Mitähän sä siihen sanot

Anonyymi

Jos mä nyt vahinkossa ilmestynkin sun ovelle muutaman viikon päästä? Siis.. Näin en sitä tee, mutta tila on sit ihan toinen😂.. Mä pelkään, et niin käy kuitenkin.

21

1008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olisit hän niin näkemistä on jo rukoiltu lähes. En vaan tiedä kuka olet.

• Anonyymi

Miksi tulet hänen oven taakse aijotko antaa kielarin.

• Anonyymi

Suutun jos yllätät.

• Sama juttu. Se aika meni jo ja olen introvertti.

• Anonyymi

Muutetaan pysyvästi ulkomaille. ✈️. Saattaa talon uusi omistaja ihmetellä.

• Anonyymi

Jaa, no se olis ehkä sellainen odotettu yllätys, jos niin voi sanoa. Että ajatellu niin voivan käydä, se kai sitä telepatiaa tai etiäisiä tai jotain mitä lie mystistä intuitiota, jota vastaan järjellä taistelee.

• Anonyymi

Oletko siis tullut salasuhteesta pieniin päin eli pamahtanut paksuksi? Oliko tarkoituksellinen yllätys miehelle vai ihan puhdas vahinko?

• Anonyymi

Oletko hrj joka pelkää ukkonsa naivan muita akkoja?

Oletko miettinyt et tossa tilanteessa ero ois stalkkauksen nalkutuksen ja väkivallan sijaan paikallaan?

• Anonyymi

Senkun tulet, vaikka heti. Mitä sitä viikkoja odottelemaan.

• Anonyymi

Sanoisine että Teretulemast rakas, odotan jo innolla 😘

• Anonyymi

Nainen hylkäsi minut. Niin tapahtui. On selvittävä aivan yksin kaikesta. Hylkäsi koska en ole mitään. En voi olla enempää kuin olen ja se mitä olen ei ole hänelle riittävästi.

• Anonyymi

Tervetuloa en avaa ovea.

• Anonyymi

Taisithan sä kerran tuossa alaovella käydäkkin ja jotain sanoitkin mutta en kuullut kunnolla, enkä tiedä puhuitko mulle vai sinne puhelimeen jollekin ;) Anteeksi ku menin vaan mutta en ollut täysin varma olitko sinä ja olin silloin hieman huonossa kunnossakin (taisit sen huomata myös)

• Anonyymi

Tervetuloa tarjoan kahvit☕

• Anonyymi

Muutaman viikon? Liian myöhäistä.

• Anonyymi

Tule jos haluat. Olen kutsunutkin hänet kahville.
      -romu.

• Anonyymi

Tervetuloa, mutta tule jo pian.

• Anonyymi

Olisi kiva, mutta jotta varmasti olisin kotona, laitathan ensin viestin? Kiitos 😘

• Anonyymi

En ikinä😂, jos niin kävis, että saapuisin hänen ovelle, koska alitajunta mut sinne johtaa niin... Se olis jo muutenkin paha, niin siihen vielä viestejä nou nou... Luulen muutenkin hänen olleen ihan paniikissa niin sehän ottaisi vaan taka askelia..

• Anonyymi

Onko tämä mieheltä naiselle?

• Anonyymi

Naiselta miehelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      211
      14764
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      18
      2160
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      38
      1853
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      134
      1204
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      94
      1196
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1090
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      872
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      73
      745
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      693
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      688
    Aihe