Kilipailu.

Anonyymi

Tuotanuinnii semmonen arvattava ois ja oikein veikannu päässöö illalliselle minun kanssa. Kysymys kuulluu Mikä se on minun suosikki annos?

a. Halal-döner ranskiksilla ja isot falavel-pyörykät
b. Iskander halal tupla juustolla ja jäläkkäriks kepaprulla
c, Yildiz alanya-special riisipedillä wolltipojan kottiin tuomana
d. Matin onkima nahkiainen

Kaikki nämä annokset isona ja tulisena.
Arvata suapi seuraavaan puoluekokkoukseen asti

10

1096

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kalal

• Anonyymi

Vaikee mutta osallustun kilpailuun veikkaamalla A

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kuvan henkilö on kiirehtimässä pyytämään anteeksi turvapaikanhakijoilta, kun de wit heitteli niiden pyhää kirjaa.

• Anonyymi

Tuotanuinnii semmonen uhka on kohannu Suomea että jos nuo Afrikan wolttipojat rupiaa lakkoon niin sitä kuollaan sitten näläkkään. Yhtä lailla uhkakuva on jos alakkaavat tekemmään kuuen tunnin työpäivää, jääpi döönerit tulematta ja ite haettava. Tuotanuinnii kannatan ehottomasti että työvoiimaa tuuaan rakkaasseen kotimaahan

• Anonyymi

Tuotanuinnii maltillise vettäytyy joulun viettoo tästä hetkestä alakaen. Mutta mikäli tilanne vaatii, mikäli joku alakkaa heitellä turvapaikanhakijoille pyhiä kirjoja tai muulla tavalla loukkaa irakin poikien tuntteita niin sillon kannikat vaan paukahtelloo kun lähettään liikkeelle.

• Anonyymi

Onko äänestys jo päättyny?

• Anonyymi

tuotanuinnii oikia vastaus oli döner tupalana ja halalina, siihen paljon sitä talon valakiaan kastiketta. Turvapaikanhakijat sanovat että on pyhistä pusseita roiskastu siihen piäle niin ilimankos on niin maistuvaista että uus annos tilattava. Keijo kehu myö että tykkevvää

• Anonyymi

Eikö edes kesällä maistu grillimakkara? Niitäkin saa varmaan jo halal teurastetusta lihasta.

• Anonyymi

Valitsivat aiemmin kebabin perinneruoakseen, siksi tykittävät nyt sillä joka välissä. ja huom! tuossa porukassa on ainakin yksi tosi ahkera mättäjä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      68
      3000
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      363
      1117
    3. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      64
      762
    4. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      719
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      133
      566
    6. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      549
    7. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      245
      549
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      505
    9. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      27
      501
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      29
      479
    Aihe