Mitähän sä siihen sanot

Anonyymi

Jos mä nyt vahinkossa ilmestynkin sun ovelle muutaman viikon päästä? Siis.. Näin en sitä tee, mutta tila on sit ihan toinen😂.. Mä pelkään, et niin käy kuitenkin.

21

836

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olisit hän niin näkemistä on jo rukoiltu lähes. En vaan tiedä kuka olet.

• Anonyymi

Miksi tulet hänen oven taakse aijotko antaa kielarin.

• Anonyymi

Suutun jos yllätät.

• Sama juttu. Se aika meni jo ja olen introvertti.

• Anonyymi

Muutetaan pysyvästi ulkomaille. ✈️. Saattaa talon uusi omistaja ihmetellä.

• Anonyymi

Jaa, no se olis ehkä sellainen odotettu yllätys, jos niin voi sanoa. Että ajatellu niin voivan käydä, se kai sitä telepatiaa tai etiäisiä tai jotain mitä lie mystistä intuitiota, jota vastaan järjellä taistelee.

• Anonyymi

Oletko siis tullut salasuhteesta pieniin päin eli pamahtanut paksuksi? Oliko tarkoituksellinen yllätys miehelle vai ihan puhdas vahinko?

• Anonyymi

Oletko hrj joka pelkää ukkonsa naivan muita akkoja?

Oletko miettinyt et tossa tilanteessa ero ois stalkkauksen nalkutuksen ja väkivallan sijaan paikallaan?

• Anonyymi

Senkun tulet, vaikka heti. Mitä sitä viikkoja odottelemaan.

• Anonyymi

Sanoisine että Teretulemast rakas, odotan jo innolla 😘

• Anonyymi

Nainen hylkäsi minut. Niin tapahtui. On selvittävä aivan yksin kaikesta. Hylkäsi koska en ole mitään. En voi olla enempää kuin olen ja se mitä olen ei ole hänelle riittävästi.

• Anonyymi

Tervetuloa en avaa ovea.

• Anonyymi

Taisithan sä kerran tuossa alaovella käydäkkin ja jotain sanoitkin mutta en kuullut kunnolla, enkä tiedä puhuitko mulle vai sinne puhelimeen jollekin ;) Anteeksi ku menin vaan mutta en ollut täysin varma olitko sinä ja olin silloin hieman huonossa kunnossakin (taisit sen huomata myös)

• Anonyymi

Tervetuloa tarjoan kahvit☕

• Anonyymi

Muutaman viikon? Liian myöhäistä.

• Anonyymi

Tule jos haluat. Olen kutsunutkin hänet kahville.
      -romu.

• Anonyymi

Tervetuloa, mutta tule jo pian.

• Anonyymi

Olisi kiva, mutta jotta varmasti olisin kotona, laitathan ensin viestin? Kiitos 😘

• Anonyymi

En ikinä😂, jos niin kävis, että saapuisin hänen ovelle, koska alitajunta mut sinne johtaa niin... Se olis jo muutenkin paha, niin siihen vielä viestejä nou nou... Luulen muutenkin hänen olleen ihan paniikissa niin sehän ottaisi vaan taka askelia..

• Anonyymi

Onko tämä mieheltä naiselle?

• Anonyymi

Naiselta miehelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TV-lääkäri Pippa Laukka ottaa kantaa kauneusleikkaushuhuihin: "Parikymppisenä olisi ehkä..."

Pippa Laukka on 51-vuotias ja hyvässä kunnossa. Huhuja Laukan kauneusleikkauksista ja hiuslisäkkeistä on kiirinyt. Laukalla on hyvä vastaus epäilyksii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      4390
    2. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      3109
    3. Hei Ohisalo, poliisi aloittaa yt-neuvottelut

https://yle.fi/uutiset/3-12117065 Ns. poliisiministeriksi kutsuttavan sisäministerin vihreiden Ohisalon valtakaudella se nyt sitten tapahtui mitä kan
      Maailman menoa
      136
      1567
    4. Päätös epäasiallisesta käytöksestä

otteita uusimmasta pöytäkirjasta: Judoliiton hallituksen tietoon saatetun ja useiden henkilöiden allekirjoittaman aineiston perusteella hallitus on to
      Judo
      45
      1335
    5. Minä vuonna kohtasit hänet ensimmäisen kerran?

Oliko kohtaaminen duunissa vai siviilissä? Siinähän ne kysymykset tulivatkin. Olkaa siis hyvät ja vastatkaa. Ps. Rohkeimmat voivat kertoa pituutensa
      Ikävä
      83
      1200
    6. En minä sinua unohda

Hyvää huomenta naiselle kauneimmalle! 💛
      Ikävä
      61
      848
    7. Anteeksi kaikki

Anteeksi etten ollut veroisesi. Anteeksi että rakastuin. Anteeksi että yritin nähdä. Anteeksi että kirjoitin palstalle. Anteeksi että ajattelin sinua.
      Ikävä
      65
      822
    8. Kävikö Martina Tukholmassa ottamassa botoxia otsaansa

Viimeisessä story kuvassa näkyy aika selvästi pistoskohdat ja kuhmut, ja leuka on ihan ropollinen, täynnä näppyjä. Kyllä on huono iho, sitäkö se viher
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      806
    9. Onko teillä mitään ajatusta miten ajattelitte

Edetä tai lähestyä ikävöimäänne ihmistä? Vai onko tämä kirjoittaminen se joka tyydyttää kaikki tarpeet? Ei aikomusta lähestyä mitenkään ?
      Ikävä
      66
      800
    10. Kaiken sponssaava saapui

Ja pilheet jatkuu. Paljokohan maksoi sivukuluina isäviikko, kun piti aisoissaan ton lokin Kämpissä...ettei tunnu niin pahalta jäädä kaikesta paitsi.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      762
    Aihe