HÄN rohkaisee, ymmärtää, ja rakastaa - toisin kuin sinä, HÄN EI IKINÄ ole lyönyt mua maanrakoon tai nimitellyt kuten sinä, eikä koskaan käyttäytynyt moukkamaisesti mua kohtaan kuten sinä... ja on ERITTÄIN PALJON asioita joidenka vuoksi rakastan HÄNTÄ mutta sinua en osaa edes sääliä...
Niin makaa kuin petaa kuomaseni....
Mietipä tätä
17
586
Vastaukset
- Anonyymi
Kun lukee palstaa kuin piru raamattua niin harhaan menee ja alkaa/haluaa nähdä ilkeät teksit jonkun tietyn ihmisen kirjoittamina.
- Anonyymi
Mitä sitten valitat?😃
- Anonyymi
Miksi sitten tänne kirjoitat?
- Anonyymi
Joo, niin makaa kuin petaa ap bottiseni.... 🤣
Jos nyt sattuukin aito olemaan niin kyllä se noin kuuluukin mennä. Kiltti pitää olla.
Seuraava ei sitten taas ehkä olekaan, sekin pitää muistaa. Teet niinkun parhaaksi näät.
Onnea parannukselle <3- Anonyymi
No ota se toinen, kun on niin paljon parempi äläkä valita.
- Anonyymi
Ei se sitä saa! Pöljää edes haaveilla!
- Anonyymi
Maanrakoset on sellaisia mestoja
https://m.youtube.com/watch?v=RSUyjbifLgg - Anonyymi
Noinhan se läheskaikilla alussa..
- Anonyymi
Outo kysymys, mutta miksi sitten rustailet tänne palstalle? Jokainenhan pystyy jo lukion psykologialla päättelemään miksi, mutta kysytään nyt aloittajalta itseltään, joka ilmeisesti kommunikoi anonyymilla palstalla jonkun henkilön kanssa (ainakin oman päänsä sisällä).
:),- Anonyymi
Ymmärrätkö lukion psykalla mitä tarkoittaa provo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö lukion psykalla mitä tarkoittaa provo
Kysyä aina saa.
- Anonyymi
No mä näin sut kaupassa tyttös kanssa ja joo varmaan se lyhyenläntä tummatukka vastaa kaikkiin unelmiis se oli presiis sen näköine mutta sitä en hiffaa miks sä haukottelit ja selailit puhelinta nii paljo hänen seurassa, ei muuta ku ison onnen onnee ja ilotulituksii vaa teille
- Anonyymi
Kyllä on olemassa myös hyviä ihmisiä. Ikäviin ei kannata panostaa. Ne kannattaa ignoorata.
- Anonyymi
👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
ei oikein mieti, jos on yhteistyönä kaiken elämän saattaminen syytöksellä, niin minä poika laitan vartaat haisemaan, ekana varpaat.....
rauhallista illanjatkoa, turvallista, hyvinhyvin kirottua, ansan muistoille, sun muistoilles vain...........
https://www.youtube.com/watch?v=hZlDyDtJLxI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402