miltä tuntuu?

no name

miltä tuntuu perseeseen vetäminen? sattuuko? onko joku nainen joskus saanut sillä tavalla orgasmin? entä jos käyttää liukkaria niin lentääkö paska sen jälkeen :D poikaystäväni haluaisi vetää mua perseeseen, kiinnostais kokeilla mutta haluaisin ensin kuulla muitten kokemuksia. ja miksi miehiä yleensäkkään kiinnostaa vetää perseeseen.. melkeinpä järestään kakki haluaa..

29

8817

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainuttakaan

      En oo ikään tavannut yhtään miestä joka haluis vetää perseeseen. Ilmeisesti liikun vallan eri piireissä. Kenties niissä paremmissa.

      • z-mies

        Pojat joiden kanssa olet liikkunut eivät ole uskaltaneet vaan pyytää, ujoja kun ovat olleet. Väitän, että suurin osa MIEHISTÄ diggaa vetää tyttöjä peppuun.


      • älä sinäkään
        z-mies kirjoitti:

        Pojat joiden kanssa olet liikkunut eivät ole uskaltaneet vaan pyytää, ujoja kun ovat olleet. Väitän, että suurin osa MIEHISTÄ diggaa vetää tyttöjä peppuun.

        Taidan sitten siirtyä naissukupuoleen, koska en todellakaan halua miestä, jonka fantasiana on peppuseksi. En usko, että suurin osa miehistä sellaista haluaa. Sehän on likaista ja alentavaa. Miten joku voi haluta painaa värkkinsä kakkareikään. Luulisin, että tällainen mies on piilohomo ja minä ainakin haluan naisesta välittävän miehen.


      • sitten...
        älä sinäkään kirjoitti:

        Taidan sitten siirtyä naissukupuoleen, koska en todellakaan halua miestä, jonka fantasiana on peppuseksi. En usko, että suurin osa miehistä sellaista haluaa. Sehän on likaista ja alentavaa. Miten joku voi haluta painaa värkkinsä kakkareikään. Luulisin, että tällainen mies on piilohomo ja minä ainakin haluan naisesta välittävän miehen.

        olet tällä palstalla jos anaaliseksi ei jollain lailla kiinnosta ?


      • Anonyymi

        Liikut porin piruissa, niitä kiinnostaa kaikki muu outo asia.


    • kannattaa kokeilla

      Olen antanut sekä saanut kalua peppuun ja kummallakin kertaa oon aina saanu mahtavat orgasmit!!!Mikään ei ole niin seksy kuin tiukka naisen peppu!! luulen että monet miehet on samaa mieltä.Olen myös saanut toiselta kundilta kalua peppuuni ja kun sitä liukastetta on tarpeeksi niinn...tuntuu hyvältä!!!Muista en tiedä mutta omien kokemusten perusteella peppuseksi on kivaa ja siitä saa tosi hyvän orgasmin

      • mitäkuuluu

        morjes matti


      • toisten käyttöön

        Tästä huomaat, että peppuseksi on homoille. Toikin edellinen on harrastanut seksiä miehen kanssa. Ei kukaan normaali mies halua peppuseksiä.


      • no name
        toisten käyttöön kirjoitti:

        Tästä huomaat, että peppuseksi on homoille. Toikin edellinen on harrastanut seksiä miehen kanssa. Ei kukaan normaali mies halua peppuseksiä.

        ei peppuseksi mun mielestä oo pelkkää homojen hommaa.. kyllä mä sitä voisin kokeilla..


      • peppuseksiä miehen ja naise...
        toisten käyttöön kirjoitti:

        Tästä huomaat, että peppuseksi on homoille. Toikin edellinen on harrastanut seksiä miehen kanssa. Ei kukaan normaali mies halua peppuseksiä.

        on se kumma kuinka ahdistunutta porukkaa täällä on..Nämä joiden mielestä peppuseksi on homojen hommaa niin ovat todennäköisesti yrittäneet sitä mutta epäonnistuneet ( pitää olla kunnon seisokki että onnistuu) tai sitten eivät uskalla kokeilla.Nykymaailam on niin sairas (pedofiilit yms) että jos nyt harrastat peppuseksiä naisen tai miehen kanssa niin luulen kyllä että se ei hirveä synti ole!!!Silloin kuin kaksi aikuista ihmistä haluavat harrastaa keskenään jotain muuta sekstailu kuin perinteinen nainen alla mies päällä hommailua niin se on OK.


      • Anonyymi

        vielä jos tekee itte ja saa samanaikaisesti hyvä trio


      • Anonyymi
        toisten käyttöön kirjoitti:

        Tästä huomaat, että peppuseksi on homoille. Toikin edellinen on harrastanut seksiä miehen kanssa. Ei kukaan normaali mies halua peppuseksiä.

        kyllä siitä rupee tykkäämään kolmannen jälkeen toivoo vaan suurempaa


      • Anonyymi
        no name kirjoitti:

        ei peppuseksi mun mielestä oo pelkkää homojen hommaa.. kyllä mä sitä voisin kokeilla..

        kokeile voit oppia nauttimaan varsinkin vaimosi katsellessa


      • Anonyymi
        peppuseksiä miehen ja naise... kirjoitti:

        on se kumma kuinka ahdistunutta porukkaa täällä on..Nämä joiden mielestä peppuseksi on homojen hommaa niin ovat todennäköisesti yrittäneet sitä mutta epäonnistuneet ( pitää olla kunnon seisokki että onnistuu) tai sitten eivät uskalla kokeilla.Nykymaailam on niin sairas (pedofiilit yms) että jos nyt harrastat peppuseksiä naisen tai miehen kanssa niin luulen kyllä että se ei hirveä synti ole!!!Silloin kuin kaksi aikuista ihmistä haluavat harrastaa keskenään jotain muuta sekstailu kuin perinteinen nainen alla mies päällä hommailua niin se on OK.

        eihän opetus lapsillakaan ollut vaimoja


    • mies 24

      Monesti kysytään mikä siinä pepussa viehättää.. no se on tietenkin se koko näkö ja iso pyöreä muoto. Ei minuakaan hyvita panna peppuun semmoista kellä on lättäpeppu tai pieni. Ulkonäkö... ja tottakai tuntuu hyvältä. ah!

    • nvm67

      MIELETTÖMÄN HYVÄLTÄ!! Ensimmäisillä kerroilla sattui vähän, mutta kun oli taitava ja kärsivällinen kumppani, niin voi pojat :) Saan parhaimman orgasmin peppuseksistä, siinä touhutessa todella tuntuu et menee taju. Haluan saada peppuseksiä usein ja suosittelen ehdottomasti sinullekin, että kokeilet, sittenhän tiedät.

      • herkku mirkku

        Jep, jep. Pitkään vastustin kyseistä hommaa. Mutta sitten kun pari harjotuskertaa oli mennyt äheltäessä niin voi luoja miltä se tuntui!Ihanalta, ja mitkä orkut ...ou jeeeah! Nykyään ukko haluais enemmän pimpsaan mutta mua jotenkin sattuu sinne ja se tuntuu epämukavalta niin vaadin munan perseeseen!


      • Anonyymi
        herkku mirkku kirjoitti:

        Jep, jep. Pitkään vastustin kyseistä hommaa. Mutta sitten kun pari harjotuskertaa oli mennyt äheltäessä niin voi luoja miltä se tuntui!Ihanalta, ja mitkä orkut ...ou jeeeah! Nykyään ukko haluais enemmän pimpsaan mutta mua jotenkin sattuu sinne ja se tuntuu epämukavalta niin vaadin munan perseeseen!

        Olisi upeaa tavata nainen, joka vaatii työntymään peppuun. Kiihottava ajatus.


      • Anonyymi

        ja miksei myös miehille ja naisille ihanuutta


      • Anonyymi
        herkku mirkku kirjoitti:

        Jep, jep. Pitkään vastustin kyseistä hommaa. Mutta sitten kun pari harjotuskertaa oli mennyt äheltäessä niin voi luoja miltä se tuntui!Ihanalta, ja mitkä orkut ...ou jeeeah! Nykyään ukko haluais enemmän pimpsaan mutta mua jotenkin sattuu sinne ja se tuntuu epämukavalta niin vaadin munan perseeseen!

        hyvää haluu aina lisää myös mies joskus haluu jotain sisäänsä onko sauvaa


    • Tääällä

      Tuntuu näiti juttuja luettuni, että otsikko on väärin. Päällä pitäisi lukea: Homojen paratiisi.

    • Anonyymi

      upp

    • Anonyymi

      pyydä miestä ensin itte ottamaan peppuun tietää miltä se tuntuu ja oppii olemaan varovainsen rauhallinen sekä liukkarin tarpeen

    • Anonyymi

      Yksikään nainen ei orkkua saa persepanossa paitsi jos pillua/klitorista kiihottaa samaan aikaan jolloin se orkku johtuu vain siitä p/k kiihottamisesta eikä perseestä. Ihan 100% perseeseen ihastuneiden piilohomo ukkojen vastauksia kaikki nuo joissa "nainen" väittää saaneensa persesexistä nautintoa eli valhetta ovat.

      On jo anatomian kannalta mahdotonta että naisesta persesexi tuntuisi hyvältä. Miehillä on eri juttu eturauhasen takia.

      Homot jatkakoon valehtelemista mutta siitä jää kiinni ja naiset eivät persesexistä saa mitään hyvää, mutta kärsimystä kylläkin. Sairasta touhua eikä persereikää ole tarkoitettu muutenkaan sexin harrastamiseen.

      • Anonyymi

        Tässä taas nähdään asioista mitään tietämätön perusseksin puolestapuhuja. Ethän harrasta myöskään suuseksiä? Suu on tarkoitettu vain syömiseen, eikä vehkeiden imailuun. Harrastathan vain ja ainoastaan emätinyhdyntää ja siinä sivussa haukut kaikki anaaliseksistä nauttivat yksilöt homoiksi ja valehtelijoiksi?


      • Anonyymi

        tiedät anatomiasta paljon kun sanot ettei naisella ole eturauhasta oletko tutkinut


    • Anonyymi

      Täält­­­ä löydä­­t nop­easti suku­­­pu­­olt­­a, suh­­tei­­ta, treff­­it 👉 http://7122333.com/H/tF4K 👈

    • Anonyymi

      yks nainen sanoi että jos haluan peppua pitää mun ensin kokeilla miltä se tuntuu haki vibransa ja nai mua peppuun sitten sain anaalia opin hitaan nopeuden tärkeyden

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­tsum­­me sinu­­­t käym­­­ään u­­ude­­ss­­­a chatis­­­sa! Meitä on yl­i mil­jo­­ona! 👉 http://6833444.com/H/U8sm 👈

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe