Kilipailu.

Anonyymi

Tuotanuinnii semmonen arvattava ois ja oikein veikannu päässöö illalliselle minun kanssa. Kysymys kuulluu Mikä se on minun suosikki annos?

a. Halal-döner ranskiksilla ja isot falavel-pyörykät
b. Iskander halal tupla juustolla ja jäläkkäriks kepaprulla
c, Yildiz alanya-special riisipedillä wolltipojan kottiin tuomana
d. Matin onkima nahkiainen

Kaikki nämä annokset isona ja tulisena.
Arvata suapi seuraavaan puoluekokkoukseen asti

10

1094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kalal

    • Anonyymi

      Vaikee mutta osallustun kilpailuun veikkaamalla A

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kuvan henkilö on kiirehtimässä pyytämään anteeksi turvapaikanhakijoilta, kun de wit heitteli niiden pyhää kirjaa.


    • Anonyymi

      Tuotanuinnii semmonen uhka on kohannu Suomea että jos nuo Afrikan wolttipojat rupiaa lakkoon niin sitä kuollaan sitten näläkkään. Yhtä lailla uhkakuva on jos alakkaavat tekemmään kuuen tunnin työpäivää, jääpi döönerit tulematta ja ite haettava. Tuotanuinnii kannatan ehottomasti että työvoiimaa tuuaan rakkaasseen kotimaahan

    • Anonyymi

      Tuotanuinnii maltillise vettäytyy joulun viettoo tästä hetkestä alakaen. Mutta mikäli tilanne vaatii, mikäli joku alakkaa heitellä turvapaikanhakijoille pyhiä kirjoja tai muulla tavalla loukkaa irakin poikien tuntteita niin sillon kannikat vaan paukahtelloo kun lähettään liikkeelle.

    • Anonyymi

      Onko äänestys jo päättyny?

    • Anonyymi

      tuotanuinnii oikia vastaus oli döner tupalana ja halalina, siihen paljon sitä talon valakiaan kastiketta. Turvapaikanhakijat sanovat että on pyhistä pusseita roiskastu siihen piäle niin ilimankos on niin maistuvaista että uus annos tilattava. Keijo kehu myö että tykkevvää

    • Anonyymi

      Eikö edes kesällä maistu grillimakkara? Niitäkin saa varmaan jo halal teurastetusta lihasta.

      • Anonyymi

        Valitsivat aiemmin kebabin perinneruoakseen, siksi tykittävät nyt sillä joka välissä. ja huom! tuossa porukassa on ainakin yksi tosi ahkera mättäjä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      310
      987
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      643
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe