Litteää maata urkujen säestyksellä

Sopii näin sunnuntaihin. Uskonnollisen musiikin säestyksellä kuvaa 30km korkeudesta litteästä maailmastamme.

Pistää hiljaiseksi pallopäiden valehtelun määrä kun tätä videota katselee.

https://www.youtube.com/watch?v=RfhBJzDAnPU

Tämän kaiken litteänmaan kauneuden pallopäät yrittävät teiltä valheillaan piilottaa.

24

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaisiko alkaa opiskella ja sivistää itseään?

      • Katso aloitukseen linkkaamani video. Sehän nimenomaan opettaa ja sivistää meitä ymmärtämään maan todellisen muodon.

        Mitä useampi oppii tuntemaan herramme Jeesuksen Kristuksen, sekä että maa on litteä, niin sitä enemmän EUn roskaeliitin valta murenee ja kuljemme kohti itsenäisiä eurooppalaisia valtioita, kuten "köyhät ja kurjat" Norja, Islanti, Sveitsi, Britannia ja Valko-Venäjä esimerkiksi.

        Kaikki yllämainitut 5-valtiota ovat hyviä esimerkkejä kuinka valtiot voi elää ja menestyä ilman EUn kusetus liittovaltiota.


    • Anonyymi

      Tietokonegrafiikkaa, ei sen enempää. Pelkkä väärennös. Flättärien huijausta. jne jne.

      • Anonyymi

        Aika tökerökin huijaus kun maasta ei erotu mitään yksityiskohtia muuta kuin valkoista usvaa vaan. Onko koko maa flättärien mielestä aina pilvien peitossa?


    • Anonyymi

      Missä tähdet, tai kuu kyllä tuo nyt on niin törkeä väärennös.

    • Anonyymi

      Video on väärennetty. Taivaankansi tähtineen pitäisi näkyä jos olisit oikeasti 30km korkeudessa. Taivas ei voi sitäpaitsi olla musta koska taivaankannen yläpuolella on vettä.

      • Anonyymi

        Aurinko ja kuu ovat siis taivaankannen yläpuolella ? Koska niiden täytyy olla useiden tuhansien (pikemminkin kymmenien tuhansien) kilometrien korkeudessa, jotta näyttäisivät samankokoisilta eri puolilta tarkasteltuna. Koska perspektiivi.


      • Anonyymi

        Miksei vesi voisi olla yöllä mustaa? Onhan lavuaarin ja esimerkiksi kahvikupinkin vesi mustaa pimeässä. Voit vaikka kokeilla.


    • Anonyymi

      Onpa tuo aurinko pieni pallo kun vertaa tuohon alapuolella olevaan suureen ja laajaan litteään maahan 🤔

      • Palloteoreetikot kiljuvat että väärennös, väärennös...... :-)

        Mitä muutakaan voivat?


      • Anonyymi
        Persekärpänen kirjoitti:

        Palloteoreetikot kiljuvat että väärennös, väärennös...... :-)

        Mitä muutakaan voivat?

        Nasa maksaa sulle ?


      • Anonyymi
        Persekärpänen kirjoitti:

        Palloteoreetikot kiljuvat että väärennös, väärennös...... :-)

        Mitä muutakaan voivat?

        Ja lättärit eivät tee samoin pallomaata todistavista videoista ?

        Pata ja kattila...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja lättärit eivät tee samoin pallomaata todistavista videoista ?

        Pata ja kattila...

        Haluan nähdä videon joka todistaa pallomaan, sellaista en ole nähnyt koska muutoin en olisi flättäri.

        Satelliitteja kiertää satujen mukaan Maapalloa n. 23 000 kpl alimmillaan jopa vain 400:n kilometrin korkeudessa.

        Haluaisin nähdä edes yhden valokuvan Maapallon alaosasta josta voisimme zoomata kuinka Eiffelin torni on vaaka- asennossa ja eteläisillä merillä tankkerit ja lentokoneet matkaavat selällään.

        Sellaista kuvaa emme koskaan tule näkemään ja siksi kysynkin että miksi ei?


      • Anonyymi
        Persekärpänen kirjoitti:

        Haluan nähdä videon joka todistaa pallomaan, sellaista en ole nähnyt koska muutoin en olisi flättäri.

        Satelliitteja kiertää satujen mukaan Maapalloa n. 23 000 kpl alimmillaan jopa vain 400:n kilometrin korkeudessa.

        Haluaisin nähdä edes yhden valokuvan Maapallon alaosasta josta voisimme zoomata kuinka Eiffelin torni on vaaka- asennossa ja eteläisillä merillä tankkerit ja lentokoneet matkaavat selällään.

        Sellaista kuvaa emme koskaan tule näkemään ja siksi kysynkin että miksi ei?

        Googlen kuvahaulla maisemakuvia Uudesta Seelannissa, kuva editoriin ja 180 astetta ympäri. Ole hyvä, ei kestä kiittää. Mutta missä viipyvät lättäpäiden Helsingin rantaviivasta otetut kuvat Tallinnan rantaviivasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlen kuvahaulla maisemakuvia Uudesta Seelannissa, kuva editoriin ja 180 astetta ympäri. Ole hyvä, ei kestä kiittää. Mutta missä viipyvät lättäpäiden Helsingin rantaviivasta otetut kuvat Tallinnan rantaviivasta?

        Aallot ja vesihöyry estävät näkyvyyden jotta mainitsemasi kuva voitaisiin ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aallot ja vesihöyry estävät näkyvyyden jotta mainitsemasi kuva voitaisiin ottaa.

        Kumma että ne eivät estä näkyvyyttä 100 metriä rannasta…


      • Anonyymi
        Persekärpänen kirjoitti:

        Haluan nähdä videon joka todistaa pallomaan, sellaista en ole nähnyt koska muutoin en olisi flättäri.

        Satelliitteja kiertää satujen mukaan Maapalloa n. 23 000 kpl alimmillaan jopa vain 400:n kilometrin korkeudessa.

        Haluaisin nähdä edes yhden valokuvan Maapallon alaosasta josta voisimme zoomata kuinka Eiffelin torni on vaaka- asennossa ja eteläisillä merillä tankkerit ja lentokoneet matkaavat selällään.

        Sellaista kuvaa emme koskaan tule näkemään ja siksi kysynkin että miksi ei?

        Eipä ole myöskään näkynyt yhtään videota, joka todistaisi littumaan, koska maa ei ole litteä. Kaikki lättäreiden "todisteet" ovat pelkkää tietokonegrafiikkaa ja huijausta.


      • Anonyymi
        Persekärpänen kirjoitti:

        Haluan nähdä videon joka todistaa pallomaan, sellaista en ole nähnyt koska muutoin en olisi flättäri.

        Satelliitteja kiertää satujen mukaan Maapalloa n. 23 000 kpl alimmillaan jopa vain 400:n kilometrin korkeudessa.

        Haluaisin nähdä edes yhden valokuvan Maapallon alaosasta josta voisimme zoomata kuinka Eiffelin torni on vaaka- asennossa ja eteläisillä merillä tankkerit ja lentokoneet matkaavat selällään.

        Sellaista kuvaa emme koskaan tule näkemään ja siksi kysynkin että miksi ei?

        Minä olen nähnyt satoja kuvia jotka todistavat pallomaan, kuten sinäkin, meillä on vain se ero, että en epäile selkeitä todisteita. Littumaan todisteita en ole nähnut yhtäkään!

        Minäkään en ole nähnyt yhtäkään kuvaa maapallon alaosasta, en tosin yläosastakaan koska pyöreässä pallossa ei ole ylä- tai alapuolia! Vastasiko tuo kysymykseesi: miksi ei?


      • Anonyymi
        Persekärpänen kirjoitti:

        Haluan nähdä videon joka todistaa pallomaan, sellaista en ole nähnyt koska muutoin en olisi flättäri.

        Satelliitteja kiertää satujen mukaan Maapalloa n. 23 000 kpl alimmillaan jopa vain 400:n kilometrin korkeudessa.

        Haluaisin nähdä edes yhden valokuvan Maapallon alaosasta josta voisimme zoomata kuinka Eiffelin torni on vaaka- asennossa ja eteläisillä merillä tankkerit ja lentokoneet matkaavat selällään.

        Sellaista kuvaa emme koskaan tule näkemään ja siksi kysynkin että miksi ei?

        Haluan nähdä videon joka todistaa Turun olemassaolon.

        Mutta sellaista ei ole, koska videolla esiintyisi lavasteita ja näyttelijöitä.

        Turkua ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan nähdä videon joka todistaa Turun olemassaolon.

        Mutta sellaista ei ole, koska videolla esiintyisi lavasteita ja näyttelijöitä.

        Turkua ei ole olemassa.

        Tässä todistetaan kiistatta Turun olemassaolo:
        https://www.youtube.com/watch?v=XUMZ7dCeBc0

        Koska p......ikä on totta on myös Turku totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä todistetaan kiistatta Turun olemassaolo:
        https://www.youtube.com/watch?v=XUMZ7dCeBc0

        Koska p......ikä on totta on myös Turku totta!

        En katsonut videota koska se on NASAn CGI:tä.

        Turkua ei edelleen ole olemassa.


      • Anonyymi
        Persekärpänen kirjoitti:

        Palloteoreetikot kiljuvat että väärennös, väärennös...... :-)

        Mitä muutakaan voivat?

        Sarkasmia et ymmärrä ?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe