertomaan mitä sieniä hän käyttää. Sekin on varmaan näitä onpassiven salaisuuksia eikä sitä kuulukaan tietää

        Hip heijaa!

        Tietoa saa hakemalla.


    • Anonyymi

      Kuukaudessa pitää maksaa 200-300 euroa? Mutta mitä jos myynti ei käykään? Joutuuko silloin maksamaan omasta pussista?

      • Anonyymi

        Ei joudu. Maksulliset palvelut menee paussille kunnes löytyy tarpeeksi rahaa, sitten lähtee taas pyörimään. Ja tarvitset vain 3 asiakasta niin olet turvattu iäksi. Joten ei ole pelkoa että tilisi jäisi paussille. Ja muista, tekoäly tekee automaattisesti työt puolestasi. Voiko helpommaksi mennä? Ja kaiken tämän saat noin 350 $, lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei joudu. Maksulliset palvelut menee paussille kunnes löytyy tarpeeksi rahaa, sitten lähtee taas pyörimään. Ja tarvitset vain 3 asiakasta niin olet turvattu iäksi. Joten ei ole pelkoa että tilisi jäisi paussille. Ja muista, tekoäly tekee automaattisesti työt puolestasi. Voiko helpommaksi mennä? Ja kaiken tämän saat noin 350 $, lla.

        Jos ei tätä mahdollisuutta tajua niin täytyy olla kuollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei tätä mahdollisuutta tajua niin täytyy olla kuollut.

        Eikö liittymismaksulle voi tehdä samalla tavalla? Miksei sitä voi maksaa sitten kun saa tuottoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö liittymismaksulle voi tehdä samalla tavalla? Miksei sitä voi maksaa sitten kun saa tuottoja?

        Sitä voi tulla mukaan sen jälkeen kun Onpassive on julkaistu. Siten säästää 97$, mutta jää vähemmälle kun perustajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö liittymismaksulle voi tehdä samalla tavalla? Miksei sitä voi maksaa sitten kun saa tuottoja?

        Se tois vaan miljoonittain feikkiprofiileja, ja siinä menis paljon aikaa hukkaan kun niitä alkaa selvittämään. Puhun kokemuksesta missä pääsi ilmaiseksi mukaan , ja 4 kk tuli 6 miljoonaa profiilia joista noin 2 miljoonaa oli oikeita, muut feikkejä ! Siinä meni yli vuosi selvittää ne , kun jokaista profiilia piti manuaalisesati tarkistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tois vaan miljoonittain feikkiprofiileja, ja siinä menis paljon aikaa hukkaan kun niitä alkaa selvittämään. Puhun kokemuksesta missä pääsi ilmaiseksi mukaan , ja 4 kk tuli 6 miljoonaa profiilia joista noin 2 miljoonaa oli oikeita, muut feikkejä ! Siinä meni yli vuosi selvittää ne , kun jokaista profiilia piti manuaalisesati tarkistaa.

        "Siinä meni yli vuosi selvittää ne , kun jokaista profiilia piti manuaalisesati tarkistaa."

        No luulisi että onpassivila olisi tähänkin jokin automaattinen järjestelmä joka käyttää tekoälyä. Ei pitäisi olla kovinkaan monimutkainen homma toteuttaa tai tämän voi jopa ostaa ulkopuolelta jos taidot eivät riitä. ;)

        Ja miksi niitä feikkiprofiileita pitäisi edes selvittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siinä meni yli vuosi selvittää ne , kun jokaista profiilia piti manuaalisesati tarkistaa."

        No luulisi että onpassivila olisi tähänkin jokin automaattinen järjestelmä joka käyttää tekoälyä. Ei pitäisi olla kovinkaan monimutkainen homma toteuttaa tai tämän voi jopa ostaa ulkopuolelta jos taidot eivät riitä. ;)

        Ja miksi niitä feikkiprofiileita pitäisi edes selvittää?

        Kyse oli eri yrityksestä. Onpassive on karsinut tätä ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse oli eri yrityksestä. Onpassive on karsinut tätä ongelmaa.

        No sittenhän tämän ei pitäisi olla mikään ongelma.

        "Eikö liittymismaksulle voi tehdä samalla tavalla? Miksei sitä voi maksaa sitten kun saa tuottoja?"


    • Anonyymi

      Joku raja sentään .

    • Anonyymi

      Tämän onpassivekahjon jutu ovat täysin omaa luokkaansa. Ja jos vaikka joku olisikin liittymässä, niin luettuaan tämän hörhön juttuja hän kyllä ymmärtää pysyä kaukana.

      • Anonyymi

        Sitähän te kaikki yritätte saada aikaan......mitenkähän mahdatte onnistua ?

        Varokaa vaan, kohta on paras kaverinne pyytämässä teitä mukaan Onpassiveen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän te kaikki yritätte saada aikaan......mitenkähän mahdatte onnistua ?

        Varokaa vaan, kohta on paras kaverinne pyytämässä teitä mukaan Onpassiveen.

        Hyvin on onnistuttu! Kukaan ei ole liittynyt onpassiveen. Eikä tule liittymäänkään, se on selvä. Yrityksesi menevät pieleen.

        Oliko sinulla 20 vuoden kokemus verkostomarkkinoinnista ja mitä sieniä käytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on onnistuttu! Kukaan ei ole liittynyt onpassiveen. Eikä tule liittymäänkään, se on selvä. Yrityksesi menevät pieleen.

        Oliko sinulla 20 vuoden kokemus verkostomarkkinoinnista ja mitä sieniä käytät?

        Verkostomarkkinointi ei ole mitään verrattuna Onpassiveen. Ero on kuin yöllä ja päivällä. Tähän hommaan ei tarvi sieniä,. eli tämä ei ole sitä mihin olet tottunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on onnistuttu! Kukaan ei ole liittynyt onpassiveen. Eikä tule liittymäänkään, se on selvä. Yrityksesi menevät pieleen.

        Oliko sinulla 20 vuoden kokemus verkostomarkkinoinnista ja mitä sieniä käytät?

        Oletko jossain eristyskopissa? 912 000 liittynyt jo maailmanlaajuisesti. Itselläni on 230 omassa ryhmässäni. Varokaa!! Onpassive tulee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jossain eristyskopissa? 912 000 liittynyt jo maailmanlaajuisesti. Itselläni on 230 omassa ryhmässäni. Varokaa!! Onpassive tulee...

        Eli ei juuri ketään. Ja eihän heillä ole edes mitään tuotteita, joten mitä väliä montako teitä on, mutta teillä ei ole yhtään käyttäjää eli asiakasta. Ei voi oikein puhua että olisitte tulossa mihinkään ilman tuotteita ja asiakkaita.

        Mutta tuota lapsellista uhoa kyllä riittää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei juuri ketään. Ja eihän heillä ole edes mitään tuotteita, joten mitä väliä montako teitä on, mutta teillä ei ole yhtään käyttäjää eli asiakasta. Ei voi oikein puhua että olisitte tulossa mihinkään ilman tuotteita ja asiakkaita.

        Mutta tuota lapsellista uhoa kyllä riittää. :D

        Tulet vielä näkemään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulet vielä näkemään....

        Näen jo ihan hyvin että tämä on naurettava huijaus. Etkä sinä ole onnistunut mitenkään vakuuttamaan että tämä ei olisi. Ethän näytä tietävän mitään yrityksen pyörittämisestä, eikä tuotteitakaan näytä olevan koska niistä ei löydy mitään tietoja. ;)

        Mutta luuletko olevasi kovinkin uskottava tuolla lapsen uhollasi? :D


    • Anonyymi

      Vai miljoonittain valeprofiileja?!? Voisitko kertoa mistä hankkeesta oli kyse niin voisimme varmistaa ettet keksi tätä(kään) juttua omasta päästäsi?

      • Anonyymi

        Pitää olla KYC

        Niin voi varmistua hörhön henkilöllisyydestä.

        KusetusYritysCompany


      • Anonyymi

        Silloinen Wazzub.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla KYC

        Niin voi varmistua hörhön henkilöllisyydestä.

        KusetusYritysCompany

        Know Your Customer, eli tunne asiakkaasi. Korjataan toi edellinen väärinymmärtäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Know Your Customer, eli tunne asiakkaasi. Korjataan toi edellinen väärinymmärtäjä.

        Oletko aivan varma että KYC tarkoittaa tuota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloinen Wazzub.

        "Wazzub"

        Sinuahan nämä huijaukset kiinnostaa kovasti....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Wazzub"

        Sinuahan nämä huijaukset kiinnostaa kovasti....

        Anteeksi, mitkä huijaukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, mitkä huijaukset?

        Ahaa et ilmeisesti tajua kun sinua huijataan. Se selittääkin miksi olet niin helposti huijattavissa. ;)


    • Anonyymi

      Wazzup, MUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

      Ei tarvi kuin kirjoittaa selaimeen vähän sanan alkua niin heti käy ilmi että taas yksi epäonnistunut kusetusyritys, MUAHAHAHAA

      Vai kaksi miljoonaa profiilia, kas kun ei kaksi tsiljoonaa, MUAHAHAAAAA

      Tuota noin, taidat olla kusettamisen ammattilainen. Oletko koskaan edes tehnyt mitään rehellistä työtä? Kuinka mones kusetusyritys onpassive sinulle on?

      Wazzup, MUAHAHAHAAAAAAAA

      • Anonyymi

        Pidä omat ajatuksesi ominasi vasn. niillä ei ole mitään arvoa.


      • Anonyymi

        Ei riitä etyä vietät aikasi eridtyksessä maailmalta, siellä ei taida olla valoakaan siellä missä olet. Niin ulkona olet ajankulusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä etyä vietät aikasi eridtyksessä maailmalta, siellä ei taida olla valoakaan siellä missä olet. Niin ulkona olet ajankulusta.

        En ole eridtyksessä. Mutta kysyin monesko kusetus onpassive sinulle on? Etkö pysty vastaamaan? Olet ilmeisesti kusetuksen ammattilainen.

        Taisi osua pahasti, MUAHAHAHAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole eridtyksessä. Mutta kysyin monesko kusetus onpassive sinulle on? Etkö pysty vastaamaan? Olet ilmeisesti kusetuksen ammattilainen.

        Taisi osua pahasti, MUAHAHAHAAAAA

        En ole koskaan erehtynyt kusetuksiin.


    • Anonyymi

      Sinulta UNOHTUI, se, että jäsenmaksuna on vain itsekunkin sopivasti katsottu summa ja se on myös vapaaehtoinen, mutta tottakai ensisijaisia BoonuksenSaajia ovat ne , jotka ovat sen maksaneet !!!!!

      Nyt vain odottelemaan, milloin tuottoa tuloutetaan, meille KaikilleOsallistujille !!!!!

      Mikä se oli se osoite, missä voi osallistua ja RIKASTUA ????

      Nimim. pahamalta jo osake katsottu,,

      • Anonyymi

        Oy Veikkaus Ab


    • Anonyymi

      No kerro nyt missä kaikissa hankkeissa olet ollut mukana? Onko yksikään ollut menestystarina? Ne ainakin voit mainita!

      • Anonyymi

        Ne ovat ailli menestystarinoita, mutta ei minulle mutta joillekin 3% niistä 100
        GNLD
        Life Plus
        Amway


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat ailli menestystarinoita, mutta ei minulle mutta joillekin 3% niistä 100
        GNLD
        Life Plus
        Amway

        Mitä tämä lause tarkoittaa:
        "Ne ovat ailli menestystarinoita, mutta ei minulle mutta joillekin 3% niistä 100"

        Voisitko suomentaa pliis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat ailli menestystarinoita, mutta ei minulle mutta joillekin 3% niistä 100
        GNLD
        Life Plus
        Amway

        Missä vesselien Verrarit ja Lamput.

        Maahantuojat on työttömyyskortistossa ja kaapit täynnä saippuaa ja laimeita vitamiineja.

        Amway yrittää sätkiä, "pääkonttori" on Helsingin pahamaineisessa Malmin lähiössä.

        Vitamiinia pojjaat niin saadaan taas louhittua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tämä lause tarkoittaa:
        "Ne ovat ailli menestystarinoita, mutta ei minulle mutta joillekin 3% niistä 100"

        Voisitko suomentaa pliis?

        Eli nämä yritykset ovat menestystarinoita, ja noin 3% jotka ovat niissä mukana. 97% jää nuolemaan näppejään koska eivät osaa myydä eikä rekrytoida. Onpassivessa ei tarvitse osata koska yritys tekee nämä asiat puolestamme automaattisesti, 24/7/365


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vesselien Verrarit ja Lamput.

        Maahantuojat on työttömyyskortistossa ja kaapit täynnä saippuaa ja laimeita vitamiineja.

        Amway yrittää sätkiä, "pääkonttori" on Helsingin pahamaineisessa Malmin lähiössä.

        Vitamiinia pojjaat niin saadaan taas louhittua

        Tunnen pari hyvin menestynyttä kaveria näistä yrityksistä. Valitettavasti hyvin harva menestyy tämän kaltaisissa bisneksissä.

        Onpassive on jotain aivan toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli nämä yritykset ovat menestystarinoita, ja noin 3% jotka ovat niissä mukana. 97% jää nuolemaan näppejään koska eivät osaa myydä eikä rekrytoida. Onpassivessa ei tarvitse osata koska yritys tekee nämä asiat puolestamme automaattisesti, 24/7/365

        "Onpassivessa ei tarvitse osata koska yritys tekee nämä asiat puolestamme automaattisesti, 24/7/365"

        Ei varmasti tee, mutta onhan se kiva luvata vaikka mitä että saa tyhmiltä rahat pois. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onpassivessa ei tarvitse osata koska yritys tekee nämä asiat puolestamme automaattisesti, 24/7/365"

        Ei varmasti tee, mutta onhan se kiva luvata vaikka mitä että saa tyhmiltä rahat pois. ;)

        Pidä silmäsi ja aistisi auki, koskaan et tiedä mitä edessäsi on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä silmäsi ja aistisi auki, koskaan et tiedä mitä edessäsi on

        Niin pidänkin ja sen takia en lähde tämmöisiin selviin huijauksiin. ;)


    • Anonyymi

      Miten selität että kukaan muu Suomessa ei usko onpassiven julkaisuun? Miten selität sen että kaikki muut suomalaiset pitävät onpassivea huijauksena?

      • Anonyymi

        Ne ovat tietämättömiä !


      • Anonyymi

        Minun lisäksi ainakin 250 uskoo !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun lisäksi ainakin 250 uskoo !

        Eipä ole kovinkaan moni lähtenyt tähän huijaukseen mukaan. Se on vain hyvä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole kovinkaan moni lähtenyt tähän huijaukseen mukaan. Se on vain hyvä asia.

        Aika moni tulee kiroamaan sitä päätöstä ettei lähtenyt kun tilaisuus tarjottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni tulee kiroamaan sitä päätöstä ettei lähtenyt kun tilaisuus tarjottiin.

        Tuskin. Eihän tästä ole saamassa mitään rahoja takaisin, kun ei ole edes mitään tuotteita.


    • Anonyymi

      "Minun lisäksi ainakin 250 uskoo !"

      Kumma kun ketään näistä muista ei koskaan käy täällä kommentoimassa?!? Sinä olet ainoa onpassive-uskovainen ketä täällä on nähty. Ja kun olet niin paljon valehdellut aikaisemminkin, niin mahtaako tuo 250 olla sinun itsesi keksimä?!?

      "Ne ovat tietämättömiä !"

      Eli kaikki muut ovat tietämättömiä paitsi sinä. Näinköhän?!? Eiköhän se ole niin päin että sinä olet tietämätön? Mitä sanot?

      • Anonyymi

        Minulla on tietoa tulevasta. Näin se vaan menee. Teille kaikki selviää aikanaan, eikä siihen kovinkaan kauan mene.


    • Anonyymi

      "Minulla on tietoa tulevasta"

      Menepäs tuonne kadulle kuuluttamaan tuota. Arvaatko miksi sinua kutsuttaisiin kun olet tuollaista julistanut?

      Minullakin on tietoa tulevasta. Tiedän että onpassivea EI KOSKAAN julkaista!

      Mark my words!

      ONPASSIVEA EI JULKAISTA KOSKAAN!

      • Anonyymi

        Teillä on omat tietonne, minulla omat. Tekin tulette kyllä niitä saamaan......


    • Anonyymi

      Ettei vaan kävis näin, sijoitukset sulaa ja itku pääsee.
      Jokainen muistaa ANC puhelinfirman, sai kusetettua mukaan 200000 suomalaista ja sitten piti olla ilmaiset puhelut. Myytiin Soneralle ja porukka jäi nuolemaan näppejään.

      ja nyt tulee todellinen pommi, taas vietiin sijoittajien rahat, duunareille kenkää
      https://www.is.fi/digitoday/art-2000008271752.html

      5 Miljardia mieheen, sähköpostiohjelma...

    • Anonyymi

      Kohta alkaa ulkomailta kuulua kummia...,

    • Anonyymi

      "Teillä on omat tietonne, minulla omat. Tekin tulette kyllä niitä saamaan......"

      Kaikilla muilla on VARMA tieto: onpassivea ei julkaista KOSKAAN.

      Mitään muuta tietoa onpassivesta ei KOSKAAN tule

    • Anonyymi

      "Kohta alkaa ulkomailta kuulua kummia...,"

      Ulkomailta kuuluu joka päivä kummia. Mutta MIKÄÄN niistä ei KOSKAAN koske onpassivea. Onpassivesta ei kuulu KOSKAAN mitään.

      Tämä on varma tieto

    • Anonyymi

      "Aika moni tulee kiroamaan sitä päätöstä ettei lähtenyt kun tilaisuus tarjottiin."

      Miten niin, eihän onpassivesta tiedä Suomessakaan kukaan muu kuin sinä ja ne jotka tätä palstaa lukevat?!? Ja sinä olet niin huono myyntimies(kin) että se joka sinun juttujasi lukee pysyttelee kaukana onpassivesta!

      • Anonyymi

        Sinulta puuttuu tietoa. Pian joku sun kavereista tulee puhumaan sinulle Onpassivesta.


    • Anonyymi

      Tämä onpassiveuskovainen valehtelee väittäessään että ei saa mitään palkkiota jos värvää onpassiveen uuden jäsenen. Onpassive maksaa palkkion jäsenen värväämisestä pyramidiin aivan kuten muutkin huijaukset

      • Anonyymi

        tai on äärimmäisen typerä


      • Anonyymi

        Paikkansa pitämätöntä julistusta. Huomaat pian olevasi pahasti väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikkansa pitämätöntä julistusta. Huomaat pian olevasi pahasti väärässä.

        Miten pian? Jo kolme vuotta on odotettu.


    • Anonyymi

      Nyt kannattais jokainen ruveta hankkimaan tietoa Onpassivesta. Sitä oikeata tietoa, ei juoruja. Pian voi olla myöhäistä ehtiä mukaan gofounderiksi.

      Tämä oli nyt vain ystävällinen neuvo.

    • Anonyymi

      Onpassive on tekemässä jotain mitä ei ole koskaan aikaisemmin tehty maailmanhistoriassa.

      • Anonyymi

        On tehnyt jo kolme vuotta eikä kukaan ole vieläkään kuullut siitä. Miten kauan vielä menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tehnyt jo kolme vuotta eikä kukaan ole vieläkään kuullut siitä. Miten kauan vielä menee?

        Jos et sinä ole kuullut ei tarkoita että kukaan ei ole kuullut. Kohta on miljoona perustajaa. Pian alkaa epäilijöiden äänet hiljentyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et sinä ole kuullut ei tarkoita että kukaan ei ole kuullut. Kohta on miljoona perustajaa. Pian alkaa epäilijöiden äänet hiljentyä.

        Aivan, kuten kusetuksissa aina, ihan KOHTA alkaa kuulua/tapahtua/epäilijöiden äänet hiljentyä/mitä tahansa.

        Olennaista on että se tapahtuu ihan "KOHTA". Ja nyt on KIIRE liittyä. Muuten jäät ulkopuolelle.

        Tosiasiassa mitään ei tapahdu koskaan, ei tässäkään kusetuksessa.


    • Anonyymi

      Suurin kusetusyritys on tämä palsta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Että vielä kehtaat kysyä.....


    • Anonyymi

      "Nyt kannattais jokainen ruveta hankkimaan tietoa Onpassivesta. Sitä oikeata tietoa, ei juoruja. Pian voi olla myöhäistä ehtiä mukaan gofounderiks"

      Meillä on VARMA tieto: onpassivea ei ole koskaan tarkoituskaan julkaista, vaan tarkoitus on kerätä hölmöiltä rahat pois.

      Hölmöt luulevat että onpassive julkaistaan tänä vuonna. Sitten heille sanotaan että menee ensi vuoteen koska testaus on muka kesken. Ja vuoden päästä taas sama selitys. Ja nämä hölmöt uskovat kaiken, ovat uskoneet jo kolme vuotta. Tämä on sitä todellista automaattista tienaamista!

      • Anonyymi

        Huomaan että sinulta puuttuu kaikki tiedot.
        Onpassive on ennätysajassa rakennettu. Huomaatte sitten lanseerauksen jälkeen kuinka isosta yrityksestä onkaan kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan että sinulta puuttuu kaikki tiedot.
        Onpassive on ennätysajassa rakennettu. Huomaatte sitten lanseerauksen jälkeen kuinka isosta yrityksestä onkaan kysymys.

        Älä höpise. Tiedät itsekin varsin hyvin että mitään lanseerausta tai julkaisua ei koskaan tule. Tarkoitus on vain kerätä tyhmiltä rahat pois ja tästä summasta saavat värvääjätkin osansa.

        Olet niin suuri valehtelija ja paskanpuhuja ettei sinua usko kukaan. Sen tiedät itsekin.

        Muka miljoona jäsentä. MUAHAHAHAAAAA

        Kumma vaan kun koskaan eikä missään kuule mitään mainintaakaan onpassivesta. Ai niin, kusetuksille tyypillisesti, ihan KOHTA kuuluu. Ja että "odota vaan". Siinähän odotat, odotat, ja odotat ...

        Tämä meidän kusettajamme vie odottaessasi rahasi, ja aivan ilmaiseksi, ja tienaa AUTOMAATTISESTI, MUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpise. Tiedät itsekin varsin hyvin että mitään lanseerausta tai julkaisua ei koskaan tule. Tarkoitus on vain kerätä tyhmiltä rahat pois ja tästä summasta saavat värvääjätkin osansa.

        Olet niin suuri valehtelija ja paskanpuhuja ettei sinua usko kukaan. Sen tiedät itsekin.

        Muka miljoona jäsentä. MUAHAHAHAAAAA

        Kumma vaan kun koskaan eikä missään kuule mitään mainintaakaan onpassivesta. Ai niin, kusetuksille tyypillisesti, ihan KOHTA kuuluu. Ja että "odota vaan". Siinähän odotat, odotat, ja odotat ...

        Tämä meidän kusettajamme vie odottaessasi rahasi, ja aivan ilmaiseksi, ja tienaa AUTOMAATTISESTI, MUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA

        Taidat olla aivan metsässä


    • Anonyymi

      "Pian alkaa epäilijöiden äänet hiljentyä"

      Montako vuotta olet jauhanut tätä samaa lausetta? Uskallatko vastata? Ja puhuisit joskus, edes kerran totta.

    • Anonyymi

      Joko ne OnePassiven tuotteet julkaistiin, eikö sen pitänyt tapahtua syyskuussa?

      • Anonyymi

        Ollaan valitettavasti hiukan myöhässä, mutta tulossa ovat.


    • Anonyymi

      En ole puhunutkaan muuta kun totta. Pian te sen huomaattekin.

    • Anonyymi

      Huomenna, maanantaina tapahtuu . Onpassiven Intian Hyderabadin toimistolla suuri tapahtuma joka tulee näkymään ohikulkijoille. Kinnittää varmasti myös median huomiota. Odotamme live streemauksia sieltä .

    • Anonyymi

      Kohta hetken päästä julkaistaan tulossa ette usko juna meni jo idiootit vatusteliat miljardit ja paras tekemättä mitään, ei helvata... miksi aina nää kusettajat sortuu aina näihin samoihin lauseisiin, helppo eroittaa todelisista mahdollisuuksista.

      • Anonyymi

        Jos katsoisit peiliin, ehkä sinulla on vaikeuksia nähdä mahdollisuudet. Ajattelutavan muuttaminen vois auttaa


    • Anonyymi

      "En ole puhunutkaan muuta kun totta. Pian te sen huomaattekin."

      SInut tunnetaan valehtelijana ja siksi sinua ei usko kukaan.

      "Huomenna, maanantaina tapahtuu"

      Ja valehtelu senkuin jatkuu. BRUAHAHAHAHAHAAAA

      Herää jo pahvi, maanantaina EI TAPAHDU MITÄÄN! Tajuatko? EI YHTÄÄN MITÄÄN!!

      • Anonyymi

        Onpassiven maailmanvalloitus alkaa,m.m älä missaa tilaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassiven maailmanvalloitus alkaa,m.m älä missaa tilaisuutta.

        Joko sulla kohta 97$ kasassa?


    • Anonyymi

      Älä huuda vieraisiin pöytiin.

    • Anonyymi

      "Ollaan valitettavasti hiukan myöhässä, mutta tulossa ovat."

      Tämä on se suuri TIEDONANTO joka on luvattu maanantaiksi 20.9.21. Ja se tarkoittaa että julkaisu siirtyy ensi vuodelle. MUAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAA

      Ja vuoden päästä tietenkin sama tiedonanto, MUAHAHAHAMUAHAHAHAA

      Pölvästit!

    • Anonyymi

      "Pölvästit!"

      Anteeksi, piti tietenkin kirjoittaa "Pölvästi". Eihän teitä lahkolaisia ole enempää kuin yksi, MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

    • Anonyymi

      Kyllä onpassivessa automaattista tienaamista on. Mutta toisin kuin yleensä verkostomarkkinoinnissa, jossa 1-3% prosenttia tienaa, tässä kusetuksessa tienaa vain 1-3 ihmistä, MUAHAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA

      Koska julkaistaan? Ei ole kuulunut vielä mitään. Jos joku on kuullut onpassivesta jotain, huutakoon hep (tiedän, vastauksia tulee tasan yksi, ei enempää), MUAHAHAHAAAAA

      • Anonyymi

        Niin, koska olen ainoa joka on niin hullu että viitsii viettää aikansa täällä .

        Tässä on mitä tänään tapahtuu Onpassiven toimiston edessä Hyderabadissa.

        Toimitusjohtajamme lahjoittaa kolme autoa toimistohenkilökunnalle
        .https://youtu.be/1APlyIjYrno


      • Anonyymi

        Onpassivessa tienaavat kaikki jotka niin haluavat. Siksi Onpassive on tehty.


    • Anonyymi

      Johan tuli hienot ohjelmat, jos noita edes ohjelmiksi sanoisi.

      Mutta kuka noista maksaisi jotain, niin se on toiveunta.

      • Anonyymi

        Siis mitä? Väitätkö että onpassive on muka julkaissut jotain?!? Ei varmasti ole!


      • Anonyymi

        Maailma on polvillaan Onpassiven ohjelmien edessä, kaikki haluavat niitä, koska niistä tienaa...


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      No, menikö Suomen ainoalle onpassive uskovaiselle paskat housuun vai mikä on kun ei tule kommenttia? Ottiko niin koville tieto ettei onpassivea julkaistakaan? Ei tänä vuonna eikä koskaan. MUAHAHAHAHAA

    • Anonyymi

      Onpassive julkaistaan, se varmaa tietoa, Ei haittaa yhtään vaikka ei tapahtuiskaan tänä vuonna. Sen verran hyvä bisnes että kannattaa odottaa.

      • Anonyymi

        Vielä ehtii....


    • Anonyymi

      Onpassive on tekemässä jotain niin mahtavaa mitä ei ole koskaan aikaisemmin tehty, ja joka tulee hämmästyttämään maailmaa. Onpassive ei ole myöhässä vaan juuri ajallaan. Onpassivella aikarajajoja ei ole ja budjetti on avoin. Onpassive tavoittelee parasta laatua, ja sitä ei saavuteta jos on aika taikka budjettirajoituksia.

      • Anonyymi

        Käyköhän Onpassivelle samoin kuin Bull Mentulan bodausuralle, eli floppaa pahasti.


    • Anonyymi

      Tiedätkö miksi kaikki värväysyrityksesi tyrmätään päin näköä? Täälläkin sinut on tyrmatty täysin kanveesiin. Se johtuu siitä että sinä valehtelet niin paljon. Olet ilmeisesti aina valehdellut koska kaikki verkostomarkkinointitouhusi ovat menneet penkin alle. Niin menee tämäkin.

      Kaikkein selvin vale on tämä: "en saa mitään korvausta jos saan värvättyä uuden jäsenen onpassiveen". Jokainen tietää sen valeeksi eikä kukaan ole niin typerä että värväisi ihmisiä huijaukseen ilman korvausta.

      Kyllähän kaikki tietävät että sinäkin tiedät ettei onpassivea julkaista. Sen tarkoitus on vain kerätä tyhmiltä rahat pois. Ja sinä tienaat houkuttelemalla väkeä kusetukseen mukaan.

      • Anonyymi

        En ole täällä yrittänyt ketään värvätä, mistä sellaista ajatusta olet saanut? Olen vaan kertonut Onpassivesta. Ei minun tarvitse värvätä ketään, menestymiseni on silti varma.


      • Anonyymi

        Sinulla on väärä ajatustapa, vanhentunut, ei kuulu Onpassiveen.


      • Anonyymi

        Ja valehtelijaksi en suostu. joten odotan anteeksipyyntöä sitten kun Onpassive on julkaistu.

        Mahtaako sinusta olla siihen?


      • Anonyymi

        Ai sinulla on valtuuksia puhua KAIKKIEN muiden puolesta, niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinulla on valtuuksia puhua KAIKKIEN muiden puolesta, niinkö?

        Ja missä näin on väitetty? Joten miksi valehtelet taas?


    • Anonyymi

      En ole käskenyt ketään liittymään. Olen vaan puolustanut Onpassivea vääriltä väittämiltä !
      Se on kyllä totta että aika alkaa käydä vähiin jos haluaa gofounderiksi, mutta sehän ei ole minusta kiinni, sehän on vain tosiasia.

      Jotenkin haistan katkeruuden tuoksun sun kommenteissa. Katkeruudesta pääsee liittymällä mukaan Onpassiveen. Enkä sano että minun kautta....

    • Anonyymi

      "Ja valehtelijaksi en suostu. joten odotan anteeksipyyntöä sitten kun Onpassive on julkaistu"

      Kyllä, esitän anteeksipyynnön ja maksan sinulle 10000 (kymmenentuhatta) euroa sitten kun onpassive julkaistaan.

      Minun on helppo luvata koska onpassivea ei koskaan julkaista. Tämä on varma tieto.

      Ja sinä olet tunnettu valehtelija. Sinun lähipiirissäsikään sinun puheitasi ei koskaan usko kukaan. Olet itse näin kertonut.

      • Anonyymi

        Tätä kommenttia on pakko säästää.


    • Anonyymi

      Juu eihänminua kukaan usko, mutta ei se estä menestymiseni.

    • Anonyymi

      Intian poika näytti ostanee muutaman kiinteistön, taitaa jokunen kuitenkin liittyä passiveen, hodingin yhtiön kautta, jos passive kosahtaa jääpä itselle kiinteistöt.

      Yhtä rehellisellä pohjalla kuin Rutjakkeen pisnekset.

      • Anonyymi

        Mistä oikein höpiset?


      • Anonyymi

        Taidat keksiä ihan omia juttuja. Ei ole mitään yhteyksiä Onpassiven tekemisiin. Onpassive on vuokralla Hyderabadin kiinteistössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat keksiä ihan omia juttuja. Ei ole mitään yhteyksiä Onpassiven tekemisiin. Onpassive on vuokralla Hyderabadin kiinteistössä.

        Onpassive ei ole vuokralla Intiassa. Tämä valehtelu kuuluu huijaukseen. Onpassivella ei ole työntekijöitä, ei mitään.


      • Anonyymi

        Hyvä video tuosta tyhjästä toimistosta.


    • Anonyymi

      "Juu eihänminua kukaan usko, mutta ei se estä menestymiseni."

      Katsopas nyt peiliin. Näetkö siinä menestyjän prototyypin? Ihan vakavasti?

      Oletko miettinyt miksei kukaan usko sinua? Kyse ei ole ennakkoluuloista, vaan siitä että valehtelet niin paljon. Mieti asiaa.

      • Anonyymi

        Eihän tässä porukassa uskotakaan koska täällä ollaan ihan metsässä . Joillekin on vaikeaa uskoa asioita mitä ei ole itse keksinyt.

        Ja vielä kerran, minä en valehtele, koska minun ei tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tässä porukassa uskotakaan koska täällä ollaan ihan metsässä . Joillekin on vaikeaa uskoa asioita mitä ei ole itse keksinyt.

        Ja vielä kerran, minä en valehtele, koska minun ei tarvitse.

        No miksei kukaan sitten usko sinua?!? Et taida osata tehdä johtopäätöksiä?!?

        Jos puhuisit totta, sinua uskottaisiin. Mutta koska et puhu totta, sinua ei uskota. Sitä kutsutaan valehteluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksei kukaan sitten usko sinua?!? Et taida osata tehdä johtopäätöksiä?!?

        Jos puhuisit totta, sinua uskottaisiin. Mutta koska et puhu totta, sinua ei uskota. Sitä kutsutaan valehteluksi.

        Aina minua on uskottu, nyt vaan taidan olla väärässä porukassa. Täällä ei kuulu uskoa ketään, täällä kuuluu olla toista mieltä, oli asia mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina minua on uskottu, nyt vaan taidan olla väärässä porukassa. Täällä ei kuulu uskoa ketään, täällä kuuluu olla toista mieltä, oli asia mikä tahansa.

        "Täällä ei kuulu uskoa ketään, täällä kuuluu olla toista mieltä, oli asia mikä tahansa."

        Ja taas olet valehtelemassa. Juuri tämmöisen valehtelun takia sinua ei kukaan ota uskottavasti.


    • Anonyymi

      "Yhtäkään päivänselvää faktaa ei ole esitetty, ..."

      Et halua lähteä keskustelemaan. Se on selvä. Esitin edellä kysymyksiä mutta ymmärrän varsin hyvin miksi kierrät kaikkia kysymyksiä kuin kissa kuumaa puuroa. Et tietenkään halua ottaa mihinkään suoraa kantaa.

      Siihen on kaksi selitystä, joista painokelpoinen on se että TIEDÄT varsin hyvin onpassiven olevan huijaus mutta pidät kulissia yllä muita lahkolaisia varten. Juuri niitä ihmisiä jotka olet huijannut mukaan. Saat jokaisesta värvätystä korvauksen ja yrität pitää rahavirtaa yllä. Ymmärrän varsin hyvin miksi et halua vastata yhteenkään kysymykseen.

      • Anonyymi

        Et ole esittänyt mitään kysymyksiä, ainoastaan väittämiä, jotka osoittautuvat vääriksi.


      • Anonyymi

        Taas menee väittämäsi metsään mutta en muuta sinulta odotakkaan koska huomaan että sinä et tiedä, etkä halua oppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas menee väittämäsi metsään mutta en muuta sinulta odotakkaan koska huomaan että sinä et tiedä, etkä halua oppia.

        Mutta jostain syystä et voi kumota näitä väitteitä, eikä kukaan enää usko sinua ilman todisteita koska olet jäänyt kiinni valehtelusta niin monta kertaa.


    • Anonyymi

      Miksi kaikki tivaa aina onko nämä kusetusta? No on niin on normi työkin jossa johtajat saa rahat muille jää työnteon ilo.

      • Anonyymi

        Minä kyllä olen saanut aina palkkaa työstä. Taidat olla niin yksinkertainen että sinua on huijattu jopa työnteossa ja olet tehnyt työtä ilmaiseksi?


      • Anonyymi

        "Miksi kaikki tivaa aina onko nämä kusetusta? No on niin on normi työkin jossa johtajat saa rahat muille jää työnteon ilo."

        Tuota samaa levyä zinzinolaiset ja monet muutkin verkostomarkkinoijat pyörittää, tavallisesta työstä saa sentään palkkaa, mutta verkostomarkkinoinnissa suuri osa tekee työtä ilman palkkaa tai jopa miinuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi kaikki tivaa aina onko nämä kusetusta? No on niin on normi työkin jossa johtajat saa rahat muille jää työnteon ilo."

        Tuota samaa levyä zinzinolaiset ja monet muutkin verkostomarkkinoijat pyörittää, tavallisesta työstä saa sentään palkkaa, mutta verkostomarkkinoinnissa suuri osa tekee työtä ilman palkkaa tai jopa miinuksella.

        Siksi Onpassive on tehty, muuttamaan vanhoja käytäntöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi Onpassive on tehty, muuttamaan vanhoja käytäntöjä.

        Ja Onpassive on IT-alan yritys joka tuottaa työkaluja ja palveluita jotka myyvät asiakkaille. Mukaan pääset perustajaksi maksamalla 97$ perustajaasemasta 250$ liittymän aktivoinnista. Sen jälkeen Onpassive alkaa työskentememään puolestasi, ja sinä tienaat 24/7/365 automaattisesti, ilman että sinun tarvitse tehdä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Onpassive on IT-alan yritys joka tuottaa työkaluja ja palveluita jotka myyvät asiakkaille. Mukaan pääset perustajaksi maksamalla 97$ perustajaasemasta 250$ liittymän aktivoinnista. Sen jälkeen Onpassive alkaa työskentememään puolestasi, ja sinä tienaat 24/7/365 automaattisesti, ilman että sinun tarvitse tehdä yhtään mitään.

        Jos haluat mukaan, etsi joku joka on jo mukana niin hän opastaa miten sinäkin pääset mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Onpassive on IT-alan yritys joka tuottaa työkaluja ja palveluita jotka myyvät asiakkaille. Mukaan pääset perustajaksi maksamalla 97$ perustajaasemasta 250$ liittymän aktivoinnista. Sen jälkeen Onpassive alkaa työskentememään puolestasi, ja sinä tienaat 24/7/365 automaattisesti, ilman että sinun tarvitse tehdä yhtään mitään.

        "IT-alan yritys joka tuottaa työkaluja ja palveluita"

        Tosin yhtään tuotetta ei vieläkään vuosien jälkeenkään ole näkyvissä. Ja jos nämä tuotteet joskus julkaistaan, ei näissä näytä olevan mitään sellaista mitä ei muilta jo löytyisi. Nämä heput ovat hieman jäljessä kehityksestä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "IT-alan yritys joka tuottaa työkaluja ja palveluita"

        Tosin yhtään tuotetta ei vieläkään vuosien jälkeenkään ole näkyvissä. Ja jos nämä tuotteet joskus julkaistaan, ei näissä näytä olevan mitään sellaista mitä ei muilta jo löytyisi. Nämä heput ovat hieman jäljessä kehityksestä. ;)

        Nämä heput ovat uudistaneet kaikki mitä Internetistä löytyy. Tuotteiden julkaisu alkaa vielä tänä vuonna. Silloin huomaatte missä ne vanhat tuotteet ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä heput ovat uudistaneet kaikki mitä Internetistä löytyy. Tuotteiden julkaisu alkaa vielä tänä vuonna. Silloin huomaatte missä ne vanhat tuotteet ovat.

        Miksi niitä pitäisi uudistaa? Onko sille jokin tarve? Itse en ainakaan näe mitään tarvetta. Ja ainakaan sen perusteella mitä näistä tuotteista on kerrottu, eivät ne ole mitään mullistavia.

        Joten miksi tämä lapsel linen uhoaminen ja miksi et keskittyisi vaikka kertomaan jotain niistä teidän tuotteista. Vai etkö pysty koska niitä ei ole olemassa? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niitä pitäisi uudistaa? Onko sille jokin tarve? Itse en ainakaan näe mitään tarvetta. Ja ainakaan sen perusteella mitä näistä tuotteista on kerrottu, eivät ne ole mitään mullistavia.

        Joten miksi tämä lapsel linen uhoaminen ja miksi et keskittyisi vaikka kertomaan jotain niistä teidän tuotteista. Vai etkö pysty koska niitä ei ole olemassa? ;)

        Tuotteet julkaistaan aikanaan, ja se tulee kyllä näkymään maailmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotteet julkaistaan aikanaan, ja se tulee kyllä näkymään maailmalla.

        Miksi se tulisi näkymään? Ethän sinäkään pystynyt sanomaan että miksi jotain pitäisi uudistaa tai mitä tämä uudistus parantaisi nykyisiä tuotteita.

        Eikä nämä sinun sekavat puheet oikein auta asiaa. Välillä puhut että yritys julkaistaan ja nyt puhut tuote julkaisusta. Kumpi nyt julkaistaan, jos nyt mitään ikinä julkaistaan?


    • Anonyymi

      Onpassivessa tienaa tekemättä mitään. Voiko olla helpompaa?

    • Anonyymi

      Siis duunarit saa kaiken tulevan rahan ja johto ja omistajat ei saa mitään.

      Palkkatyössä duunari saa 1/10 tuottamastaan rahasta ja passivessa kaiken, on se hienoa !

      • Anonyymi

        Yhtiö jakaa noin 60 -65 % voitostaan takaisin jäsenenille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtiö jakaa noin 60 -65 % voitostaan takaisin jäsenenille.

        Mahdotonta. Tuollaisella prosentilla yrityksellä ei jää enää rahaa investointeihin vaan se on konkurssissa alta aikayksikön.

        Järjetön väite tämäkin. Se on selitettävissä ainoastaan niin että onpassive on vain rahankeruuhuijaus. Se ei voi olla vakavasti otettava liiteyritys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdotonta. Tuollaisella prosentilla yrityksellä ei jää enää rahaa investointeihin vaan se on konkurssissa alta aikayksikön.

        Järjetön väite tämäkin. Se on selitettävissä ainoastaan niin että onpassive on vain rahankeruuhuijaus. Se ei voi olla vakavasti otettava liiteyritys

        Luitko/ymmärsitkö nyt oikein 60 - 65 voitostaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko/ymmärsitkö nyt oikein 60 - 65 voitostaan

        Kyllä. Tuollaisella voitonjakoprosentilla ei mikään yritys voi toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko/ymmärsitkö nyt oikein 60 - 65 voitostaan

        No siitä ei ole paljoa jakamista :D


    • Anonyymi

      Onpassive voi

    • Anonyymi

      Ja niin voisi kaikki muutkin yritykset, jos vaan haluja olisi.

      • Anonyymi

        Ei, se on mahdotonta. Jos yritys aikoo kehittyä sen on satsattava investointeihin. Jos se jakaa voittovaransa pois ei sillä ole rahaa investoida. Ja ilman investointeja yritys on konkurssissa alta aikayksikön. Tämä on talouselämän peruslaki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se on mahdotonta. Jos yritys aikoo kehittyä sen on satsattava investointeihin. Jos se jakaa voittovaransa pois ei sillä ole rahaa investoida. Ja ilman investointeja yritys on konkurssissa alta aikayksikön. Tämä on talouselämän peruslaki

        Nyt muutetaan talouselämän peruslakia. Ne ovat koulussa opittuja asiota, ja niitä pystyy ja täytyy muuttaa jos haluat muuttaa maailman. Tekemällä jatkuvasti asiat samalla tavalla et voi odotta erilaisia tuloksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt muutetaan talouselämän peruslakia. Ne ovat koulussa opittuja asiota, ja niitä pystyy ja täytyy muuttaa jos haluat muuttaa maailman. Tekemällä jatkuvasti asiat samalla tavalla et voi odotta erilaisia tuloksia.

        "Nyt muutetaan talouselämän peruslakia."

        Nyt olette muuttamassa todellisuutta ja se vain kertoo miten pihalla olette tästä asiasta. En yhtään ihmettele että sinunlaisia ihmisiä on helppo vedättää, kun ei näytä olevan mitään hajuakaan miten talouselämä tai firman pyörittäminen toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt muutetaan talouselämän peruslakia. Ne ovat koulussa opittuja asiota, ja niitä pystyy ja täytyy muuttaa jos haluat muuttaa maailman. Tekemällä jatkuvasti asiat samalla tavalla et voi odotta erilaisia tuloksia.

        Kun sinun juttujasi lukee niin ainoa johtopäätös on että lääkityksesi on pielessä. Kannattaa puhua tohtorisedälle.

        Miksi mitään pitää muuttaa? Muutoksen itsensä vuoksi? Liike on tärkeämpi kuin päämäärä, niinkö? (luulenpa ettet ymmärrä näitä kysymyksiä, osoita luuloni vääräksi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt muutetaan talouselämän peruslakia."

        Nyt olette muuttamassa todellisuutta ja se vain kertoo miten pihalla olette tästä asiasta. En yhtään ihmettele että sinunlaisia ihmisiä on helppo vedättää, kun ei näytä olevan mitään hajuakaan miten talouselämä tai firman pyörittäminen toimii.

        Kerropas nyt konkreettisesti mitä olette muuttamassa ja miksi? Mikä on huonosti ja mihin tarvitaan parannusta?

        Vai onko kyse siitä että kaikki on päin helvettiä ja onpassive parantaa kaiken?

        Terveisin nimim. hourula-kutsuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropas nyt konkreettisesti mitä olette muuttamassa ja miksi? Mikä on huonosti ja mihin tarvitaan parannusta?

        Vai onko kyse siitä että kaikki on päin helvettiä ja onpassive parantaa kaiken?

        Terveisin nimim. hourula-kutsuu

        Sinä sen sanoit.


    • Anonyymi

      Miksi 10% väestöstä hallitsee 90 % maailman rahoista? Tätä Onpassive on muuttamassa.

    • Anonyymi

      Tämä viha ja kateus kertoo siitä, että olemme oikea yritys ja oikealla tiellä.
      ONPASSIVE esitys suomeksi 22.9.2021 https://youtu.be/1nhuyo2tuQk
      Tervetuloa kuuntelemaan.
      Etsikää netistä myös videoita ja uutisia, ONPASSIVE lahjoitti usealle työntekijälle uudet autot tämän viikon maanantaina Intian toimiston väelle.

      • Anonyymi

        Onpassive on ensimmäinen yritys joka on oikeudenmukainen...


      • Anonyymi

        Yllätys, yllätys, että tässäkin verkostobisneksessä on taas autot mukana. Ihan jo Goldenin ajoista on verkostofirmojen mainoskataloogeissa ollut hienoja autoja ja annettu sellainen käsitys, että se hieno auto tulee vähällä vaivalla kun lähtee mukaan "bisnekseen". Jos tuo autojen lahjoittaminen piti paikkansa, niin mistä muualta rahat on siihen voinut tulla kuin jäsenmaksujen keräämisestä, kun mitään tuotteita ilmeisesti ei vieläkään ole myynnissä? Ja mitä järkeä on tässä vaiheessa henkilökunnalle autoja lahjoittaa kun firman toimintakaan ei ole vielä kunnolla käynnissä, eikä mitään tietoa kuinka mahdolliset tuotteet käy kaupaksi?
        Suosittelen katsomaan dokumentin Autobonus, siitä saa hyvän käsityksen yliampuvista lupauksista verkostomarkkinoinnissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllätys, yllätys, että tässäkin verkostobisneksessä on taas autot mukana. Ihan jo Goldenin ajoista on verkostofirmojen mainoskataloogeissa ollut hienoja autoja ja annettu sellainen käsitys, että se hieno auto tulee vähällä vaivalla kun lähtee mukaan "bisnekseen". Jos tuo autojen lahjoittaminen piti paikkansa, niin mistä muualta rahat on siihen voinut tulla kuin jäsenmaksujen keräämisestä, kun mitään tuotteita ilmeisesti ei vieläkään ole myynnissä? Ja mitä järkeä on tässä vaiheessa henkilökunnalle autoja lahjoittaa kun firman toimintakaan ei ole vielä kunnolla käynnissä, eikä mitään tietoa kuinka mahdolliset tuotteet käy kaupaksi?
        Suosittelen katsomaan dokumentin Autobonus, siitä saa hyvän käsityksen yliampuvista lupauksista verkostomarkkinoinnissa.

        Nehän on verkostomarkkinoinnin juttuja ne.....


      • Anonyymi

        Miksi tätä huijausta pitäisi vihata?


      • Anonyymi

        "ONPASSIVE lahjoitti usealle työntekijälle uudet autot tämän viikon maanantaina Intian toimiston väelle."

        Sinne menee sinun lahjoittamat rahat, etkä varmasti saa mitään takaisin. :D


    • Anonyymi

      Nämä ovat täysin firman omia asioita. Tai oikeammin toimitusjohtajan asioita. Hän ne viulut maksaa. Kysymyksessä kun on yksityinen yritys.

    • Anonyymi

      "Onpassive on ensimmäinen yritys joka on oikeudenmukainen..."
      "Miksi 10% väestöstä hallitsee 90 % maailman rahoista? Tätä Onpassive on muuttamassa."

      MUAHAHAHAAAA. Näitä samankaltaisia lauseita on kuultu ennenkin. "Parantaa maailman jne. ja poistaa köyhyyden jne.", MUAHAHAHAHAAA

      MUAHAHAHAHAAA, mutta KAIKKI ovat osoittautuneet HUIJAUKSIKSI. MUAHAHAHAAA

      Tiesittekö muuten että onpassivea ei julkaista tänä(kään) vuonna, MUAHAHAAA

    • Anonyymi

      "Mikä sinun ID tunnuksesi on? Minulla on niitä 20"

      MUAHAHAHAAAA, olet siis SIOITTANUT jo pari tonnia kusetukseen, MUAHAHAHAAAA

      The fool and his money are soon parted, MUAHAHAHAAAAA

    • Anonyymi

      Mitä siitä naurusta sanotaan? Se parhaiten nauraa...

      • Anonyymi

        ...joka seuraa tätä onpassive sekoilua. :D


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe