Hei rakkaat.
Ostin kohtuumiljoonilla Pattayalta veneen eräältä kyykkyyn joutuneelta kiinteistösijoittajalta ja tulemme sopimaan sen toimituksesta huvilallemme.
Jos Neiti 2010 yksin tai turva-aikuisineen tahtoo tavata, niin nyt siihen on oiva mahdollisuus.
Selväksi on käynyt että hänen naismainen vedonlyöntinsä oli ainoastaan paniikkihäiriön jälkimainingeissa piipitystä ja että juhannus- ja joulumatkailunsa lumpurkaisensa kanssa pelkkää haavetta, joten en viitsi aiheesta tämän enempää.
Lukea kuitenkin saattaa että kovasti kiinnostaa ID:t ja keltaiset kannet kuitenkin, joten minä voin ottaa mukaani varmasti riittävän määrän erinäisiä asiakirjoja, sekä myös valokuvia ja tietysti Kuksan.
Koska siis selväksi on käynyt, että Neidillä ei ole varallisuutta naismaisen vetonsa taakse, niin helpotan asiaa, joka kaiken järjen mukaan tulisi kiinnostaa myös muita palstalaisia.
Nyt Neito aijaten yksi valokuva riittää.
Mene korkeatasoisen kamerasi kanssa uima-altaasi sille reunalle, josta voit ottaa valokuvan tolppatalosi suuntaan, jonka vierellä on avomebasi ja sen vierellä kaksi lastasi.
En osallistu tämän keskustelun välihuuteluihin, mutta palaan asiaan mikäli mainittu valokuva julkaistaan.
Muussa tapauksessa dejavuu … Boniitti … Massaman … Keltaiset kannet ja ID.
Tulevana viikonloppuna.
31
52
Vastaukset
- Anonyymi
Montako pulloa on vielä tärpättiä jäljellä syyskuun sairaseläkkeestä?
Sinun haaveillessa satumaisista veneistä, minä harjoitin lähimmäisenrakkautta ja tilasin Gigfoodista laatikollisen ruokaa eristyksissä olevalle naapurin koronaperheelle.
https://ibb.co/Ph6Y6H7
Pyri samaan, lakkaa haaveilemasta, lopeta sekakäyttö ja toimi. Unelmointi ei tee sinusta yhtään sen rikkaampaa eikä rakkaampaa.
T 2010- Anonyymi
Oletko Herra 2010 saanut mahdottoman tehtävän ehdotuksen, kun sivuutat aloituksen aiheen?
Kun lakkaa satamasta, niin haetaan lakkaa satamasta .... nakkaa parempi haaveilija 2010. - Anonyymi
Oletko jonkun kuksan lumoissa kun selittelet jotain varpaista?
Etkö ymmärrä aloituksen asiasisältöä?
Pitäisikö aivan tosissaan jonkun uskoa tollaisen varvasidiootin olevan valtakunnallisen rakennusliikkeen aluepäällikkö?
Kommenteista päätellen tämä 2010 on pelkkä internetfeikki etkä sinäkään kirjoituksestasi päätellen ole muuta.
- Anonyymi
Lerppa on psykologisesti kiinnostava henkilö. Hänen kirjoituksensa ovat muuten täysin tyhjänpäiväisiä. Olisi mukava tietää totuus siitä, mikä on tehnyt hänestä niin katkeran ja nimenomaan Pattayaa kohtaan.
Ei sitä ole itseasiassa vaikea arvata. Kaiken takanahan on mies tai nainen ja Lerpan kotipuolessa lampaan takana on paimen. Kyseessä on jokin ihmissuhdedraama, joka on luhistanut tuon poloisen psyyken, tai ainakin hän itse hän uskoo niin ja syyttää Pattayaa omista ongelmistaan.
Selvääkin selvempää on että ovat sama henkilö. Lerppa yritti aiemminkin buukata palstalle uusia hahmoja joilla oli uusi kirjoitustyyli.
Nyt hän on niin rakastunut tuohon uuteen luomukseensa Chiang Maista, ettei suostu luopumaan siitä millään.
Lerppa haluaisi olla thain aviomies ja haluaisi että vaimonsa olisi koulutettu nainen ja yhdessä he sitten ajelisivat HD- moottoripyörillä auringonlaskuun Phuketin huvilalle josta matka jatkuisi upealla jahdilla sikarit suupielissä.
