Mitähän sä siihen sanot

Anonyymi

Jos mä nyt vahinkossa ilmestynkin sun ovelle muutaman viikon päästä? Siis.. Näin en sitä tee, mutta tila on sit ihan toinen😂.. Mä pelkään, et niin käy kuitenkin.

21

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olisit hän niin näkemistä on jo rukoiltu lähes. En vaan tiedä kuka olet.

    • Anonyymi

      Miksi tulet hänen oven taakse aijotko antaa kielarin.

    • Anonyymi

      Suutun jos yllätät.

      • Sama juttu. Se aika meni jo ja olen introvertti.


    • Anonyymi

      Muutetaan pysyvästi ulkomaille. ✈️. Saattaa talon uusi omistaja ihmetellä.

    • Anonyymi

      Jaa, no se olis ehkä sellainen odotettu yllätys, jos niin voi sanoa. Että ajatellu niin voivan käydä, se kai sitä telepatiaa tai etiäisiä tai jotain mitä lie mystistä intuitiota, jota vastaan järjellä taistelee.

    • Anonyymi

      Oletko siis tullut salasuhteesta pieniin päin eli pamahtanut paksuksi? Oliko tarkoituksellinen yllätys miehelle vai ihan puhdas vahinko?

      • Anonyymi

        Oletko hrj joka pelkää ukkonsa naivan muita akkoja?

        Oletko miettinyt et tossa tilanteessa ero ois stalkkauksen nalkutuksen ja väkivallan sijaan paikallaan?


    • Anonyymi

      Senkun tulet, vaikka heti. Mitä sitä viikkoja odottelemaan.

    • Anonyymi

      Sanoisine että Teretulemast rakas, odotan jo innolla 😘

    • Anonyymi

      Nainen hylkäsi minut. Niin tapahtui. On selvittävä aivan yksin kaikesta. Hylkäsi koska en ole mitään. En voi olla enempää kuin olen ja se mitä olen ei ole hänelle riittävästi.

    • Anonyymi

      Tervetuloa en avaa ovea.

    • Anonyymi

      Taisithan sä kerran tuossa alaovella käydäkkin ja jotain sanoitkin mutta en kuullut kunnolla, enkä tiedä puhuitko mulle vai sinne puhelimeen jollekin ;) Anteeksi ku menin vaan mutta en ollut täysin varma olitko sinä ja olin silloin hieman huonossa kunnossakin (taisit sen huomata myös)

    • Anonyymi

      Tervetuloa tarjoan kahvit☕

    • Anonyymi

      Muutaman viikon? Liian myöhäistä.

    • Anonyymi

      Tule jos haluat. Olen kutsunutkin hänet kahville.
      -romu.

    • Anonyymi

      Tervetuloa, mutta tule jo pian.

    • Anonyymi

      Olisi kiva, mutta jotta varmasti olisin kotona, laitathan ensin viestin? Kiitos 😘

      • Anonyymi

        En ikinä😂, jos niin kävis, että saapuisin hänen ovelle, koska alitajunta mut sinne johtaa niin... Se olis jo muutenkin paha, niin siihen vielä viestejä nou nou... Luulen muutenkin hänen olleen ihan paniikissa niin sehän ottaisi vaan taka askelia..


    • Anonyymi

      Onko tämä mieheltä naiselle?

      • Anonyymi

        Naiselta miehelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe