Raision Olkkari järjestää Asunnottomien yön perjantaina 15.10. Ohjelmassa on talvitakkien, hernekeiton, elintarvikkeiden ja muiden lahjoitustuotteiden jakoa.
Onko siis Raisiossa vielä asunnottomia. Tarvitaan Naantalin apua.
Asunnottomien yö tulossa taas
11
56
Vastaukset
- Anonyymi
Naantali ei asunnottomia ota, mutta syyskuun saapumiserä tulee huomenna.
- Anonyymi
Sopimus velvoittaa auttamaan kaikkia hörhöjä jotka apua tarvitsevat.
- Anonyymi
Tuskin siellä tapahtumassa on yhtään oikeasti asunnotonta ja ahneita asujia varmasti riittää ilmaisen sopan perässä! Se on faktaa!
- Anonyymi
Täällä Helsingin työtön 1 kpl.
Mutta tiedän yhden kodittoman Turusta, joka elää Helsingissä.
Kodittomat eivät tule keskenään toimeen.
Niin tuskin suostuu hän.
Mutta kuvitella kivaa että kaikki tulisimme Turkun juhliin.
Iso party.
Jollakin kärryautolla sinnepäin.- Anonyymi
tai siis ei työtön mutta koditon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai siis ei työtön mutta koditon
Helsingin koditon Turusta ei saa kotikuntansa siirrettyä Helsinkiin.
Byrokraattiinen vaiva.
Mies kirjolla Turussa mutta elää Helsingissä eikä saa palveluja.
Terveys alkoi mennä.
Kukaan ei auta.
- Anonyymi
Raisio panostaa, mutta Naantali korjaa sadon.
- Anonyymi
Koska on sadonkorjuujuhlat Naantalissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska on sadonkorjuujuhlat Naantalissa?
Viimeinen erä Raisiolaisia tulossa Joulukuussa joten sitten juhlitaan.
- Anonyymi
x-hamsterissa joskus oli video, jossa kodittomat jenkeissä harrastavat seksiä ulkoilmassa
- Anonyymi
kodittomien valtio on perustettavissa suomen sisälle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569