Hyvää yötä, vielä tänne

Anonyymi

Kaiken keskelle. Olet varmasti enemmän selvillä asioista kuin minä. Luotan sinuun. Rauhallista yötä, ja hyvää huomenta. Tuskin ehdin tänne huomenna, ja pitäisi käydä nukkumaan jo. On vaan yksi projekti kesken, ei malttaisi lopettaa.

8

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enemmänkin intuitiota, mutta teen minkä voin. Menoa taitaa taas olla itselläkin, poikkean kun ehdin. Öitä ja tuotteliasta viikkoa.

• Anonyymi

Kannattaa keskittää tekemisensä muualle kuin anonyymejä ihmisiä kohtaan.
        Se on hukkaanheitettyä tekemistä.
        Kannattaa panostaa heihin joita edes hieman tuntee.

• Anonyymi

Olet täällä 24/7,taitaa olla sun työpaikka".

• Anonyymi

Hymyilin sanoillesi " teen minkä voin ".
        Mukavaa alkavaa viikkoo sullekin täältä sivusta vaan.

• Anonyymi

Täällä kylläkin ne intuitiot heittävät iloisesti häränpyllyä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kylläkin ne intuitiot heittävät iloisesti häränpyllyä !

Äläpä muuta sano, esimerkiksi joku höppänä jos väittää tietävänsä, että kuka on täällä 24/7 ei ehkä tule ajatelleeksi, että on itse täällä juuri niin usein ja hän on tunnisteluunsa ja arvailuunsa pahasti koukussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpä muuta sano, esimerkiksi joku höppänä jos väittää tietävänsä, että kuka on täällä 24/7 ei ehkä tule ajatelleeksi, että on itse täällä juuri niin usein ja hän on tunnisteluunsa ja arvailuunsa pahasti koukussa.

Erittäin hyvin sanottu. Kyllä pistää silmään nimenomaan tuo joissain kommenteissa jumittelu johon selvästi vastaa useampaan kertaan. Ihan täyttä humpuukia ja toden totta ristiriitaista mitä sanoo toisista kun itse on se joka päivystää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe