Tietääkö Stefan, että Sofia on ollut vankilassa?

Anonyymi

Jos ei Sofia itse niin toivottavasti joku on Stefanille asiasta kertonut.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdolliset eivät Thermosta tai sukua tunnu haittaavan.
      Avosylin toivotetaan sukuun.

      • Anonyymi

        Ei toivoteta.


    • Anonyymi

      Stefu häpeää Sofiaa ☹️

    • Anonyymi

      Stefu osaa ihan varmasti lukea, eli on tietoinen Sofian tutkintavankeudesta ja syistä, jotka siihen johtivat.
      Sofia on varmasti kertonut myös itse asiasta, miksi sitä pitäisi edes salata?
      Stefulla on itselläänkin tuomio, joten ei Sofian tuomio häntä varmaan hetkauta.
      Stefu oli yhdeksän vuotta yhdessä eksänsä kanssa, jolla on kolme tuomiota, vaihtoi nyt kiltimpään yhden tuomion naiseen.

      • Anonyymi

        Stefu on kerskailija joten ei edellisen puolison kolme pientä sakkoa ollut mitään sen rinnalla että voi nyt hehkutella että otti Suomen suurimman huumejutun päätekijän tyttöystävän asutettavaksi, ruokittavaksi ja kuljetettavaksi eri maihin. Ja kuinka monella miehellä Suomessa on puoliso joka on saanut tuomion huumeista ja rahanpesusta Suomen suurimmassa huumejutussa. Ei kovin monella, onko yhdelläkään? Kyllä Stefu voi nyt olla ylpeä taas kerran. Tuohan on parempaa kuin autoilla, veneillä ja asunnoilla leveily. Yksi asia jossa Stefu on parempi kaikkia muita miehiä. Edes Nikolla, jota yrittää matkia, ei ole tuollaisista rikoksista syytettynä ja tuomittuna olevaa tyttöystävää. Koska Stefu vei sen Nikolta. Taas yksi sulka lisää hattuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefu on kerskailija joten ei edellisen puolison kolme pientä sakkoa ollut mitään sen rinnalla että voi nyt hehkutella että otti Suomen suurimman huumejutun päätekijän tyttöystävän asutettavaksi, ruokittavaksi ja kuljetettavaksi eri maihin. Ja kuinka monella miehellä Suomessa on puoliso joka on saanut tuomion huumeista ja rahanpesusta Suomen suurimmassa huumejutussa. Ei kovin monella, onko yhdelläkään? Kyllä Stefu voi nyt olla ylpeä taas kerran. Tuohan on parempaa kuin autoilla, veneillä ja asunnoilla leveily. Yksi asia jossa Stefu on parempi kaikkia muita miehiä. Edes Nikolla, jota yrittää matkia, ei ole tuollaisista rikoksista syytettynä ja tuomittuna olevaa tyttöystävää. Koska Stefu vei sen Nikolta. Taas yksi sulka lisää hattuun.

        Naccilla on mutta on ex-puoliso. Eli Stefu panee paremmaksi kuin Nacci.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naccilla on mutta on ex-puoliso. Eli Stefu panee paremmaksi kuin Nacci.

        Tuo tuomio tuli vain rahanpesusta joten kyllä Stefu voittaa Naccin.


    • Anonyymi

      Ässät ovat parasta aikaa ehdollisessa vankeudessa 😁

      • Anonyymi

        Ihmeellistä! Tuota täytyy varmaan hokea 10 vuotta, vähintään. Nyt hoetaan, että ovat, sitten alkaa hokeminen, että olivat :D
        Kyllä teillä on ihmeellinen ja sisältörikas elämä, kun noin jänniä juttuja päivästä toiseen aivoissanne kieputatte.
        Se on jotain niin suurta elämässänne.
        Vaikuttaa kivalta elämältä tuo ehdollinen vankeus reissuineen.


      • Anonyymi

        😂😂😂👍👍👍


      • Anonyymi

        Ei minua kiinnosta, en ole kertaakaan viitsinyt edes mainita mitää tuosta Hannunkaan jutusta, en nytkään.
        Tuon tason julkisuuteen tunkijat saavat olla ihan rauhassa.


    • Anonyymi

      Sofialla on ihan Tuksun jutut.
      Sofia-älykkö päivitti kuvan kynsistään tekstillä:
      ”Miesmyyjä kehui mun kynsiä!
      Sverige knows!” Eli joku random myyjä kehaissut kynsiä, niin KOKO Ruotsi on nyt sitten muka innoissaan sen tekokynsistä 🙈🤣

    • Anonyymi

      Taidat olla tyhmä ihminen.

      • Anonyymi

        Ei voi olla älykäs jos ei lainaa Kim Kardashianilta sitaatteja, kuten Sofia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla älykäs jos ei lainaa Kim Kardashianilta sitaatteja, kuten Sofia.

        Sohvi yrittää epätoivoisesti kopioida Kimiltä tai Kendall Jenneriltä kaikkea, mutta rahaa ei ole golddiggerillä yhtään.


      • Anonyymi

        Tyhmät kuvaa itseään hississä aurinkolasit päässä toista jalkaa nostaen. Ja lopuksi takapuoltaan. Se on ”niin mun tyyliä.” 😂


    • Anonyymi

      Voi sentään, ihanko miesmyyjä. Sofia janoaa koko ajan kehuja.
      Ruotsissa eivät muut kehuneet niin piti joku kynsien kehuminen postata someen. Aika heikolla pohjalla on itsetunto 31-vuotiaalla jos tuo on jotenkin merkittävä asia.

      • Anonyymi

        Sofia kertoi vlogissaan että on ihanaa kun Dubaissa miehetkin kehuvat ulkonäköä. Sanoi että Suomessa eivät uskalla lähestyä koska tietävät hänen parisuhdestatuksensa. Noiden Seiskan entisten toimittajien kanssa kyllä flirttaili aivan avoimesti ja puhui vihjailevasti mm. sokeroinnista ja hiekan menemisestä "sinne". Miesten ihailu näyttää olevan se ykkösasia Sofialle. Kertoihan hän että tykkää kun miehet jahtaa sillä tavalla kivikautisesti. Tuo oli vastaus kysymykseen että sanovatko miehet hänelle koskaan ei. Tuostakin Sofia ensin vitsaili kaksimielisesti mutta sitten sanoi että ei itse kuulemma edes osaa flirttailla vaan miehet jahtaavat häntä. Uskoisiko tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia kertoi vlogissaan että on ihanaa kun Dubaissa miehetkin kehuvat ulkonäköä. Sanoi että Suomessa eivät uskalla lähestyä koska tietävät hänen parisuhdestatuksensa. Noiden Seiskan entisten toimittajien kanssa kyllä flirttaili aivan avoimesti ja puhui vihjailevasti mm. sokeroinnista ja hiekan menemisestä "sinne". Miesten ihailu näyttää olevan se ykkösasia Sofialle. Kertoihan hän että tykkää kun miehet jahtaa sillä tavalla kivikautisesti. Tuo oli vastaus kysymykseen että sanovatko miehet hänelle koskaan ei. Tuostakin Sofia ensin vitsaili kaksimielisesti mutta sitten sanoi että ei itse kuulemma edes osaa flirttailla vaan miehet jahtaavat häntä. Uskoisiko tuota.

        Tyypillinen narsisti.

        Sofia elää pelkästä muiden huomiosta, vaikka pohjalla on huono itsetunto. Sairaalloisella tavalla pitäisi kaikkien kehua tuota työtöntä elättiä.


    • Anonyymi

      Eikö tiedä sittenkään vaikka toivottovasti joku olisi kertonut?
      Kuule, ei Stefu tiedä, kerro sinä.

    • Anonyymi

      Soffa on pyörinyt Tukholmassa kuvaten itseään, logoja, ruoka-annoksia, logoja, drinkkejä, logoja. ja logoja ja logoja. Ei sillä näytä olevan mitään kiinnostusta muuhun.

      • Anonyymi

        Onko kuvannut kokonaisen yhden päivän elämästään. Mistä tämän pystyy katsomaan?


    • Anonyymi

      Jos ei tiedä, niin kipaiseppas kertomassa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4574
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2274
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1700
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      304
      1380
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      138
      1117
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe