Joku Lempoparkki kuulemma

Anonyymi

On rauhaton ja vaarallinen paikka viedä autonsa parkkiin jos käy ostoksilla vaikka ALKOSSA tai S-Marketissa. Pitääkö tällaiset huhut paikkaansa? .

6

189

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan siinä ihan vieressäkin parkkipaikat, kuka nyt Lempoon auton veisi ja kävelisi satoja metrejä kymmenen metrin sijaan?
      Onhan Lempossa ollut ilkivaltaa, mutta missä ei nykyään. Kyllä kakarat on nykyään niin fiksuja ja ahkeria.

• Anonyymi

En tiiä mikä on Lempoparkki (lempo soikoon) mutta juuri muutama päivä sitten olin parkissa siinä S-marketin pihassa ja seurasin, kuinka joku oli parkkeerannut koslansa siihen, viinipullo oli maassa auton takana ja äijä hillui sinä selvästikin pöhnässä ja piti hauskaa itsensä kanssa. Keskellä päivää.

• Anonyymi

Samaa kattelin itsekin, kaksi noita oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa kattelin itsekin, kaksi noita oli.

Silloin pitää soittaa 112 poliisi paikalla jos epäilee rattijuopumusta tai voit olla syyllinen rikollisen suojelusta. Tai kadut kun et soittanut ja sama porukka tappoi yliajolla ihmisen .

• Anonyymi

Sivistyneet ja hintatietoiset käy Lidlissä.

• Anonyymi

Bonus ja parkkisakko kaupanpäälle S- parkissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      91
      4607
    2. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      2266
    3. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1588
    4. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      82
      1412
    5. Uskallatko paljastaa

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
      Ikävä
      54
      994
    6. Sä oot ihan hullu

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
      Ikävä
      55
      976
    7. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

…ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      921
    8. Haluatko sä vielä?

Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitän
      Ikävä
      18
      811
    9. Ooksä täällä mies?

Sano jotain kivaa. Piristä rakastunutta.
      Ikävä
      69
      705
    Aihe