Vad tycker ni om Tiina Ahva?

Anonyymi

Nu får man inte fråga vem hon är. Suomen johtavia nuoria poliitikot jolta meni puolue alta kun Sininen tulevaisuus kuoli. Tidigare var hon sannfinländare mutta valitsi väärän hevosen v. 2017. Mikä pualue keksittäis hälle? Ottaidko SFP vastaan tämän nuoren kyvyn? Hatuistaankin hänet tunnetaan. Niin tuo medlemskap kysimus täytyykö osata ruattii jos jäsen rkp.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liike nyt! Tai jos Soinin Timon aatetoverit valtaa PS takaisin niin sitten se. Mut tuskin SFP. SINI PERSUT on aika kielteinen kannan ottanut tvång svenska härpäkettä kohtaan.

• Anonyymi

Se on ainakin 190 cm pitkä. Olen nähnyt ja pelästyin.

• Anonyymi

Oliko se hän joka näki hirveitä natzeja joka paikassa solkenaan jatkuvalla syötöllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se hän joka näki hirveitä natzeja joka paikassa solkenaan jatkuvalla syötöllä

Ei. Se oli Tiina Elovaara. Tää Ahva ei ole niin pitkä. Ex Persuja molemmat toki. Ja hyvin kauniita naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Se oli Tiina Elovaara. Tää Ahva ei ole niin pitkä. Ex Persuja molemmat toki. Ja hyvin kauniita naisia.

De är vackra. Du har rätt! Finns det nånting annat du vill säga? En duktig politiker? På vilket sätt? Om hon behöver SFP, så måste hon träffa Fru Henriksson. Men nu är jag för trött. Jag ska sova en stund! God natt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

De är vackra. Du har rätt! Finns det nånting annat du vill säga? En duktig politiker? På vilket sätt? Om hon behöver SFP, så måste hon träffa Fru Henriksson. Men nu är jag för trött. Jag ska sova en stund! God natt!

Siniset turvaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siniset turvaa!

Ahva pyrkii vain varapuheenjihtajajsi ko. Puolueessa. Mutta kai se nyt on selvää, että näin pienen puolueen [0 Meppiä / 0 kansanedustaa / 4 kunnanvaltuutettua] VARAPJ ei kovin näkyvä vaikuttamisen paikka ole. Ei RKP - PUOLUEENKAAN osalta edes PJ ole ministerinäkään esillä ihan siinä määrin kuin isompien puolueiden pomot. Mutta itse Ahva-ketju taitaa olla väärällä palstalla. Siirtymöloikka: PS-SINISET-RKP... Sellaisen todennäköisyys lienee jo häviävän pieni. Jos sitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahva pyrkii vain varapuheenjihtajajsi ko. Puolueessa. Mutta kai se nyt on selvää, että näin pienen puolueen [0 Meppiä / 0 kansanedustaa / 4 kunnanvaltuutettua] VARAPJ ei kovin näkyvä vaikuttamisen paikka ole. Ei RKP - PUOLUEENKAAN osalta edes PJ ole ministerinäkään esillä ihan siinä määrin kuin isompien puolueiden pomot. Mutta itse Ahva-ketju taitaa olla väärällä palstalla. Siirtymöloikka: PS-SINISET-RKP... Sellaisen todennäköisyys lienee jo häviävän pieni. Jos sitäkään.

Aika moni Sinipersu oli kriittinen "Tvångsvenskan" -HÄRPÄKETTÄ KOHHTAAN. Näin mm. Samppa Terho. Hän putosi muiden Sinipersujen tavoin eduskunnasta v. 2019. Mä taas rakastan ruotsin kieltä! Ruotsia sais enemmänkin olla kouluaineena. Ja kyllä, äänestän Halla Persuja. Lätkässä taas "En gång..."

• Anonyymi

Miksi pitäisi mennä, vieläpä heti? Menen heti kun Sinä ensin olet mennyt. Vasta sitten. Joten mene nyt jo kiireellä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi mennä, vieläpä heti? Menen heti kun Sinä ensin olet mennyt. Vasta sitten. Joten mene nyt jo kiireellä!

Okei. Menen itse, Genast. Tule sinä sitten. Snart.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Menen itse, Genast. Tule sinä sitten. Snart.

Näin toimitaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin toimitaan!

Onnittelut lottovoitosta!

• Anonyymi

Vad tycker ni om Axel Olof Freudenthal.

• Anonyymi

Kes tema on? Ihan outo nimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kes tema on? Ihan outo nimi.

Kato netistä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      110
      4316
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      79
      3513
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      83
      3359
    4. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3301
    5. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      26
      3258
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      73
      2935
    7. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      64
      2807
    8. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2790
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2579
    10. Autolla törmäilijä

Kuka törmäili yläkouluikäiseen pyöräilijään?
      Jämsä
      9
      2492
    Aihe