Aluksi Thain aviomies kirjoitti joka toiselle riville antaakseen vaikutelman eri henkilöstä. Se unohtui sitten varsin pian. Välillä hän esiintyi thailadynäkin. Sitten tuo pohjoisen onnellisin mies alkoi muuttua Lerpaksi. Sama Pattayan haukkumisteema alkoi saada valtaa ja samoilla sanoilla.
Molemmat tekee yllättäen kukkabisnestä, molemmat polttelee sikareita ja nauraa, molemmat ostelee kiinteistöjä sijoitusmielessä ohimennen, kummallekin kulkuneuvot ovat tärkeitä kuin pikkupojalle, kummallakin on vaikutusvaltaisia kavereita, kumpikin ihailee amerikkaa, kumpikin puhelee vuokramorsiamista jokaiseen keskusteluun, vaikka se ei olisi keskustelun aihetta lähelläkään, kummallakin on aina vaan mielessä paneminen, kumpikin esittää vaurasta mutta kadehtii silmittömästi pienituloisiakin jos nämä pienituloiset sattumalta ovat Pattayalla.
Pattayalla asuvia tai matkustavia varakkaampia tämä "kaksikko" vihaa aidosti sydämensä pohjasta samalla tavalla ja kutsuu heitä rikollisiksi ja vaikka miksi, kumpikin esiintyy samoihin aikoihin, saattavat olla tuntitolkulla poissa ja sitten tulevat peräkkäin ja sanovat toisilleen että "olipas hyvin letkautettu" vaikka juttunsa oli sitten kuinka surkeaa tahansa.
On melkoisen selvää että Lerpalla on seksuaalisia patoumia ja identiteettinsä on pahan kerran hakusassa.
Jos Lerppa on mies, niin hänellä on melkoisen varmasti erektio-ongelma joka on laittanut hänet pohtimaan että pitäisikö siirtyä poikarakkauden puolelle. Jos hän on nainen, niin hän on huomattavan ylipainoinen ja itsetuntonsa on romuna päihteiden ja liikkumattomuuden vuoksi.
Lerppa välttelee ihmiskontakteja netin ulkopuolella. Se on jatkunut jo pitkään siitä päätellen että Lerppa on täysin kuutamolla nykymaailmasta. On tainnut 90-luku olla viimeinen vuosikymmen jolloin on elävien ihmisten parissa liikkunut. Lerppa tulee vihaiseksi jos joku kertoo harrastuksestaan tai mitä on touhunnut kavereiden kanssa. Lerppa raivostuu jos joku viihtyy ystäviensä seurassa.
Lerppa ei voi sietää että suomalaisella on thaivaimo tai thaityttöystävä, vaikka itse esiintyy samanmoisena.
Selvää on myös että Pattaya on Lerpalle addiktio. Arviolta 150000 kirjoitusta kahdessa ja puolessa vuodessa. Se on maaninen lukema. Luulen että tuon jos kertoo lääkärilleen, niin pääsee välittömästi valtion kustantamaan hoitolaitokseen tuo niin ihanan onnellinen ja menestyvä aviomies harrastuksineen. - Anonyymi
Ei löytynyt thai ID:tä eikä tabien baania mutta lähti taas mielikuvitus laukalle ja kohta kakkospersoona komppaa.
Hei kohtuu rakkaat! Meinasin tulla hulluksi kun näin tänään rannassa kyykkysavella ollessani niin siistin paatin että meinasin tulla hulluksi.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSObSr2lSRQ5AbOXjkiCmweS7uNl6H9sXYUAQ&usqp=CAU
Kramppasi reidet siinä kyykyssä ja pompin venhon luokse ikäänkuin sellaisilla lyhyillä pupu jussiloikilla ja otin kuvan. Töpöhäntä roikkui vielä perässä kun ei ollu paperia.
Joku ukko tuli siihen ja kyseli että kukas paskaperse se täällä kyykkii minun veneen luona. Tein kohtuullisen tarjouksen ja ukko lähti sitä kotiin harkitsemaan sanaakaan sanomatta. Ei oo vielä vastannut viesteihini. Hommaan tohon tohatsun jyrisemään takaosaan ja säädän porpelit maksimiin. Nousee plaaniin herkästi. Tässä ihan liikuttuu itekki.- Anonyymi
Pääsenkö pilssin pesijäksi jahdillesi?
