Tulkinnat viihdekäyttöön

Anonyymi

Sattuipa silmiini ennustussivun alalaidassa teksti tulkintojen teosta ainoastaan viihdetarkoituksessa! Onko ko maininta useimmillakin vastaavilla ennustuspalveluilla?
Jotenkin niin ironista, jos ihminen soittaa tai pyytää tulkintaa kirjallisena elämänsä vaikeassa tilanteessa, epätietoisena tai ahdistuneena... ja sitten se teksti siellä lopussa: leikkiähän tämä vaan onkin!

11

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakollinen notifikaatio. Laki sanelee nämä viihteeksi, se täytyy asiakkaalle kertoa selkeästi.

• Anonyymi

Ymmärtäähän sen nyt kai jokainen ilman siitä tekstiäkin... meinan, ei kaitten nyt kukaan oikeasti kuvittele löytävänsä oikeata näkijää jostain ennustuspalvelufirmoista?
      joihin palkataan ketä vaan systeemillä "etsitään keskustelutaitoisia henkilöitä"

Samaan "viihdepalvelujen" sarjaan laittasin kyllä muuteskin kaiken mailman 0700 -linjojen "ennustajat." meinaten oman kokemuksen mukaan oikeat selvännäkijät löytyy kyllä ihan omalla puhelinnumerollansa ja työskentelee ihan omana itsenään ilman mitään "ennustajafirmoja."
      Onhan niissä varmasti mikä mielenkiintosin kokoonpano "ennustelijoita" , mutta, mutta......

• Anonyymi

Sun kokemus on vain yksi kokemus. Itse kierrän kaukaa nämä Naomit, joiden nimeä ylläpidetään väenvängällä. Epäilyttää heti. 0700 linjalta olen kyllä muutaman taitavan löytänyt. No, ne ottaa myös toisinkin vastaan kuin vain 0700.

Ei se numero susta huijaria tai huonoa automaattisesti tee, se helpottaa vaan kirjanpidollisestikin, kun laskutus on vaivatonta. Toki noi linjat on täynnä kaikenlaista....

• Anonyymi

Kyllä se on viihteellinen palvelu, pyysipä näkijältä tulkintaa missä mielessä tahansa. Siihen luokkaan se kuuluu. Eihän se ole mitään tutkimuksin todistettua tai lääketieteellistä palvelua.

• Anonyymi

Siinä ei ole mitään viihteellistä, kun kuulee oikealta näkijältä että miehellä on ollut salasuhde pian kahden vuoden ajan. Näin kävi minulle, ja varmistui että myös piti paikkansa, eli mies tunnusti. Näkijä jolla kävin on se "noitanainen Naomi`` kuten ystäväni häntä kuvaili kun kaverikseen sinne pyysi. Ei pitänyt ensin mennäkkään, en ole koskaan ennen millään ennustajilla käynyt mutta hyvä että menin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä ei ole mitään viihteellistä, kun kuulee oikealta näkijältä että miehellä on ollut salasuhde pian kahden vuoden ajan. Näin kävi minulle, ja varmistui että myös piti paikkansa, eli mies tunnusti. Näkijä jolla kävin on se "noitanainen Naomi`` kuten ystäväni häntä kuvaili kun kaverikseen sinne pyysi. Ei pitänyt ensin mennäkkään, en ole koskaan ennen millään ennustajilla käynyt mutta hyvä että menin.

Sama juttu mulla. Ennustajat avasivat miehen pettämisen päivänvaloon. Mies tunnusti. Ilman ennustajien apua asiat olisivat jääneet pimentoon.
        Epäilin vahvasti jotain tapahtuneen, mielenrauhani oli järkkynyt. Enkä todellakaan kokenut asioiden selvittelyssä mitään viihteellisyyttä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilemättä tuossa ei ollut mitään viihteellistä. No en osaa sanoa miten tällaiset palvelut pitäisi luokitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu mulla. Ennustajat avasivat miehen pettämisen päivänvaloon. Mies tunnusti. Ilman ennustajien apua asiat olisivat jääneet pimentoon.
        Epäilin vahvasti jotain tapahtuneen, mielenrauhani oli järkkynyt. Enkä todellakaan kokenut asioiden selvittelyssä mitään viihteellisyyttä!

Niin ja kun tiedetään näkijöitä käytettävän mm. rikosten selvittämiseen ja kadonneiden etsintään niin ei siinäkään ainakaan minun mielestäni ole mitään viihteellistä. Pitäisi osata erottaa toisistaan nuo viihteelliset linjat ja forumit ja siten ihan oikeat selvänäkijät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja kun tiedetään näkijöitä käytettävän mm. rikosten selvittämiseen ja kadonneiden etsintään niin ei siinäkään ainakaan minun mielestäni ole mitään viihteellistä. Pitäisi osata erottaa toisistaan nuo viihteelliset linjat ja forumit ja siten ihan oikeat selvänäkijät.

Miksi tämä ammatti luokitellaan viihteeksi? Siksi, että palvelulaatuan ei kyetä mittaamaan tarkasti kuten esim. auton oston tai lentoyhtiön kohdalla. Ihmiset haastaisi näkijöitä oikeuteen ja valittaisivat kuluttaja-asiamiehelle koko ajan pas**** palvelusta. Kuka jaksaa odottaa sitä, että parin kk:n ajanjaksolle nähdyt tapahtumat ottivatkin 5-10 vuotta? Ei kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tämä ammatti luokitellaan viihteeksi? Siksi, että palvelulaatuan ei kyetä mittaamaan tarkasti kuten esim. auton oston tai lentoyhtiön kohdalla. Ihmiset haastaisi näkijöitä oikeuteen ja valittaisivat kuluttaja-asiamiehelle koko ajan pas**** palvelusta. Kuka jaksaa odottaa sitä, että parin kk:n ajanjaksolle nähdyt tapahtumat ottivatkin 5-10 vuotta? Ei kukaan.

Lisään vielä, sama homma kuin Veikkauksen kohdalla - saattaa osua kohdalle tai ei. Noh, suomalaiset on peliongelmaista kansaa ja saamattomista voitoista ts. hävityistä varoista Veikkauksen kohdalla ei kukaan valita. Eikö voi, koska viihdettä sekin.

• Anonyymi

Hyvin sanottu!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe