Miksi etnisiä kiinnostaa gangstailu ja rikollisuus niin paljon?

Anonyymi

Eikö ole eväitä tai kiinnostusta ottaa osaa länsimaiseen kulttuuriin minkään terveen lähestymiskulman kautta kun pitää olla gangsteria, räppiä, aseita, huumeita, paritusta, länsimaisen yhteiskunnanvastaisuutta, islamia jne sosiopatiaa?

https://www.youtube.com/watch?v=__9R-8VWR9g&t=177s

13

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ÄO ei mahdollista älyllistä elämää. Siinä se syy on.

    • Anonyymi

      Alikoirilla on tuo rikollisuusgeeni kovin vallitseva.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan jokin toinenkin geeni. "Törkeästä raiskauksesta" tuli Ahmedeille reilut 2 ja 4 vuoden tuomiot. Aika mitvit taas.

        https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000008247866.html

        Joo poikia ja naisia raiskataan yleensä ANAALISESTI....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo poikia ja naisia raiskataan yleensä ANAALISESTI....

        Joo se on kumma homma.Ruotsissa naisia on raiskattu anaalisti.Muslimit raiskas(joukko)LEHMÄN ne jotka tuli valkovenäjältä.Sit yhdet muslimit raiskas KILIPUKIN niin et se kuoli.
        No halujan on raiskajillakin.Kieroja kylläkin mut noi jutut......Voiskohan Hutisalo vähän valaista marinin kanssa mistä oikein on kyse


    • Anonyymi

      Ne kuvittelee olevansa ylempää rotua.

    • Anonyymi

      Ei kyse ole kenenkään etnisyydestä. Kyse on ideologiasta.

      On se niin vaikeaa. Täällä lännessä menee jatkuvasti sekaisin: kansalaisuus, ihonväri (etnisyys) ja ideologia.

      Sikinsokinmukkelismakkelis vaan vuodesta toiseen.

      Ihmisen ideologia ohjaa ihmisen toimintaa. Ei kansalaisuus. Ei ihonväri. Vaan ideologia.

      Ja taas sitten läntinen ihminen menee näiden kanssa sikinsokinmukkelismakkelis vaan vuodesta toiseen.

      On se vaan niin vaikeata.

      • Anonyymi

        Enpä tiedä sanoa. Eikö kulttuuri ole sen kulttuurin luoneen ihmisen näköinen? Ihmisetkään eivät kaikkialla ole ihan samanlaisia. Onko temperamenttikin ideologiaa? Vai onko se synnynnäinen ominaisuus?

        Mutta siinä olet oikeassa, että läntinen ihminen on nykyään enemmän kuin sekaisin, eikä tiedä edes missä kohtaa normaalia maalaisjärkeään enää käyttäisi.


    • Anonyymi

      Luultavimmin alhainen älykkyys korreloi etnojen gangstaihalun kanssa.
      Voiko joku intersektionaalinen yliopistotutkija todistaa oletuksen oikeaksi? Eiköhän tuohon apuraha lohkea?

      • Katsokaa kansainvälinen IQ vertailu


    • Anonyymi

      Kyllä niillä on eväitä oppia meidän kultuutria.Mutta ensin jo lapsesta oppivat OMAT eetniset ryhmät.Ja 2015 lisäxi tuli rikollista ainesta.On oma kieli ja kultuuri on helpompi olla yhdessä,Sitten ovat verkosuneita EU alueela ja lähtömaassaan.Suomen typerät sosiaali maxut 2-3X suuremmat kuin täällä sillä ne pärjää alun.Rahoitusta huume ym rikollisuuteen saavat kotimaan kartelleilta.Jos kiinni jää saa jäädä maahan.Pienet tuomiot.Helppo häipyä takaisin kotimaahansa jos maa polttaa alla.Takaisin sinne mistä on PAETTU.Ihan,kuin sadat afganit...sinne lomille...No sieltä niitä on vaikea etsiä.Täällä antaneet jonkun nimen.VÄÄRÄN.Eti niitä sitten sieltä.Kansalaisuuskin monasti hämärä.
      Mainittakoon ,että HELSINGISSÄ on ulkolaisten osuus rikosilmoituxesta noin 70% luokkaa.Eli MONIN KERTAINEN VÄESTÖÖN NÄHDEN Heitä lienee noin 15% luokkaa...Raiskauksissa on luku 86%....

    • Viherkommari demarit:Pitää ymmärtää vieraskulttuuria minkä tuovat mukanaan. ON rasista olla niitä hyväksymästä ja ymmätämästä.
      Ei sanaakaan tuomita:raiskauxia ym.rikoxia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe