Tulkinnat viihdekäyttöön

Anonyymi

Sattuipa silmiini ennustussivun alalaidassa teksti tulkintojen teosta ainoastaan viihdetarkoituksessa! Onko ko maininta useimmillakin vastaavilla ennustuspalveluilla?
Jotenkin niin ironista, jos ihminen soittaa tai pyytää tulkintaa kirjallisena elämänsä vaikeassa tilanteessa, epätietoisena tai ahdistuneena... ja sitten se teksti siellä lopussa: leikkiähän tämä vaan onkin!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakollinen notifikaatio. Laki sanelee nämä viihteeksi, se täytyy asiakkaalle kertoa selkeästi.

    • Anonyymi

      Ymmärtäähän sen nyt kai jokainen ilman siitä tekstiäkin... meinan, ei kaitten nyt kukaan oikeasti kuvittele löytävänsä oikeata näkijää jostain ennustuspalvelufirmoista?
      joihin palkataan ketä vaan systeemillä "etsitään keskustelutaitoisia henkilöitä"

      Samaan "viihdepalvelujen" sarjaan laittasin kyllä muuteskin kaiken mailman 0700 -linjojen "ennustajat." meinaten oman kokemuksen mukaan oikeat selvännäkijät löytyy kyllä ihan omalla puhelinnumerollansa ja työskentelee ihan omana itsenään ilman mitään "ennustajafirmoja."
      Onhan niissä varmasti mikä mielenkiintosin kokoonpano "ennustelijoita" , mutta, mutta......

      • Anonyymi

        Sun kokemus on vain yksi kokemus. Itse kierrän kaukaa nämä Naomit, joiden nimeä ylläpidetään väenvängällä. Epäilyttää heti. 0700 linjalta olen kyllä muutaman taitavan löytänyt. No, ne ottaa myös toisinkin vastaan kuin vain 0700.

        Ei se numero susta huijaria tai huonoa automaattisesti tee, se helpottaa vaan kirjanpidollisestikin, kun laskutus on vaivatonta. Toki noi linjat on täynnä kaikenlaista....


    • Anonyymi

      Kyllä se on viihteellinen palvelu, pyysipä näkijältä tulkintaa missä mielessä tahansa. Siihen luokkaan se kuuluu. Eihän se ole mitään tutkimuksin todistettua tai lääketieteellistä palvelua.

      • Anonyymi

        Siinä ei ole mitään viihteellistä, kun kuulee oikealta näkijältä että miehellä on ollut salasuhde pian kahden vuoden ajan. Näin kävi minulle, ja varmistui että myös piti paikkansa, eli mies tunnusti. Näkijä jolla kävin on se "noitanainen Naomi`` kuten ystäväni häntä kuvaili kun kaverikseen sinne pyysi. Ei pitänyt ensin mennäkkään, en ole koskaan ennen millään ennustajilla käynyt mutta hyvä että menin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei ole mitään viihteellistä, kun kuulee oikealta näkijältä että miehellä on ollut salasuhde pian kahden vuoden ajan. Näin kävi minulle, ja varmistui että myös piti paikkansa, eli mies tunnusti. Näkijä jolla kävin on se "noitanainen Naomi`` kuten ystäväni häntä kuvaili kun kaverikseen sinne pyysi. Ei pitänyt ensin mennäkkään, en ole koskaan ennen millään ennustajilla käynyt mutta hyvä että menin.

        Sama juttu mulla. Ennustajat avasivat miehen pettämisen päivänvaloon. Mies tunnusti. Ilman ennustajien apua asiat olisivat jääneet pimentoon.
        Epäilin vahvasti jotain tapahtuneen, mielenrauhani oli järkkynyt. Enkä todellakaan kokenut asioiden selvittelyssä mitään viihteellisyyttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei ole mitään viihteellistä, kun kuulee oikealta näkijältä että miehellä on ollut salasuhde pian kahden vuoden ajan. Näin kävi minulle, ja varmistui että myös piti paikkansa, eli mies tunnusti. Näkijä jolla kävin on se "noitanainen Naomi`` kuten ystäväni häntä kuvaili kun kaverikseen sinne pyysi. Ei pitänyt ensin mennäkkään, en ole koskaan ennen millään ennustajilla käynyt mutta hyvä että menin.

        Epäilemättä tuossa ei ollut mitään viihteellistä. No en osaa sanoa miten tällaiset palvelut pitäisi luokitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu mulla. Ennustajat avasivat miehen pettämisen päivänvaloon. Mies tunnusti. Ilman ennustajien apua asiat olisivat jääneet pimentoon.
        Epäilin vahvasti jotain tapahtuneen, mielenrauhani oli järkkynyt. Enkä todellakaan kokenut asioiden selvittelyssä mitään viihteellisyyttä!

        Niin ja kun tiedetään näkijöitä käytettävän mm. rikosten selvittämiseen ja kadonneiden etsintään niin ei siinäkään ainakaan minun mielestäni ole mitään viihteellistä. Pitäisi osata erottaa toisistaan nuo viihteelliset linjat ja forumit ja siten ihan oikeat selvänäkijät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kun tiedetään näkijöitä käytettävän mm. rikosten selvittämiseen ja kadonneiden etsintään niin ei siinäkään ainakaan minun mielestäni ole mitään viihteellistä. Pitäisi osata erottaa toisistaan nuo viihteelliset linjat ja forumit ja siten ihan oikeat selvänäkijät.

        Miksi tämä ammatti luokitellaan viihteeksi? Siksi, että palvelulaatuan ei kyetä mittaamaan tarkasti kuten esim. auton oston tai lentoyhtiön kohdalla. Ihmiset haastaisi näkijöitä oikeuteen ja valittaisivat kuluttaja-asiamiehelle koko ajan pas**** palvelusta. Kuka jaksaa odottaa sitä, että parin kk:n ajanjaksolle nähdyt tapahtumat ottivatkin 5-10 vuotta? Ei kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tämä ammatti luokitellaan viihteeksi? Siksi, että palvelulaatuan ei kyetä mittaamaan tarkasti kuten esim. auton oston tai lentoyhtiön kohdalla. Ihmiset haastaisi näkijöitä oikeuteen ja valittaisivat kuluttaja-asiamiehelle koko ajan pas**** palvelusta. Kuka jaksaa odottaa sitä, että parin kk:n ajanjaksolle nähdyt tapahtumat ottivatkin 5-10 vuotta? Ei kukaan.

        Lisään vielä, sama homma kuin Veikkauksen kohdalla - saattaa osua kohdalle tai ei. Noh, suomalaiset on peliongelmaista kansaa ja saamattomista voitoista ts. hävityistä varoista Veikkauksen kohdalla ei kukaan valita. Eikö voi, koska viihdettä sekin.


    • Anonyymi

      Hyvin sanottu!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe