Nuku hyvin
Hyvää yötä
25
758
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä myös
- Anonyymi
Samoin öitä.
Loinen...........
<3- Anonyymi
Levollista yötä. Alan nukkumaan....
Ryydis olo.
🙏
🧡
🌠 - Anonyymi
Kaikki on jäänyt pois
- Anonyymi
No voi pahus
- Anonyymi
En nuku hyvin ennen kuin minulle on vakituinen työpaikka.
- Anonyymi
Hyvää Yötä Pirjo
- Anonyymi
Joko Pirjo menet tuntumaan?
- Anonyymi
Nukkumaan meen kyllä kohta puoliin 😄. Mukavia unia!!
- Anonyymi
Hyvät yöt.
- Anonyymi
hyvää yötä https://youtu.be/JFW743P-6HM
kauniita unia. - Anonyymi
Uni antaa väsyneelle levon. Öitä ✨
- Anonyymi
Tuhmia unia
- Anonyymi
Nuku hyvin.
Kun toivotan sulle hyvää yötä, sinä tiedät sen..
Se on mukava ajatus jotenkin.. - Anonyymi
Nukutaan hyvin.💚
- Anonyymi
Nukutaan hyvin.💚
- Anonyymi
Nukutaan hyvin.💚
- Anonyymi
Öitä ja sipaisu poskellesi..
- Anonyymi
Kauniita unia 💫🙏
- Anonyymi
Sinisiin uniin 💙
Kauniita unia, alkaa olla jo iltavirkunkin uniaika.
- Anonyymi
Joka ilta kun lamppu sammuu..
- Anonyymi
Kauniita unia, oman kullan kuvia💞😴
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306222Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144704Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623101Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591723Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111528- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189