Mitähän sä siihen sanot

Anonyymi

Jos mä nyt vahinkossa ilmestynkin sun ovelle muutaman viikon päästä? Siis.. Näin en sitä tee, mutta tila on sit ihan toinen😂.. Mä pelkään, et niin käy kuitenkin.

21

991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olisit hän niin näkemistä on jo rukoiltu lähes. En vaan tiedä kuka olet.

• Anonyymi

Miksi tulet hänen oven taakse aijotko antaa kielarin.

• Anonyymi

Suutun jos yllätät.

• Sama juttu. Se aika meni jo ja olen introvertti.

• Anonyymi

Muutetaan pysyvästi ulkomaille. ✈️. Saattaa talon uusi omistaja ihmetellä.

• Anonyymi

Jaa, no se olis ehkä sellainen odotettu yllätys, jos niin voi sanoa. Että ajatellu niin voivan käydä, se kai sitä telepatiaa tai etiäisiä tai jotain mitä lie mystistä intuitiota, jota vastaan järjellä taistelee.

• Anonyymi

Oletko siis tullut salasuhteesta pieniin päin eli pamahtanut paksuksi? Oliko tarkoituksellinen yllätys miehelle vai ihan puhdas vahinko?

• Anonyymi

Oletko hrj joka pelkää ukkonsa naivan muita akkoja?

Oletko miettinyt et tossa tilanteessa ero ois stalkkauksen nalkutuksen ja väkivallan sijaan paikallaan?

• Anonyymi

Senkun tulet, vaikka heti. Mitä sitä viikkoja odottelemaan.

• Anonyymi

Sanoisine että Teretulemast rakas, odotan jo innolla 😘

• Anonyymi

Nainen hylkäsi minut. Niin tapahtui. On selvittävä aivan yksin kaikesta. Hylkäsi koska en ole mitään. En voi olla enempää kuin olen ja se mitä olen ei ole hänelle riittävästi.

• Anonyymi

Tervetuloa en avaa ovea.

• Anonyymi

Taisithan sä kerran tuossa alaovella käydäkkin ja jotain sanoitkin mutta en kuullut kunnolla, enkä tiedä puhuitko mulle vai sinne puhelimeen jollekin ;) Anteeksi ku menin vaan mutta en ollut täysin varma olitko sinä ja olin silloin hieman huonossa kunnossakin (taisit sen huomata myös)

• Anonyymi

Tervetuloa tarjoan kahvit☕

• Anonyymi

Muutaman viikon? Liian myöhäistä.

• Anonyymi

Tule jos haluat. Olen kutsunutkin hänet kahville.
      -romu.

• Anonyymi

Tervetuloa, mutta tule jo pian.

• Anonyymi

Olisi kiva, mutta jotta varmasti olisin kotona, laitathan ensin viestin? Kiitos 😘

• Anonyymi

En ikinä😂, jos niin kävis, että saapuisin hänen ovelle, koska alitajunta mut sinne johtaa niin... Se olis jo muutenkin paha, niin siihen vielä viestejä nou nou... Luulen muutenkin hänen olleen ihan paniikissa niin sehän ottaisi vaan taka askelia..

• Anonyymi

Onko tämä mieheltä naiselle?

• Anonyymi

Naiselta miehelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      347
      12838
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      61
      3824
    3. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      77
      3459
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3274
    5. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      11
      3195
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      58
      3150
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      135
      3068
    8. 103
      3028
    9. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      43
      2908
    10. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2714
    Aihe