Kilipailu.

Anonyymi

Tuotanuinnii semmonen arvattava ois ja oikein veikannu päässöö illalliselle minun kanssa. Kysymys kuulluu Mikä se on minun suosikki annos?

a. Halal-döner ranskiksilla ja isot falavel-pyörykät
b. Iskander halal tupla juustolla ja jäläkkäriks kepaprulla
c, Yildiz alanya-special riisipedillä wolltipojan kottiin tuomana
d. Matin onkima nahkiainen

Kaikki nämä annokset isona ja tulisena.
Arvata suapi seuraavaan puoluekokkoukseen asti

10

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kalal

• Anonyymi

Vaikee mutta osallustun kilpailuun veikkaamalla A

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kuvan henkilö on kiirehtimässä pyytämään anteeksi turvapaikanhakijoilta, kun de wit heitteli niiden pyhää kirjaa.

• Anonyymi

Tuotanuinnii semmonen uhka on kohannu Suomea että jos nuo Afrikan wolttipojat rupiaa lakkoon niin sitä kuollaan sitten näläkkään. Yhtä lailla uhkakuva on jos alakkaavat tekemmään kuuen tunnin työpäivää, jääpi döönerit tulematta ja ite haettava. Tuotanuinnii kannatan ehottomasti että työvoiimaa tuuaan rakkaasseen kotimaahan

• Anonyymi

Tuotanuinnii maltillise vettäytyy joulun viettoo tästä hetkestä alakaen. Mutta mikäli tilanne vaatii, mikäli joku alakkaa heitellä turvapaikanhakijoille pyhiä kirjoja tai muulla tavalla loukkaa irakin poikien tuntteita niin sillon kannikat vaan paukahtelloo kun lähettään liikkeelle.

• Anonyymi

Onko äänestys jo päättyny?

• Anonyymi

tuotanuinnii oikia vastaus oli döner tupalana ja halalina, siihen paljon sitä talon valakiaan kastiketta. Turvapaikanhakijat sanovat että on pyhistä pusseita roiskastu siihen piäle niin ilimankos on niin maistuvaista että uus annos tilattava. Keijo kehu myö että tykkevvää

• Anonyymi

Eikö edes kesällä maistu grillimakkara? Niitäkin saa varmaan jo halal teurastetusta lihasta.

• Anonyymi

Valitsivat aiemmin kebabin perinneruoakseen, siksi tykittävät nyt sillä joka välissä. ja huom! tuossa porukassa on ainakin yksi tosi ahkera mättäjä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22