Mietipä tätä

Anonyymi

HÄN rohkaisee, ymmärtää, ja rakastaa - toisin kuin sinä, HÄN EI IKINÄ ole lyönyt mua maanrakoon tai nimitellyt kuten sinä, eikä koskaan käyttäytynyt moukkamaisesti mua kohtaan kuten sinä... ja on ERITTÄIN PALJON asioita joidenka vuoksi rakastan HÄNTÄ mutta sinua en osaa edes sääliä...
Niin makaa kuin petaa kuomaseni....

17

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun lukee palstaa kuin piru raamattua niin harhaan menee ja alkaa/haluaa nähdä ilkeät teksit jonkun tietyn ihmisen kirjoittamina.

    • Anonyymi

      Mitä sitten valitat?😃

    • Anonyymi

      Miksi sitten tänne kirjoitat?

    • Anonyymi

      Joo, niin makaa kuin petaa ap bottiseni.... 🤣

    • Jos nyt sattuukin aito olemaan niin kyllä se noin kuuluukin mennä. Kiltti pitää olla.
      Seuraava ei sitten taas ehkä olekaan, sekin pitää muistaa. Teet niinkun parhaaksi näät.

      Onnea parannukselle <3

    • Anonyymi

      No ota se toinen, kun on niin paljon parempi äläkä valita.

      • Anonyymi

        Ei se sitä saa! Pöljää edes haaveilla!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Noinhan se läheskaikilla alussa..

    • Anonyymi

      Outo kysymys, mutta miksi sitten rustailet tänne palstalle? Jokainenhan pystyy jo lukion psykologialla päättelemään miksi, mutta kysytään nyt aloittajalta itseltään, joka ilmeisesti kommunikoi anonyymilla palstalla jonkun henkilön kanssa (ainakin oman päänsä sisällä).

      :),

      • Anonyymi

        Ymmärrätkö lukion psykalla mitä tarkoittaa provo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö lukion psykalla mitä tarkoittaa provo

        Kysyä aina saa.


    • Anonyymi

      No mä näin sut kaupassa tyttös kanssa ja joo varmaan se lyhyenläntä tummatukka vastaa kaikkiin unelmiis se oli presiis sen näköine mutta sitä en hiffaa miks sä haukottelit ja selailit puhelinta nii paljo hänen seurassa, ei muuta ku ison onnen onnee ja ilotulituksii vaa teille

    • Anonyymi

      Kyllä on olemassa myös hyviä ihmisiä. Ikäviin ei kannata panostaa. Ne kannattaa ignoorata.

      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      ei oikein mieti, jos on yhteistyönä kaiken elämän saattaminen syytöksellä, niin minä poika laitan vartaat haisemaan, ekana varpaat.....
      rauhallista illanjatkoa, turvallista, hyvinhyvin kirottua, ansan muistoille, sun muistoilles vain...........
      https://www.youtube.com/watch?v=hZlDyDtJLxI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe