Vad tycker ni om Tiina Ahva?

Anonyymi

Nu får man inte fråga vem hon är. Suomen johtavia nuoria poliitikot jolta meni puolue alta kun Sininen tulevaisuus kuoli. Tidigare var hon sannfinländare mutta valitsi väärän hevosen v. 2017. Mikä pualue keksittäis hälle? Ottaidko SFP vastaan tämän nuoren kyvyn? Hatuistaankin hänet tunnetaan. Niin tuo medlemskap kysimus täytyykö osata ruattii jos jäsen rkp.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liike nyt! Tai jos Soinin Timon aatetoverit valtaa PS takaisin niin sitten se. Mut tuskin SFP. SINI PERSUT on aika kielteinen kannan ottanut tvång svenska härpäkettä kohtaan.

• Anonyymi

Se on ainakin 190 cm pitkä. Olen nähnyt ja pelästyin.

• Anonyymi

Oliko se hän joka näki hirveitä natzeja joka paikassa solkenaan jatkuvalla syötöllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se hän joka näki hirveitä natzeja joka paikassa solkenaan jatkuvalla syötöllä

Ei. Se oli Tiina Elovaara. Tää Ahva ei ole niin pitkä. Ex Persuja molemmat toki. Ja hyvin kauniita naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Se oli Tiina Elovaara. Tää Ahva ei ole niin pitkä. Ex Persuja molemmat toki. Ja hyvin kauniita naisia.

De är vackra. Du har rätt! Finns det nånting annat du vill säga? En duktig politiker? På vilket sätt? Om hon behöver SFP, så måste hon träffa Fru Henriksson. Men nu är jag för trött. Jag ska sova en stund! God natt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

De är vackra. Du har rätt! Finns det nånting annat du vill säga? En duktig politiker? På vilket sätt? Om hon behöver SFP, så måste hon träffa Fru Henriksson. Men nu är jag för trött. Jag ska sova en stund! God natt!

Siniset turvaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siniset turvaa!

Ahva pyrkii vain varapuheenjihtajajsi ko. Puolueessa. Mutta kai se nyt on selvää, että näin pienen puolueen [0 Meppiä / 0 kansanedustaa / 4 kunnanvaltuutettua] VARAPJ ei kovin näkyvä vaikuttamisen paikka ole. Ei RKP - PUOLUEENKAAN osalta edes PJ ole ministerinäkään esillä ihan siinä määrin kuin isompien puolueiden pomot. Mutta itse Ahva-ketju taitaa olla väärällä palstalla. Siirtymöloikka: PS-SINISET-RKP... Sellaisen todennäköisyys lienee jo häviävän pieni. Jos sitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahva pyrkii vain varapuheenjihtajajsi ko. Puolueessa. Mutta kai se nyt on selvää, että näin pienen puolueen [0 Meppiä / 0 kansanedustaa / 4 kunnanvaltuutettua] VARAPJ ei kovin näkyvä vaikuttamisen paikka ole. Ei RKP - PUOLUEENKAAN osalta edes PJ ole ministerinäkään esillä ihan siinä määrin kuin isompien puolueiden pomot. Mutta itse Ahva-ketju taitaa olla väärällä palstalla. Siirtymöloikka: PS-SINISET-RKP... Sellaisen todennäköisyys lienee jo häviävän pieni. Jos sitäkään.

Aika moni Sinipersu oli kriittinen "Tvångsvenskan" -HÄRPÄKETTÄ KOHHTAAN. Näin mm. Samppa Terho. Hän putosi muiden Sinipersujen tavoin eduskunnasta v. 2019. Mä taas rakastan ruotsin kieltä! Ruotsia sais enemmänkin olla kouluaineena. Ja kyllä, äänestän Halla Persuja. Lätkässä taas "En gång..."

• Anonyymi

Miksi pitäisi mennä, vieläpä heti? Menen heti kun Sinä ensin olet mennyt. Vasta sitten. Joten mene nyt jo kiireellä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi mennä, vieläpä heti? Menen heti kun Sinä ensin olet mennyt. Vasta sitten. Joten mene nyt jo kiireellä!

Okei. Menen itse, Genast. Tule sinä sitten. Snart.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Menen itse, Genast. Tule sinä sitten. Snart.

Näin toimitaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin toimitaan!

Onnittelut lottovoitosta!

• Anonyymi

Vad tycker ni om Axel Olof Freudenthal.

• Anonyymi

Kes tema on? Ihan outo nimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kes tema on? Ihan outo nimi.

Kato netistä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3919
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3505
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      79
      3343
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2648
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1618
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1516
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1134
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1124
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1110
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1026
    Aihe