- Anonyymi
No nyt on kumpikin rokote saatu aikaa meni tunti tai kaksi,
by Numball HHN 60v.
ps. hauskaa että 2010 tollo on saanut rokotukset ennen minua, ilmeisesti kovin on sairas hemmo, Hua hinissä ei rokottaminen onnistu jos et kuulu riskiryhmään tai yli 60 vuotias, alle 60 vuotiaalla pitää olla jokin seitsemästä vakavasta sairaudesta... tai painoindeksi yli 40, umpitollo taitaa olla toinen jalka haudassa ja toinen banaaninkuorella,- Anonyymi
Tuollaista tekstiä suoltavan ei kyllä kannattaisi ketään tolloksi kutsua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PATTAYAN KALLEIMMAT VARPAAT.
Feikin 2010 feikkiklooni 44 oli kerran Chiang Maissa asiamiehenä pääfeikkiprofiililleen mukanaan 20 donan shekki.
Nyt juttu seuraava:
“Tästä on vuosia aikaa kun lupasit kuksan näkyvän Chiang Maissa jos rakkaasi varpaat näkyy altaalla.
Ne näkyi ja minunkin varpaat näkyin, vaan kuksaa ei näkynyt.”
Näitä juttuja lukiessa ei voi tulla mieleen muuta kuin että Pattaya on todellakin paratiisi tuollaiselle joka pitää itseänsä mielialansa mukaan vuoroin suurliikemiesten neuvonantajana tai valtakunnallisen rakennusliikkeen aluejohtajana, jne. ja ym.
T Tollo - Anonyymi
Tuskinpa ketään keskellä yötä rokotetaan, rauhoituhan nyt.
- Anonyymi
"Meni tunti tai kaksi". Melko sekavaa, mutta sittenhän on helppo aijata todistus rokotuksista, thai ID ja tabien baan.
- Anonyymi
Onko sinusta siis hauskaa että sain rokotukset ennen sinua? Millä tavoin tämä hauskuus ilmeni? Oikeinko nauroit ääneen vaiko vain vähän hymyilytti? Heiluiko karvat kärsässäsi kun nauroit?
Sanotaanko näin että sain rokotteet puoliksi varallisuuden avulla, sekä sen vuoksi että vaimon kautta perheeseemme kuuluu runsaasti terveydenhoitoalan henkilöstöä ja riskiryhmäläisiä.
Silloin on kaikkien turvallisuuden kannalta hyvä ettei ole joukossa heikkoja lenkkejä. Buriramin kuvernööri määräsi joustovaraa jo kesäkuun alussa provinssiin.
Olen katsos varsin merkittävä henkilö meidän kylällä nykyisin, koska sijoitan tänne paikallisessa mittakaavassa merkittävän määrän rahaa, oi kookospuiston aviomies, joka ajaa paloitellulla Rolls Roycella niin että Hiekkaharju raikaa.
Pitkään ne sinua rokottivat, kun tunnin tai kaksi kesti rokottaminen. Sinullehan on tarinan mukaan vielä tulossa neljä rokotetta lisää, että kohta on kyllä reippaasti suojaa kovakuntoiselle miehelle, jolla on siistit kynsivallit ja kellohame, vaan ei tiedä mikä on tabien baan.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PATTAYAN KALLEIMMAT VARPAAT.
Feikin 2010 feikkiklooni 44 oli kerran Chiang Maissa asiamiehenä pääfeikkiprofiililleen mukanaan 20 donan shekki.
Nyt juttu seuraava:
“Tästä on vuosia aikaa kun lupasit kuksan näkyvän Chiang Maissa jos rakkaasi varpaat näkyy altaalla.
Ne näkyi ja minunkin varpaat näkyin, vaan kuksaa ei näkynyt.”
Näitä juttuja lukiessa ei voi tulla mieleen muuta kuin että Pattaya on todellakin paratiisi tuollaiselle joka pitää itseänsä mielialansa mukaan vuoroin suurliikemiesten neuvonantajana tai valtakunnallisen rakennusliikkeen aluejohtajana, jne. ja ym.
T TolloLaitoin viikon lopupsi tulevan, kiljut käymään... ehtiiköhän valmiiksi käynyttä, ollen ?
T Tosi Tollo Anonyymi kirjoitti:
Onko sinusta siis hauskaa että sain rokotukset ennen sinua? Millä tavoin tämä hauskuus ilmeni? Oikeinko nauroit ääneen vaiko vain vähän hymyilytti? Heiluiko karvat kärsässäsi kun nauroit?
Sanotaanko näin että sain rokotteet puoliksi varallisuuden avulla, sekä sen vuoksi että vaimon kautta perheeseemme kuuluu runsaasti terveydenhoitoalan henkilöstöä ja riskiryhmäläisiä.
Silloin on kaikkien turvallisuuden kannalta hyvä ettei ole joukossa heikkoja lenkkejä. Buriramin kuvernööri määräsi joustovaraa jo kesäkuun alussa provinssiin.
Olen katsos varsin merkittävä henkilö meidän kylällä nykyisin, koska sijoitan tänne paikallisessa mittakaavassa merkittävän määrän rahaa, oi kookospuiston aviomies, joka ajaa paloitellulla Rolls Roycella niin että Hiekkaharju raikaa.
Pitkään ne sinua rokottivat, kun tunnin tai kaksi kesti rokottaminen. Sinullehan on tarinan mukaan vielä tulossa neljä rokotetta lisää, että kohta on kyllä reippaasti suojaa kovakuntoiselle miehelle, jolla on siistit kynsivallit ja kellohame, vaan ei tiedä mikä on tabien baan.
T 2010Aimo "rokotti" minua ensitreffeillä niin että meinasin tulla hulluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
- Anonyymi
Pääpärrä ei näemmä kykene kuin keltaisiin kansiin.
- Anonyymi
Hissipierun arvoinen feikki 2010, heh kovanaama, yksi kuva ja saisi turpaansa, vaan provo ei aivan kaikkeen pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hissipierun arvoinen feikki 2010, heh kovanaama, yksi kuva ja saisi turpaansa, vaan provo ei aivan kaikkeen pysty.
Laita VNP päälle, ota kiljuryyppy ja lähetä kuva... kuksasta Chiang Maissa, tollo.
- Anonyymi
Ei ole kylän komeinta altaalla eikä altaatta.
- Anonyymi
Eikä uutta jahtia.. jostain syystä aijaa puuttuu.
- Anonyymi
Silloinhan sinä voit rauhoittua ja lakata kyselemästä sitä, jos ei ole. Miksi pidät porua tyhjästä?
Palaan kanssasi talo- ja allasasioihin jos joskus pääset Thaimaahan vielä käymään, mutta en viitsi keskustella asiasta Suomessa olevan mielenterveyskuntoutujan kanssa, joka ei liity Thaimaahan millään tavalla.
Kohkaamisen sijaan voit kertoa lisää siitä kohtuumiljoonajahdista, jonka ostit Pattayalta.
Pattayan satamassa ei ole minun tietojeni mukaan yhdelläkään kyykky-yrittäjällä miljoonajahtia, jos euroista puhutaan.
Aamulenkeillä aikoinaan sataman ohi satoja kertoja hölkänneenä voisin sanoa että silmämääräisesti satamassa oli kerrallaan noin viisi kpl yli miljoonan euron paattia.
Vierailevina tähtinä on toki käynyt maailman hienoimpiakin paatteja Pattayalla, mutta ne eivät mahdu satamaan vaan parkkeeravat ulapalle tai Si Rachaan tai Laem Chabangin edustalle.
Bangkokista saa vuokrata paatteja miehistöineen joissa vain taivas on rajana. En ole koskaan vuokrannut, joten ei tarvitse sitä alkaa kadehtia.
Laakkosen kalaretket on aina mukavia ja onnistuneita. Siinä on kunnon suomalainen rehti yrittäjämies! Terkkuja vaan ja tsemppiä myös baarinpidon jatkamiseen, kun aika on! Sellaiselta mieheltä onnistuu mikä vaan.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinhan sinä voit rauhoittua ja lakata kyselemästä sitä, jos ei ole. Miksi pidät porua tyhjästä?
Palaan kanssasi talo- ja allasasioihin jos joskus pääset Thaimaahan vielä käymään, mutta en viitsi keskustella asiasta Suomessa olevan mielenterveyskuntoutujan kanssa, joka ei liity Thaimaahan millään tavalla.
Kohkaamisen sijaan voit kertoa lisää siitä kohtuumiljoonajahdista, jonka ostit Pattayalta.
Pattayan satamassa ei ole minun tietojeni mukaan yhdelläkään kyykky-yrittäjällä miljoonajahtia, jos euroista puhutaan.
Aamulenkeillä aikoinaan sataman ohi satoja kertoja hölkänneenä voisin sanoa että silmämääräisesti satamassa oli kerrallaan noin viisi kpl yli miljoonan euron paattia.
Vierailevina tähtinä on toki käynyt maailman hienoimpiakin paatteja Pattayalla, mutta ne eivät mahdu satamaan vaan parkkeeravat ulapalle tai Si Rachaan tai Laem Chabangin edustalle.
Bangkokista saa vuokrata paatteja miehistöineen joissa vain taivas on rajana. En ole koskaan vuokrannut, joten ei tarvitse sitä alkaa kadehtia.
Laakkosen kalaretket on aina mukavia ja onnistuneita. Siinä on kunnon suomalainen rehti yrittäjämies! Terkkuja vaan ja tsemppiä myös baarinpidon jatkamiseen, kun aika on! Sellaiselta mieheltä onnistuu mikä vaan.
T 2010Sen verran lisättäkööt että kaikki ne yli miljoonan paatit jotka olen nähnyt Pattayan satamassa, eivät ole suomalaisten.
200 tuhannella eurolla saa jo kivan paatin jolla kelpaa saaristossa kurvailla tai kalastella. Toki paljon halvemmallakin saa. Avomerelle lähteminen vaatii osaamisen varmuutta ja sen että kalusto on kunnossa ja siihen kelvollista.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran lisättäkööt että kaikki ne yli miljoonan paatit jotka olen nähnyt Pattayan satamassa, eivät ole suomalaisten.
200 tuhannella eurolla saa jo kivan paatin jolla kelpaa saaristossa kurvailla tai kalastella. Toki paljon halvemmallakin saa. Avomerelle lähteminen vaatii osaamisen varmuutta ja sen että kalusto on kunnossa ja siihen kelvollista.
T 2010Olet erityisen aktiivinen tälle suomiforkalle sieltä sun thaimaasta, tämä taitaa olla sun päivittäinen kohokohta ja kaiken elämäsi tärkein sosiaalinen kontaktisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet erityisen aktiivinen tälle suomiforkalle sieltä sun thaimaasta, tämä taitaa olla sun päivittäinen kohokohta ja kaiken elämäsi tärkein sosiaalinen kontaktisi.
Oletko mielestäsi itse aktiivinen tälle suomiforkalle sieltä sun "thaimaasta"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet erityisen aktiivinen tälle suomiforkalle sieltä sun thaimaasta, tämä taitaa olla sun päivittäinen kohokohta ja kaiken elämäsi tärkein sosiaalinen kontaktisi.
Olen enemmän sisätiloissa kun poika ekassa flunssassaan ja minä rakentelen tässä sivussa vähän työprojektia. Oliko muuta kysyttävää siitä sinun kohtuumiljoonajahdistasi vai miksi vastasit taas kysymyksellä?
T 2010 Anonyymi kirjoitti:
Olen enemmän sisätiloissa kun poika ekassa flunssassaan ja minä rakentelen tässä sivussa vähän työprojektia. Oliko muuta kysyttävää siitä sinun kohtuumiljoonajahdistasi vai miksi vastasit taas kysymyksellä?
T 2010Ahaa että resupetteriä kiinnostaa nyt meikäläisen jahdit.. okei voin kertoa siitä hieman jos tarkoitat tätä Pattayalta hankkimaani kohtuu miljoona jahtia? Ensinnäkin siinä on kansi ja ruori joka kääntää perätintä. Kaasu poljinta kun painaa niin viilattu porpeli pyörii villimmin ja sitten mennään blaanissa niin että kaislikossa suhisee! Märssy korista kun kabteeni katsoo horisonttihin niin näkee kauvas. Paatin pituus on 30-100 metrijalkaa. Kone pellin alla jyrisee V8 moottori johon asensin 4 lisämäntää ja nyt se on V12. Amerikkalainen mosa. Ei ihan halpa mutta sattui tuossa olemaan vähän ylijäämää ja veron palautukset on tulossa kans. 9,32 thaimaan euroa. Palpa pullojen kanssa hajen vähän märkää paikallisesta pitkä ripasesta. Savonlinnassa pientä tihgu sadetta nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Saiko internetimuroitusi vallan flunssan eilen kun kipitit cityvaunujen kanssa?
Pysy sisätiloissa kun et kykene menemään altaan taakse ottamaan kuvaa.
Työprojekteja .... joo se on hyvä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiko internetimuroitusi vallan flunssan eilen kun kipitit cityvaunujen kanssa?
Pysy sisätiloissa kun et kykene menemään altaan taakse ottamaan kuvaa.
Työprojekteja .... joo se on hyvä.Pysy suomi24 palstalla kun et kykenemenemään jahdin taakse ottamaan kuvaa.
- Anonyymi
Vuosilukuidiootti provofeikkinen on siis internethistorian kovanaamaisin nössöpupunen.
S - Anonyymi
Tulevana viikonloppuna valitaan Miss Hesa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2565359- 1252333
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2432041Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641844- 1801690
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 631364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751321- 1191181