2013 mallin bensa-CRV ja keltainen AWD merkkivalo palaa aina välillä. Infossa teksti "tarkasta järjestelmä".
Onko muilla kokemusta mikä tod. näk. on hajalla? Jostain jenkkien CRV-palstalta löysin että vika olisi jossain nelivedon solenoidissa joka on tasauspyörästön yhteydessä.
Jännästi valo syttyy kylmänä lähtiessä n. kilometrin ajon jälkeen, mutta sitten jos pysähtyy joksikin aikaa vaikka kaupassa käymään ja jatkaa matkaa, valo ei enää syty.
Nelivedon vikavalo CRV:ssä
5
2917
Vastaukset
- Anonyymi
Onko perään vaihdettu öljyjä koskaan? Ja oltava nimen omaan Hondan omaa Dualpump litkua.
- Anonyymi
Merkkihuollossa on aina käytetty, ja ohjelman mukaan menty, mutta enpä tiedä onko noita vaihdettu. Kilometrejä on vasta 160 t.
- Anonyymi
Ne peräöljyt pitää tarkastaa milloin vaihdettu tai vaihtaa jos ei tietoa. Merkkihuollossa kun kerta käytetty, niin huoltokirjasta pitää merkintä löytyä. Tämä on ilmeisesti 4-korinen, eli uudempaa mallia. Siinähän monilevykytkimen ohjaus on sähkömoottoreilla, joten niiden ohjausvika hyvin mahdollinen.
- Anonyymi
Onko vika paikantunut? Itselläni samanlaista vaivaa. Awd valo syttyy parin kilometrin jälkeen. Kun auton sammuttaa ja käynnistää uudelleen niin valo ei pala, eikä välttämättä syty seuraavan 10km aikana Tai sitten syttyy ensimmäisen kilometrin aikana.. Toisinaan olen ajanut autolla starttauksen jälkeen 30km ettei valo ole syttynyt. Awd releen olen vaihtanut takakontin vasemman muovin alle mutta ei vaikutusta. Oma arvaus internettiä selaillessa että awd Solenoidi temppuilee joka ilmeisesti perämutikan sisällä jne.. Vikakoodia antoivat AWD releelle sekä AWD solenoidille. Mutt nämä on näitä. Korjaamothan korjaa ja vaihtaa kyllä kaiken tarpeettoman osa osalta, mutta ennen tätä olisi kiva tietää jos jollain muulla vastaava vika selvinnyt?
- Anonyymi
Tuo aloitusviesti on minulta, vein merkkihuoltoon ja vaihtovat sen nelivedon kytkevän solenoidin. Vaati ilmeisesti työtä useamman tunnin, koko homma kustansi n. 650 e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690